Ik was het niet, ik ben onder de 20.quote:
Dat is nietquote:
quote:Een 16-23 jarige vrouw, sterrenbeeld Tweelingen uit Friesland heeft je profiel bezocht op zaterdag, 21:22
quote:Mystery Guest:
Een 16-23 jarige vrouw, sterrenbeeld Kreeft uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 19:41
Hoe spreek je dat uitquote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu luister ik deze weer
Lynyrd Skynyrd
Veel liefde naar die band
Spannendquote:
Ja zekersquote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu luister ik deze weer
Lynyrd Skynyrd
Veel liefde naar die band
linurd skinurdquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uitEn moest jij niet naar je gala ????
[..]
Spannend
Studio-albumsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uitEn moest jij niet naar je gala ????
[..]
Spannend
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Studio-albums
1. Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd - 1973
Zo heet hun eerste album
En wil je me weg hebben ofzo?![]()
Ja, ik ga nu wel![]()
Jij bent awesome de bawesomequote:
Okeeequote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En neeen, ik vroeg het me gewoon af jaaa
Dat sowiesoquote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent awesome de bawesome
[..]
Okeee
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen liefde voor huppelzusje die haar foon uit heeft of gewoon weer een ander nummer heeft zonder het mij te vertellen
Eindelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor mn papi die een antibiotica kuur voor mij geschreven heeft !![]()
![]()
Ja dan heb ik over een maand of 3 wel een keer antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij bent awesome de bawesome
I knowwquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken niet eens mensen in Overijssel.Whehehhe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In zn foboquote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey jij hebt toch een pic van je billen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |