quote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Goudvis een warme knuffel![]()
* Ezechielk trekt zijn broek naar voren.quote:
Nee na het zien van Oh Oh Cherso en Jersey Shore kan ik Ez niet echt een mooiboy meer noemenquote:
Picsquote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk trekt zijn broek naar voren.
Ja.
YES! EINDELIJK. HUPPEL, JE BENT FANTASTISCH!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee na het zien van Oh Oh Cherso en Jersey Shore kan ik Ez niet echt een mooiboy meer noemen
quote:
Van mijn broek?quote:
quote:Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Stier uit Zuid-Holland heeft je profiel bezocht op zaterdag, 20:40
Meer van dat en dat had ik je al eerder gezegd schat. Ongeveer 5 minuten nadat ik de eerste oh oh cherso filmpjes had gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
YES! EINDELIJK. HUPPEL, JE BENT FANTASTISCH!
Nee het bewijs dat je man bentquote:
Die zit wel lekkerquote:
Kekke broek.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee het bewijs dat je man bent
In je broek dus
Ik was het niet, ik ben geen ram.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 23:38
Yes
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mystery Guest:
Een 30-40 jarige vrouw, sterrenbeeld Tweelingen uit Drenthe heeft je profiel bezocht op gisteren, 18:25
ZO LAAT NOG !!!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Noord-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 23:38
Yes
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
Waar halen jullie dat vandaan? Mystery guest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |