beter dan geen OPquote:
Zie je msnquote:
Personeel voor ingeschakeldquote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Michhas het volgende:
Duurde erg lang
Huppel de OP klopt niet
Dat dusquote:
Je bedoelt dat je een boze klant hebt nu?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en Nettings vroeg aan mij om een nieuw deel te openen, maar ik zat aan de lijn met een klant. Iets met prioriteiten
Alsof ik het wistquote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en Nettings vroeg aan mij om een nieuw deel te openen, maar ik zat aan de lijn met een klant. Iets met prioriteiten
Spuit 11quote:Op maandag 3 januari 2011 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
De andere delen staan er niet bij
Mn personeel schiet alleen niet opquote:
Anders lees je even en zie je dat er al personeel mee bezig wasquote:
Daar staat slechts "De OP klopt niet"quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders lees je even en zie je dat er al personeel mee bezig was
Of je noemt mods even geen personeel van jequote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders lees je even en zie je dat er al personeel mee bezig was
Wie zegt dat ik het over een mod had?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je noemt mods even geen personeel van je.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of je noemt mods even geen personeel van je.
Ik wist al dat de OP niet klopte en heb toen aan iemand gevraagd of hij dat even wilde fixxen. Nu klopt ie wel toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar staat slechts "De OP klopt niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |