DE OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Klinkerbotsing op 02-01-2011 20:09:33 ]
Niet? Je mist wat in je FOK!levenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:38 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hallon wat is dit topic nog nooit gezien
Niet spotten met liefdequote:
DANKJEWEL MAN IK HOU OOK VAN JOUquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef trolololo het volgende:
KLINKERBOTSING IK HOU ZOVEEL VAN JE TOPICS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:
hier ben ikquote:
quote:
geilquote:
en klinkie en ik dan?quote:
GELUKKIG MAARquote:
kwartetjequote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Okee, ik doe wel mee, omdat jullie zo aandringen
En we willen pics als je terug betn!!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef trolololo het volgende:
Maar ik moet even wat coole fotoshoots doen met mijn kat, dus ik zie jullie nog wel, schatjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarvoor?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:49 schreef trolololo het volgende:
Maar ik moet even wat coole fotoshoots doen met mijn kat, dus ik zie jullie nog wel, schatjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, beetje wel ja !quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit topic springt uit z'n spreekwoordelijke voegen
Zullen we dan toch stiekem maar met z'n 2en afspreken?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
kwartetje![]()
![]()
of hoe noem je dat? geen idee
koewl!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Voor users die met mijn kat op de foto willen
okequote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we dan toch stiekem maar met z'n 2en afspreken?
OK HET IS OVER EN UIT ! DOEIquote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we dan toch stiekem maar met z'n 2en afspreken?
Hij is slecht in bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is slecht in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Je hebt gelukquote:Op zondag 2 januari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl!
wil ik ook wel eigenlijk
Haaaiquote:
joepie!quote:
leuk tochhh?quote:
LIEFDE LIEFDE LIEFDE LIEFDE LIEFDEquote:
is niet erg hoor, je hoeft niet op alles te reagerenquote:
Maar WIJ gingen toch al afsprekenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal voor altijd van je houden, dat weet je
Dus, waar spreken we af?
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LIEFDE LIEFDE LIEFDE LIEFDE LIEFDE
Amsterdam? Achter centraalquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal voor altijd van je houden, dat weet je
Dus, waar spreken we af?
Jaquote:
Botsing wil botsenquote:
Dudequote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Posten jullie eerst is pics
quote:
Ja, dus jij moet ook liev doenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou nou, ietsie aardiger doen Klinkiebots
Maar je wil me stiekem als nog wel hè
Ik heb geen foboquote:
nog geen Fok! dinnetje!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dus jij moet ook liev doen![]()
![]()
Oke sorry Goudvisje je weet dat ik van je hou!!!![]()
ONELUV
ik zoek wel een anderquote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Goudvis, maar ik heb al intens heet PM verkeer met Klinkiebots
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry Goudvis, maar ik heb al intens heet PM verkeer met Klinkiebots
Jeetje, jij blijft ook overal maar om zeuren hèquote:Op zondag 2 januari 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze liefde al onvoorwaardelijk was
Jippiequote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jeetje, jij blijft ook overal maar om zeuren hè![]()
Het is al goed, schat
Jeeequote:
Wats je msn ddanquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet, kom we praten op msn verder gekkeerrrd
owja, da's waar ookquote:
Ze had het toch niet hoeven wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, het zou backstabben zijn als ik nu ineens met jou ging
Is goedddquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
kan je ook wel krijgen maar dat is andere soort liefde
tmiquote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik kwam net klaar half over m'n overhemdis dat lief?
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
Best welquote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik niet toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA EEN PAAR MENSEN UIT DE OP VERWIJDEREN .![]()
![]()
![]()
ik toch niet?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Schatje, ik hoor ook in de OP, ik kwam met dat hippie gedoequote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Schatje, ik hoor ook in de OP, ik kwam met dat hippie gedoe
Oke goed dat je het zegt!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Schatje, ik hoor ook in de OP, ik kwam met dat hippie gedoe
Jouw katquote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
HEE JIJ DAAR IK HEB FOTO VOOR JE
[ afbeelding ]
BEDANKT!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik er ook een?!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaa bij de volgende shoot (met een andere kat)quote:
Mag ik er dan ook een?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hee, zo'n foto kan ik ook wel is maken
Jeuuj Gaaf man!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jaa bij de volgende shoot (met een andere kat)kom je aan de beurt
![]()
![]()
Dat was toch van de Olympische Spelen in Beijing?quote:
Jaaaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat was toch van de Olympische Spelen in Beijing?
Truusquote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe heet die kat waarmee ik erop sta?
komt er een achterquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waarom niet in de eerste?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens voor degene die de LaPo heeft straks, de OP staat in de tweede spoiler in de OP!
Wat? Ik snap nie.quote:
HELD BEN JE HELDquote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het viel stil, dus ik moest even wat plaatsen
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik snap nie.
[..]
HELD BEN JE HELD![]()
![]()
![]()
![]()
waarom niet in de eerste spoiler?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik snap nie.
[..]
HELD BEN JE HELD![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je weg danquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens voor degene die de LaPo heeft straks, de OP staat in de tweede spoiler in de OP!
Het is ook een plaatje van 1x1quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goeie input
Edit: Oh, het is een plaatje die ik niet zie
Daar staat SwJ!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom niet in de eerste spoiler?
Ik zie hem ook nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goeie input
COLDPLAYquote:
Hmmmm oke!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we jou leegte eens opvullen?
Ik voeg altijd iets toe aan een topic.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goeie input
ga pm'en ofzoquote:
Ok je hebt een punt, post gewoon een hartjequote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan niet lief doen tegen iets wat ik niet lief vind
Achter Centraal zei je toch?quote:
Jaa, zal best, ik zie je niet zo vaakquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voeg altijd iets toe aan een topic.![]()
JAquote:Op zondag 2 januari 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Achter Centraal zei je toch?
Bij instellingen toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan je ergens je e-mail voor FOk! veranderen?
word gek van de emails van FoBo...
Daarom heb ik een speciaal email adres genomenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Ga naar fobo, in het blauwe balkje 'instellingen' selecterenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga jullie filmen en dan op fok zettenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Okehoe laat?
Ik ben er deze week alle dagen behalve maandag, zaterdag en zondag. DUS ZEG MAARquote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Okehoe laat?
Geilllquote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie filmen en dan op fok zetten
Hmm, maandag heb ik gala, dus dat word het nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben er deze week alle dagen behalve maandag, zaterdag en zondag. DUS ZEG MAAR
Lurkerquote:Op zondag 2 januari 2011 20:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga jullie filmen en dan op fok zetten
Jij verkracht dit topicquote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef IHVK het volgende:
jullie verkrachten liefde.
Liefde doet pijn. Liefde is geen gele pixelsmiley. Liefde is veel meer dan dat.
Laten we stoppen met hatenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij doet serieus op een forum waar niemand elkaar kent
KLINK GAAT VREEMDquote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, hij is stout.
kusje voor jou![]()
Dankjequote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, hij is stout.
kusje voor jou![]()
quote:
Die heeft al een vriendje hoorquote:
wie is dich?quote:
wie niet?quote:
m'n chickquote:
ik vond het ook een sjok, toen ik erachter kwamquote:
lama's?quote:
Echt waarquote:
Denkt ze dat ze knap is ofzo?quote:Heb je een vriendje?
Nee, maar er zijn er veel die nu in aanmerking willen komen geloof ik ;-)
doeidoei!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOI IK GA DOEI PEACE OUT AND SPREAD THE LOVE!
Wat ga je doooeehhoooeeen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze is vast aan het lurken via haar telefoonquote:
Hmm, ja, grote kansquote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ze is vast aan het lurken via haar telefoon
Zal ik dan wat liefde komen brengen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
Klinker is weg, meteen topic dood. Klinkieee als je aan het lurken bent, zeg wat
ik ben er nog!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
Klinker is weg, meteen topic dood. Klinkieee als je aan het lurken bent, zeg wat
Jaaaaaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik dan wat liefde komen brengen?
ik jou ook hoorquote:
heb al aardig wat, maar nooit genoeg!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb al aardig wat, maar nooit genoeg!
Ja pas op hoorrrrrquote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JE WAS ME AAN HET TESTEN HE?!
Wat ben je toch schattig![]()
ik zei hetquote:
Je kent me te goed,quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kent me te goed,wat doe ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks verkeerds toch?
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Van jou?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef Smijn. het volgende:
Wauw, dit topic voelt goed.
[ afbeelding ]
Babykonijntje!
awwww super liefquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Babykonijntje!
Alweer?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
Ik kom even veel liefs voor iedereen brengen![]()
Jaaaaaa, sharrquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
Veel liefde van mijn kat terugquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
IS DAT JOUWE ?????quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Babykonijntje!
ik ken ze alle twee nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Goudvis_ het volgende:
Wie vindt Stijn Schaars en Davy Pröpper lief? Ik heb 8 stickers gekregen van ze van de c1000.en ik vind 1 sticker per voetballer eigenlijk wel genoeg
eten geven of naar buiten laten?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe leg ik mijn kat het zwijgen op zonder haar aan te hoeven raken?!
Ze blijft maar miauwen zonder reden
/wacht nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Veel liefde van mijn kat terug
[ afbeelding ]
wat een gangsterquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Smijn. het volgende:
[..]
helaas niet
[ afbeelding ] Deze kat wel
HALLOquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Smijn. het volgende:
[..]
helaas niet
[ afbeelding ] Deze kat wel
Eten heeft ze al gehad en naar buiten wilt ze nietquote:
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'quote:
ik volg voetbal niet echtquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'
En Davy Pröpper is van VItesse
MAAR, heb je de stickers van hun gekregen?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'
En Davy Pröpper is van VItesse
Ik typte ook maar de achterkant van de sticker overquote:
stickers gekregen waar ze opstondenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MAAR, heb je de stickers van hun gekregen?
Of slechts stickers gekregen waar hun opstonden?
Ga terug naar je computer danquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik fok niet lekker met mn foon, ik ben te sloom.
balenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij kan ook nooit afscheid van FOK! nemen, ookal ben je op je telefoonquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet hoe het is Klinkiebotsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
balenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest de laptop uit zetten van mn ouders.
Altijd lastig hè, die oudersquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest de laptop uit zetten van mn ouders.
Omdat je zielig bentquote:Op zondag 2 januari 2011 21:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
EN GODVERDOMME KUT WAAROM GAAT M'N MSN NIET AAN
JA DOE MAAR MET HEEL VEEL LIEFDEquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
ZAL IK ZO MORGEN DE GROETJES AAN JE VRIENDJE DOEN? WE MOETEN SAMEN REFERATEN.
Jawel, omdat je msn niet meewerkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig
Of vind je van wel?![]()
Hmm, vooruitquote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, omdat je msn niet meewerkt.
Na deze nog 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |