ik volg voetbal niet echtquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'
En Davy Pröpper is van VItesse
MAAR, heb je de stickers van hun gekregen?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'
En Davy Pröpper is van VItesse
Ik typte ook maar de achterkant van de sticker overquote:
stickers gekregen waar ze opstondenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MAAR, heb je de stickers van hun gekregen?
Of slechts stickers gekregen waar hun opstonden?
Ga terug naar je computer danquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik fok niet lekker met mn foon, ik ben te sloom.
balenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij kan ook nooit afscheid van FOK! nemen, ookal ben je op je telefoonquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet hoe het is Klinkiebotsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
balenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest de laptop uit zetten van mn ouders.
Altijd lastig hč, die oudersquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest de laptop uit zetten van mn ouders.
Omdat je zielig bentquote:Op zondag 2 januari 2011 21:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
EN GODVERDOMME KUT WAAROM GAAT M'N MSN NIET AAN
JA DOE MAAR MET HEEL VEEL LIEFDEquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
ZAL IK ZO MORGEN DE GROETJES AAN JE VRIENDJE DOEN? WE MOETEN SAMEN REFERATEN.
Jawel, omdat je msn niet meewerkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig
Of vind je van wel?![]()
Hmm, vooruitquote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, omdat je msn niet meewerkt.
Na deze nog 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |