Van jou?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef Smijn. het volgende:
Wauw, dit topic voelt goed.
[ afbeelding ]
Babykonijntje!
awwww super liefquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Babykonijntje!
Alweer?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
Ik kom even veel liefs voor iedereen brengen![]()
Jaaaaaa, sharrquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
Veel liefde van mijn kat terugquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
IS DAT JOUWE ?????quote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Babykonijntje!
ik ken ze alle twee nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Goudvis_ het volgende:
Wie vindt Stijn Schaars en Davy Pröpper lief? Ik heb 8 stickers gekregen van ze van de c1000.en ik vind 1 sticker per voetballer eigenlijk wel genoeg
eten geven of naar buiten laten?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe leg ik mijn kat het zwijgen op zonder haar aan te hoeven raken?!
Ze blijft maar miauwen zonder reden
/wacht nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Veel liefde van mijn kat terug
[ afbeelding ]
wat een gangsterquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Smijn. het volgende:
[..]
helaas niet
[ afbeelding ] Deze kat wel
HALLOquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef Smijn. het volgende:
[..]
helaas niet
[ afbeelding ] Deze kat wel
Eten heeft ze al gehad en naar buiten wilt ze nietquote:
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'quote:
ik volg voetbal niet echtquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'
En Davy Pröpper is van VItesse
MAAR, heb je de stickers van hun gekregen?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Stijn Schaars: Kwam via Vitesse bij AZ terecht. Met de club uit Alkmaar werd hij in 2009 landskampioen. Schaars was dat jaar aanvoerder. Hij maakt ook regelmatig deel uit van het Nederlands elftal, en was erbij toen Oranje de finale van het WK in Zuid-Afrika bereikte. Om de top te bereiken heeft Schaars veel offers moeten maken, vindt hij. 'Ik heb veel gezelligheid gemist in mijn jeugd omdat ik nooit kon uitgaan. Maar als ik alles over zou moeten doen, zou ik het nooit anders doen. De bal is mijn eerste liefde en dat is nooit meer weggegaan.'
En Davy Pröpper is van VItesse
Ik typte ook maar de achterkant van de sticker overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |