doeidoei!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HOI IK GA DOEI PEACE OUT AND SPREAD THE LOVE!
Wat ga je doooeehhoooeeen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze is vast aan het lurken via haar telefoonquote:
Hmm, ja, grote kansquote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ze is vast aan het lurken via haar telefoon
Zal ik dan wat liefde komen brengen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
Klinker is weg, meteen topic dood. Klinkieee als je aan het lurken bent, zeg wat
ik ben er nog!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef Goudvis_ het volgende:
Klinker is weg, meteen topic dood. Klinkieee als je aan het lurken bent, zeg wat
Jaaaaaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik dan wat liefde komen brengen?
ik jou ook hoorquote:
heb al aardig wat, maar nooit genoeg!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb al aardig wat, maar nooit genoeg!
Ja pas op hoorrrrrquote:Op zondag 2 januari 2011 20:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JE WAS ME AAN HET TESTEN HE?!
Wat ben je toch schattig![]()
ik zei hetquote:
Je kent me te goed,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kent me te goed,wat doe ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niks verkeerds toch?
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |