stickers gekregen waar ze opstondenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
MAAR, heb je de stickers van hun gekregen?
Of slechts stickers gekregen waar hun opstonden?

Ga terug naar je computer danquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik fok niet lekker met mn foon, ik ben te sloom.

balenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Jij kan ook nooit afscheid van FOK! nemen, ookal ben je op je telefoonquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Ik weet hoe het is Klinkiebotsquote:Op zondag 2 januari 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:

balenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest de laptop uit zetten van mn ouders.

Altijd lastig hè, die oudersquote:Op zondag 2 januari 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moest de laptop uit zetten van mn ouders.

Omdat je zielig bentquote:Op zondag 2 januari 2011 21:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
EN GODVERDOMME KUT WAAROM GAAT M'N MSN NIET AAN

JA DOE MAAR MET HEEL VEEL LIEFDEquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef Smijn. het volgende:
[..]
ZAL IK ZO MORGEN DE GROETJES AAN JE VRIENDJE DOEN? WE MOETEN SAMEN REFERATEN.

Jawel, omdat je msn niet meewerkt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig
Of vind je van wel?

Hmm, vooruitquote:Op zondag 2 januari 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel, omdat je msn niet meewerkt.
Na deze nog 6quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |