Elke dag hier, of wijn, en tegenwoordig kan de sigaar niet missen. Moest toch wat in plaats van sigaretten.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, hier zo af en toe. Wanneer er wordt gevoetbald, dan gaan er altijd wel een aantal biertjes doorheen. Champions League weken zijn dan ook altijd zwaar. Maar goed, werken is geen enkel probleem met een lichte kater.
Van die kleine sigaartjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Elke dag hier, of wijn, en tegenwoordig kan de sigaar niet missen. Moest toch wat in plaats van sigaretten.
Panter sprint jaquote:
Ja, ken ze. Mn pa is die apparaten ook gaan roken nadat hij was 'gestopt'. Goed te pruimen iddquote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Panter sprint jaIk had van de week een moods, maar dat vind ik toch wat te gearomatiseerd.
Junk! Het is godverdomme net oud&nieuw geweest!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef mlg het volgende:
Het wordt zo onderhand tijd voor een biertje, of niet?
Die van mijn bijna-buren. Grolsch
Stelletje alcoholisten! Schaam je!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, hier zo af en toe. Wanneer er wordt gevoetbald, dan gaan er altijd wel een aantal biertjes doorheen. Champions League weken zijn dan ook altijd zwaar. Maar goed, werken is geen enkel probleem met een lichte kater.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stelletje alcoholisten! Schaam je!
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het verbod op drugs te vergelijken met het totale verbod op drank, heel lang geleden, in Amerika?
Nee, De drooglegging stopte vlak voordat de VS er aan ten onder ging. Deze keer voeren ze de oorlog meer in het buitenland dus zullen ze het verbod minder snel afschaffen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het verbod op drugs te vergelijken met het totale verbod op drank, heel lang geleden, in Amerika?
Niet helemaal aangezien alcohol gewoon in de VS kan worden geproduceerd terwijl die drugs elders het levenslicht zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Laten we Engeland gaan droogleggen.quote:Alcohol is the most dangerous drug in the UK by a considerable margin, beating heroin and crack cocaine into second and third place, according to an authoritative study published today which will reopen calls for the drugs classification system to be scrapped and a concerted campaign launched against drink.
Wat is het plots stil in dit topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.guardian.co.uk/society/2010/nov/01/alcohol-more-harmful-than-heroin-crack
[..]
Laten we Engeland gaan droogleggen.
Ja maar jij bent dronkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef GSbrder het volgende:
Wat ik er nog wel over kwijt wil; ik ben voor legalisatie van alles, ook harddrugs.
Ook nuchter.quote:
Ik kende het niet, maar lijkt me wel een interessant boek. Aanrader?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook nuchter.
Ooit "Ter Verdediging" gelezen van Walter Block?
Ja, zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar lijkt me wel een interessant boek. Aanrader?
Ik zal het eens lezen, het is maar 204 pagina's. Maar dat mensen over het algemeen een dubbele moraal hebben en hypocriet zijn was ik al mee bekend, dat komt in alle facetten van het leven naar voren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, zeker een aanrader.
Humoristisch geschreven en voor jou misschien niet, maar voor anderen een eye-opener in hoeverre men hypocriet is en een dubbele moraal erop nahoudt. Denk dat een hoop linkse stemmers zich kunnen vinden in de verdediging van prostitutie, drugsverslaafden en drugsdealer, het wordt echter al moeilijker als het op economische vrijheid aankomt. Velen zullen, ondanks de rationele argumenten voor kapitalisten, huisjesmelkers en afpersers, nog steeds een dubbel gevoel aan die hoofdstukken overhouden. Maar ik zou hem als ik jou was zeker lezen.
Wanneer het je leven beheerst en je niet zonder kan. En dan heb je nog gradaties binnen de verslaving volgens mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:08 schreef betyar het volgende:
Wanneer ben je verslaafd?
Als je meent niet meer fatsoenlijk te kunnen functioneren zonder je drug?Zoals opstaan met bier en naar bed met bier? Terwijl je geen andere alcoholische dranken drinkt
Als iets elke dag gebruikt omdat je het lekker vind? Zoals bijv. elke avond een flesje of twee drie bier gecombineerd met een borrel?
Kan jij zonder zuurstof? probeer het eens? Valt het je niet op dat mensen heel raar gaan doen met te weinig zuurstof? heb je al eens iemand gezien met te veel zuurstof? Die doen nog gekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |