Fixedquote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Berlitz het volgende:
Het blijkt dus dat mensen die een irrationele weerzin tegen drugs hebben alcoholist worden.

De enige die loopt te trollen ben jij.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:33 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Steek jij kop er ook weer even tussen om te trollen?

Een baan zoeken.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:34 schreef Lolque het volgende:
Hoe moet ik m'n rekeningen gaan betalen als drugs gelegaliseerd wordt?

Liever dood door drugs dan dood door een verbod. Verboden hebben alleen een lekker roes voor een speciaal slag mensen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:00 schreef mlg het volgende:
Gewoon legaliseren die hap, en moge er veel doden door vallen.

Als dat de keuzes zijn is het wel heel ergquote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Liever dood door drugs dan dood door een verbod.

De roes is voorbij dat stadium.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Berlitz besef je nou echt niet dat dat losser worden behoort tot de roes van alcohol?

Je bedoeld dronkenschap? Zo ja, ga je dan dronkenschap verbieden? Wat is er zo erg aan een roes, als iemand zich daar nou prettig bij voelt.quote:

Berlitz snapt dat niet, momenteel is hij tegen drugs. Het brengt je in een roes, zegt hij.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Tem het volgende:
Naja alcoholisme is wel wat erger dan dronkenschap

Nee, het is maandag.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:47 schreef mlg het volgende:
Het wordt zo onderhand tijd voor een biertje, of niet?
Die van mijn bijna-buren. Grolsch

Ja, dus? Een mooie dag voor een biertje toch?quote:

Sommige mensen hebben een baan of gaan naar school.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dus? Een mooie dag voor een biertje toch?

Dat je leven alleen nog maar om die roes draait.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je bedoeld dronkenschap? Zo ja, ga je dan dronkenschap verbieden? Wat is er zo erg aan een roes, als iemand zich daar nou prettig bij voelt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vuile smerige leugenaar.

Dat maakt toch niets uit? Op zondagavond drink ik ook vaak een paar biertjes in de kroeg. En maandagochtend vervolgens gewoon weer vroeg uit de veren.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan of gaan naar school.

Wanneer ik zomers in de hitte een biertje neem doe ik dat niet om dronken te worden. Het heeft allemaal met beheersing te maken maar sommige mensen kunnen dat inderdaad niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat je leven alleen nog maar om die roes draait.
Maar nu weer genoeg over drugs.
Want als je beweert dat mensen 1 biertje drinken omdat ze het lekker vinden in plaats van om dronken te worden dan ben
[..]

Elke dag gaat er hier wel minimaal een liter in. Elke dag gewoon werken, of naja werken..quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Op zondagavond drink ik ook vaak een paar biertjes in de kroeg. En maandagochtend vervolgens gewoon weer vroeg uit de veren.

Het was een opmerking bedoeld voor het rechtsvolk.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Op zondagavond drink ik ook vaak een paar biertjes in de kroeg. En maandagochtend vervolgens gewoon weer vroeg uit de veren.

Van een middenweg heb je nog nooit gehoord als het op drugsgebruik aankomt, kennelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef Berlitz het volgende:
Dat je leven alleen nog maar om die roes draait.

Mwoah, hier zo af en toe. Wanneer er wordt gevoetbald, dan gaan er altijd wel een aantal biertjes doorheen. Champions League weken zijn dan ook altijd zwaar. Maar goed, werken is geen enkel probleem met een lichte kater.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Elke dag gaat er hier wel minimaal een liter in. Elke dag gewoon werken, of naja werken..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |