Bij normaal gebruik van alcohol doe je dat niet om in een roes te komen bij normaal coke gebruik doe je dat wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Snap je dat je normaal gebruik van coke niet kunt vergelijken met overmatige alcohol consumptie?
Dat is meer om wat losser te worden niet om in een roes te komen al lig je op bed vol te zuipen ben je inderdaad zielig.quote:[..]
Idem voor alcohol.

Je bent gewoon een vuile smerige leugenaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik van alcohol doe je dat niet om in een roes te komen

quote:Op maandag 3 januari 2011 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt zijn post gemist waarin alcohol geen drug was.

quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat heeft niets met drugs te maken

quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik van alcohol doe je dat niet om in een roes te komen.
Nuff said.quote:Dat is meer om wat losser te worden...

Het is weer zo ver met jou.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vuile smerige leugenaar.

Whehe, iemand die een snifje neemt is een junk terwijl iemand die een paar biertjes drinkt een gezelligerd is. Tuurlijk Berlitzquote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jezus.Succes in je verdere droomwereld waarin recreatief drugsgebruik niet bestaat, behalve als het op alcohol aankomt.

Doet die persoon dat om in een roes te komen?Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whehe, iemand die een snifje neemt is een junk terwijl iemand die een paar biertjes drinkt een gezelligerd is. Tuurlijk Berlitz

Ik bepaal zelf met welk doel ik alcohol of coke gebruik. Er zijn wel degelijk mensen die drinken om dronken te worden, moeten we dronkenschap dan verbieden?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:17 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik van alcohol doe je dat niet om in een roes te komen bij normaal coke gebruik doe je dat wel.
Dat kun je toch ook een jointje nemen? Wat is het verschil met alcohol?quote:[..]
Dat is meer om wat losser te worden niet om in een roes te komen al lig je op bed vol te zuipen ben je inderdaad zielig.

Hoezo? Jij bent de leugenaar.quote:

Dat verschilt per persoon.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Doet die persoon dat om in een roes te komen?Nee.

Coke word enkel gebruikt om in een roes te komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf met welk doel ik alcohol of coke gebruik. Er zijn wel degelijk mensen die drinken om dronken te worden, moeten we dronkenschap dan verbieden?
Zoek maar op.quote:[..]
Dat kun je toch ook een jointje nemen? Wat is het verschil met alcohol?

Vandaar dat het gros met uitgaan alcohol zuipt. Doen ze alleen omdat ze het zo lekker vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Doet die persoon dat om in een roes te komen?Nee.

Mensen die een biertje drinken doen dat om in een roes te komen?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent de leugenaar.

Dat Heineken er niets aan verdient.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef TomLievense het volgende:
Dat kun je toch ook een jointje nemen? Wat is het verschil met alcohol?

Yep. Bier is vies. Bier moet je leren drinken, dus dat is vanwege de roes, of "om stoer te doen"quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Mensen die een biertje drinken doen dat om in een roes te komen?

Fout. Coke is geen downer.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Coke word enkel gebruikt om in een roes te komen.

Je komt van een biertje niet in een roes.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. Bier is vies. Bier moet je leren drinken, dus dat is vanwege de roes, of "om stoer te doen"

Jij niet meer, nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:25 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Je komt van een biertje niet in een roes.

Dan ben ik uniek. Mijn eerste biertje bracht me echt wel in een roes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia

Bij een matige drinken stijgen de drank al na een biertje of 2/3 naar zn kop. Dat was de reden dat ik in mijn tienerjaren meer dan genoeg had aan een sixpack.quote:

. Maar verder ook niks nieuws onder de zon, de voorstanders van legalisatie van andere-drugs-dan-alcohol kunnen met feiten en onderzoeken komen wat ze willen, de tegenstanders blijven zich gedragen als volleerde trolletjes
 . Maar verder ook niks nieuws onder de zon, de voorstanders van legalisatie van andere-drugs-dan-alcohol kunnen met feiten en onderzoeken komen wat ze willen, de tegenstanders blijven zich gedragen als volleerde trolletjes   

Wordt hoog tijd om de zogenaamde extreme sports ook maar eens te verbieden dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whehe, iemand die een snifje neemt is een junk terwijl iemand die een paar biertjes drinkt een gezelligerd is. Tuurlijk Berlitz

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |