Dacht hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Samzz zo krijg je Tally echt het bed niet in hoor
Oja, onterecht. Iedereen hier weet dat zodra een singlesmeid met een relatie weer single wordt, haar pm-box al vol zit met zogenaamde "steunbetuigingen" voordat de ex goed en wel de hielen gelicht heeft. Bijvoorbeeld. Onwijs hypocriet om te zeggen dat mensen dan onterecht beschuldigd worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
wil hier toch wel even serieus op reageren.... omdat dit vaak gebeurd worden sommige mensen hier ook onterecht van beschuldigd
Ze hoeft t alleen maar te vragen!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
LOL, ik zou je ook niet ouder dan 25 schatten op de foto's.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
31. Ik word vaak zo rond de 25 geschat. Vriend van mijn schoonouders maakte de leukste opmerking toen hij mijn man en mij voor het eerst samen zag. Vroeg mijn man of hij zijn pedo pas had gehaald en zijn conditie op peil had. Want zo'n jong ding (ben je wel boven de 16?) moest toch flink bij gehouden worden. Ik was toen een jaar of 20/21.
I'm with kluts on this onequote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, onterecht. Iedereen hier weet dat zodra een singlesmeid met een relatie weer single wordt, haar pm-box al vol zit met zogenaamde "steunbetuigingen" voordat de ex goed en wel de hielen gelicht heeft. Bijvoorbeeld. Onwijs hypocriet om te zeggen dat mensen dan onterecht beschuldigd worden.
Dat het jou zo niet gelukt is, betekent niet dat het mij niet luktquote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Terwijl het eerder irritant dan leuk isquote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, onterecht. Iedereen hier weet dat zodra een singlesmeid met een relatie weer single wordt, haar pm-box al vol zit met zogenaamde "steunbetuigingen" voordat de ex goed en wel de hielen gelicht heeft. Bijvoorbeeld. Onwijs hypocriet om te zeggen dat mensen dan onterecht beschuldigd worden.
Serieus, dat heb ik dus nog nooit gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je wil zeker gewoon over me heen jij!quote:
I wishquote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat ligt er bij Tally en Samzz in bed?PeuRac?
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, dat heb ik dus nog nooit gedaan![]()
Als ik iemand help, doe ik dat om het helpen, als versiertruuk duurt dat veel te lang
I'm with kluts on this onequote:
Versieren? daar heb je toch kerstbomen voor?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik iemand help, doe ik dat om het helpen, als versiertruuk duurt dat veel te lang
Oh kut, that reminds me, ik zou vandaag de boom aftuigen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Versieren? daar heb je toch kerstbomen voor?
Dan ben ik blij de uitzondering op de regel te zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.
En het werkt blijkbaar, want het blijkt vaak genoeg een succes.
Ik heb een prima lattenbodem jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met Tally en Sammzzz in één bed? Dat moet dan wel een stevig bedje zijn!
Hoe weet je dan dat die truuk te lang duurt?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kut, that reminds me, ik zou vandaag de boom aftuigen.
Nee, die tuig ik afquote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Versieren? daar heb je toch kerstbomen voor?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.
Volgens mij las jij ook wat ik lasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.
Als die er niet binnen 24u in hangt natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die truuk te lang duurt?
Pics van je lattenbodem?quote:
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:
quote:
Ik zal zo even een foto maken van mijn lattenbodem.quote:
Jij de lattenbodem, ik het matras!quote:
Nu moet ik denken aan fish-dicksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met pratende papegaaien, houten poten, ooglapjes en vissticks?
Epic boobs, wat zijn dat dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, complimenten zijn leuk als ze oprecht en gemeend zijn. Niet als het standaard wordt dat 40 % van de posts bestaat uit hoe epic bepaalde boobs zijn en dat soort meuk.
quote:
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.
Ik kijk gewoon teveel South Parkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent echt zo veel erger dan ik nog!
HIJ hoeft niet alles te weten!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er gaan geen nietjes in de schouder van Peuter! dat vindt HIJ niet goed!
Hak anders ff zijn been eraf voor een houten poot.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.
Je kan niet teveel Sp kijkenquote:
Doe mij het 2e maarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat zegt niks.
zo 1?
[ afbeelding ]
of zo 1?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.
En het werkt blijkbaar, want het blijkt vaak genoeg een succes.
hey schoonheidquote:
eeeeeehhhhhhhh... je bent je lattenbodem aan het verstevigen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Thanks snuit, dankzij jou ben ik zowaar iets nuttigs aan het doen!
Aftuigen, dat ben ik aan het doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeehhhhhhhh... je bent je lattenbodem aan het verstevigen?
Zal ik???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd: ik ben in de rouw, blijf uit mijn pm-box!
Oh shut upquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aftuigen, dat ben ik aan het doen!
ja maar...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens door danquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aftuigen, dat ben ik aan het doen!
Ik had Ripley om een update gevraagd, maar die kwam nietquote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar neuken jullie elkaar nog af en toe of blijft het bij complimentjes geven?
Had je al wat idee'tjes voor de vakantie met Peuter?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Het stoombootliedje!quote:
Tuurlijk neuk ik niet meer. Ik ben al met kind geschoptquote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar neuken jullie elkaar nog af en toe of blijft het bij complimentjes geven?
Ik ga dit jaar naar de camping!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je al wat idee'tjes voor de vakantie met Peuter?
Niet dus!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had Ripley om een update gevraagd, maar die kwam niet
Met kind geschopt? Ok.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk neuk ik niet meer. Ik ben al met kind geschopt
owja, daar moet ik ook aan gaan denken. Handig, zo zonder zekerheid over geld/vakantie/etcquote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen beperking toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk neuk ik niet meer. Ik ben al met kind geschopt
Ja dat betekent zwanger gemaaktquote:
Ideetjes wel, maar wat het gaat worden: nog geen idee!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet neequote:
Waarom is je man zenuwachtig?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar naar de camping!In zo'n huisje dat wel. En mijn schoonouders in een caravan.
Maar ik ben ZO benieuwd
En mijn man is nu al zenuwachtig voor de vakantie.
Ik kijk er naar uit
Lijkt me een leuke tijdsbesteding, bedenken waar je naar toe gaat op vakantiequote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ideetjes wel, maar wat het gaat worden: nog geen idee!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, daar moet ik ook aan gaan denken. Handig, zo zonder zekerheid over geld/vakantie/etc
Is een Euro trip wat? Camper huren en gaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ideetjes wel, maar wat het gaat worden: nog geen idee!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik???Dit wordt uitgeprint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke tijdsbesteding, bedenken waar je naar toe gaat op vakantie
Dan is het kindje net 3 maandenquote:
scheiterdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is het kindje net 3 maandenEn dan op vakantie met zo'n jong kindje. Alleen.. In een huisje.. Enige geruststelling is dat zijn ouders een aantal meter (kilometers) verder op zitten mocht er iets zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat gaat wel goed tochquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is het kindje net 3 maandenEn dan op vakantie met zo'n jong kindje. Alleen.. In een huisje.. Enige geruststelling is dat zijn ouders een aantal meter (kilometers) verder op zitten mocht er iets zijn
Ik kan me op zich best voorstellen dat hij er tegenop ziet. Alleen al het gesleep met luiertassen/bedje/stoeltje en al die andere babymeuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het album weggegooid. Zonde van de schijfruimte.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
Have a toast for the assholes
van het weekend dat album van Kanye nog eens opgezet, daar staan eigenlijk toch wel een handjevol erg goede nummers op
Eurotripquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een Euro trip wat? Camper huren en gaan?
Zwanger gemaakt? Dat klinkt als een technische procedure.quote:
Ik heb geen rijbewijs, maar vermoedelijk wordt het wel iets soortgelijks. Hij is wild van openbaar vervoer, dus ik denk een beetje rondreizen (via trein etc.) maar dan zo kindvriendelijk mogelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een Euro trip wat? Camper huren en gaan?
Zelfs een big-ass stationcar is dan niet groot genoeg meerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me op zich best voorstellen dat hij er tegenop ziet. Alleen al het gesleep met luiertassen/bedje/stoeltje en al die andere babymeuk!
Het is een kindercamping. Dus het meeste is aanwezig. Alleen de luiertas moet meequote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me op zich best voorstellen dat hij er tegenop ziet. Alleen al het gesleep met luiertassen/bedje/stoeltje en al die andere babymeuk!
Tuurlijk gaat dat goed!quote:
Dat was het bij ons ookquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zwanger gemaakt? Dat klinkt als een technische procedure.
Wij gingen vroeger nooit op vakantie, altijd dagjes weg.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, maar vermoedelijk wordt het wel iets soortgelijks. Hij is wild van openbaar vervoer, dus ik denk een beetje rondreizen (via trein etc.) maar dan zo kindvriendelijk mogelijk.
We hebben een Smartquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs een big-ass stationcar is dan niet groot genoeg meerRespect voor mensen die al die rommel in een 3deurs doosje krijgen
Dat is gaaf, er zijn van die week tickets, 7 dagen waarvan je 5 kan reizen voor een heel gunstig bedrag, huisgenootje van me doet dat altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, maar vermoedelijk wordt het wel iets soortgelijks. Hij is wild van openbaar vervoer, dus ik denk een beetje rondreizen (via trein etc.) maar dan zo kindvriendelijk mogelijk.
IVF?quote:
Jij hebt toch ook zo'n huge Renault? In een smart past een kutkeffer nog nauwelijkquote:
Ja, dat staat al op de planning idd!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger nooit op vakantie, altijd dagjes weg.
Misschien het spoorwegmuseum in Utrecht dan wat voor hem?
Mijn hele leven is een piratenfeestjequote:
Zal hij vast tof vinden dan. Met dagjes weg kan je ook ontzettend veel leuke dingen doen.quote:
Dat nummer met Jay z erop, klassiek. Die met rihanna vind ik ook goed en die ik net "zing" dusquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het album weggegooid. Zonde van de schijfruimte.
Ik woon er 10min fietsen vandaan en ben er nog nooit geweestquote:
Inderdaad IVF. Geen van alle. Onbegrepen zwangerloos was ons stickertjequote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IVF?
Eierstokken, baarmoeder of slap zaad?
Die heb ik ook jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo'n huge Renault? In een smart past een kutkeffer nog nauwelijk
Daar zijn mijn trouwfoto's gemaakt! Niet dat we er beide iets mee hebben, maar was de enige optie aangezien het met bakken de lucht uit kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon er 10min fietsen vandaan en ben er nog nooit geweestterwijl ik het wel gaaf vind.
Ik heb het album gedownload, 1 keer geluisterd en dacht toen, Neh, Kanye lost his touch.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat nummer met Jay z erop, klassiek. Die met rihanna vind ik ook goed en die ik net "zing" dus
Ik kraakte het album toen liet mijn maat die nummers even horen en ik moest hem eigenlijk wel gelijk geven
deze beat
Ik heb een Smart Roadstar Coupé gehad (zou ik wel weer willenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook jaEn het zal je mee vallen hoeveel zooi je mee kan nemen in een Smart hoor
Wij zijn 2 en halve week naar Kroatie geweest in onze Smart
2,5 week op 2 onderbroeken.. pfoe! respect!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
Die heb ik ook jaEn het zal je mee vallen hoeveel zooi je mee kan nemen in een Smart hoor
Net op msn zei je nog wat andersquote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
De ene helft van m'n kamer is schoon (op stofzuigen na), nu de andere helft nogLaat daar nu net de meeste troep liggen...
Zet een vaas in het midden op de vloer en noem het design.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Mijn hele kamer ligt vol dennennaalden
Dan noem je ook wat opquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een Smart Roadstar Coupé gehad (zou ik wel weer willen) daar paste echt niks in. Met moeite een weekendje weg voor 2 personen. Maar dan kon ik de dak constructie niet opbergen voorin.
Ik dus ook in eerste instantiequote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het album gedownload, 1 keer geluisterd en dacht toen, Neh, Kanye lost his touch.
Ik vond College Dropout en dergelijk beter.
Smaken verschillen.
Jij rijdt prive met je zaad?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2,5 week op 2 onderbroeken.. pfoe! respect!![]()
Minimalistisch op vakantie is echt vet leuk! Moet ook nog iets verzinnen voor de zomer, denk dat ik de tankpas maar zwaar ga misbruiken!
Nu krijg ik van die nare Piratenzender-muziek erbij in mijn hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een piratenfeestje
Whehehehehehe.. Ja je kent me niet goed hequote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2,5 week op 2 onderbroeken.. pfoe! respect!![]()
Minimalistisch op vakantie is echt vet leuk! Moet ook nog iets verzinnen voor de zomer, denk dat ik de tankpas maar zwaar ga misbruiken!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zet een vaas in het midden op de vloer en noem het design.
Die Roadster vond ik de enige acceptabele Smart en ik moest zo'n ding. Kreeg ik em wel kanarie geelquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan noem je ook wat opEen Roadster
Wij gingen met een ForTwo. En nu hebben we een ForFour. Maar dit word ingeruild voor een andere auto. Maar voorlopig nog even niet
Hubbie mag nog even dromen
Die ligt in de bijtelling ja.. 20% op 19k is niet veel voor de bijtellingquote:
Hell, hij brengt je naar P. Respect!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ligt in de bijtelling ja.. 20% op 19k is niet veel voor de bijtelling
en Zaadje is lief! die brengt mij naar winterbergen en terug, en naar het einde van de wereld en terug.. En........ ruimte genoeg voor mn rommel![]()
Wat een held is hij!
Dat is wel klotequote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zijn mijn trouwfoto's gemaakt! Niet dat we er beide iets mee hebben, maar was de enige optie aangezien het met bakken de lucht uit kwam
Mijn man werkt bij Smart. En wij hadden dus ook een Smart ForTwo van de zaakquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Roadster vond ik de enige acceptabele Smart en ik moest zo'n ding. Kreeg ik em wel kanarie geel
Onbegrepen zwangerloos? En hoe moet dat met nakomertjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad IVF. Geen van alle. Onbegrepen zwangerloos was ons stickertje
Al heeft mijn baarmoeder niet de juiste vorm, maar na een kijkoperatie bleek dat dat geen reden was om niet zwanger te raken.
[..]
Dat is ook zo ja, daarvoor kan je het beter (mis)gebruiken, dat haal je er aan brandstof nog wel uit ookquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ligt in de bijtelling ja.. 20% op 19k is niet veel voor de bijtelling
en Zaadje is lief! die brengt mij naar winterbergen en terug, en naar het einde van de wereld en terug.. En........ ruimte genoeg voor mn rommel![]()
Wat een held is hij!
Ach de regen heeft niets af gedaan aan de dag. Die was geweldig. En ook die regenbui heeft het niet naar de klote geholpenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel klotelijkt me wel een gave locatie
Ik rij er wel eens langs en baal dan altijd dat ik of alleen ben of geen tijd heb.
Vanochtend ben ik naar buiten geslopen toen het nog donker was en heb hem een kusje op de motorkap gegevenquote:
Ruikt wel lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Mijn hele kamer ligt vol dennennaalden
Hoe bedoel je, hoe moet dat met nakomertjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onbegrepen zwangerloos? En hoe moet dat met nakomertjes?
Nou de lol is er nu wel afquote:
Aah, ik werkte bij Mercedes, maar ze wilden me met 18jr geen E-klasse gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man werkt bij Smart. En wij hadden dus ook een Smart ForTwo van de zaak
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Mijn sim krijgt een drieling! Dat is niet de bedoeling!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Auw, ze zitten zelfs in mijn beha! Kutkerstboom.
Shift-Deletequote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Hij heeft heel wat auto baantjes (whehehe) gehad. Renault, BMW, Smart en nu werkt hij op het hoofdkantoor voor verschillende merken. Maar zijn lievelingsmerk van die al is dan toch weer Smart.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik werkte bij Mercedes, maar ze wilden me met 18jr geen E-klasse gevenIk had nog geprobeerd een SLK te rochelen, maar daar wilden ze ook niet aan
achteraf was zo'n Roadster nog wel gaver ook
Nee, ik trap gewoon die pa het huis uit en hij neemt de overbodige koters mee.quote:
Beetman, ik hoop dat je meeleestquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik trap gewoon die pa het huis uit en hij neemt de overbodige koters mee.
Dat daar de meeste troep ligt, betekent niet dat het een teringbende isquote:
Maar jij hebt SD toch? dan mag je het zijdelings volgen..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Hoi, ik moet dit topic fatsoenlijk volgen van peu.
Flacon punch!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Je zei dat je bijna klaar was en dat het geen uren ging duren, volgens mij zei je rond 11u dat je ging beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat daar de meeste troep ligt, betekent niet dat het een teringbende is
Als je hierna nog een kindeke wil? Moet dat dan weer via IVF (telt dat mee in het aantal behandelingen)? Of heb je kans dat de natuur wel ineens zijn werk doet! :pquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, hoe moet dat met nakomertjes?
Ga je hier ook moeder spelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Daar hebben we een volgknop voor, dat hoef ik jou als moderator toch niet uit te leggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar. Flauwtjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij hebt SD toch? dan mag je het zijdelings volgen..
Hey Annequote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
MAG he.. je moet niets.. vandaag niet althans, het is de 1e maandag van het jaar, laten we niet gelijk beginnen met moeten.. Nergens voor nodig.quote:
Ik ben dan ook niet heel intensief bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei dat je bijna klaar was en dat het geen uren ging duren, volgens mij zei je rond 11u dat je ging beginnen
Nou gewoon, de kerstboom naar buiten sjouwen, ik haalde net een naald zowat uit mijn ondergoed.quote:
De kans bestaat altijd dat ik opeens natuurlijk zwanger word ja. Mocht het een tijdje uitblijven moeten we weer opnieuw beginnen in het ziekenhuisquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je hierna nog een kindeke wil? Moet dat dan weer via IVF (telt dat mee in het aantal behandelingen)? Of heb je kans dat de natuur wel ineens zijn werk doet! :p
gelukkig, ik was niet de enige die em niet snaptequote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Tally het volgende:
Ik dacht sim alsin simkaart van je telefoonIk denk hoe doet zij dat
Oh ja. Dat was ik even vergeten. Thanks voor de reminder. Ik zal hem alsnog aanklikkenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben we een volgknop voor, dat hoef ik jou als moderator toch niet uit te leggen?
Haaiquote:
Gelukkigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MAG he.. je moet niets.. vandaag niet althans, het is de 1e maandag van het jaar, laten we niet gelijk beginnen met moeten.. Nergens voor nodig.
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben we een volgknop voor, dat hoef ik jou als moderator toch niet uit te leggen?
forum@fok.nlquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen worden
Aha, ja die gaan ze beperken. Nu heel veel suc6 met de zwangerschap!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De kans bestaat altijd dat ik opeens natuurlijk zwanger word ja. Mocht het een tijdje uitblijven moeten we weer opnieuw beginnen in het ziekenhuis
En eerlijk gezegd (hoe kut ik de zwangerschap ook vind) wil ik daar niet al te lang mee wachten, aangezien de regering de IVF behandelingen wil gaan aanpassen.
Ik heb vooral bij dealers gewerkt, en een tijdje freelance voor DCNL (dat ken jij dan ook wel). Dat laatste vond ik ook nog wel het leukste, maar dat was voornamelijk omdat ik dan door de kelder mocht lopen en af en toe eentje mocht uitzoeken voor ene paar dagenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft heel wat auto baantjes (whehehe) gehad. Renault, BMW, Smart en nu werkt hij op het hoofdkantoor voor verschillende merken. Maar zijn lievelingsmerk van die al is dan toch weer Smart.
En ook aardig wat auto's van de zaak gereden
Mensen met een leven komen daarvoor niet in aanmerking Samzz.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen worden
Jullie kinders moeten dan ook wel braaf luisteren, hmmquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt alltijd mamma spelen als we met die Turq bezig zijn in PTA
Alweer?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Acherme toch...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
De sirene ging trouwens hier om 12.12 ipv 12.00. Ik raakte in de war.
Ik zie in jou anders best een goede modquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen met een leven komen daarvoor niet in aanmerking Samzz.
singles hebben toch geen leven? Gezien dat ze meesten bovenin de dag top 100 staanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, ja die gaan ze beperken. Nu heel veel suc6 met de zwangerschap!
Das inderdaad leukquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb vooral bij dealers gewerkt, en een tijdje freelance voor DCNL (dat ken jij dan ook wel). Dat laatste vond ik ook nog wel het leukste, maar dat was voornamelijk omdat ik dan door de kelder mocht lopen en af en toe eentje mocht uitzoeken voor ene paar dagen
Ech welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt ook zo een gekke avond/nacht gehad..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
De sirene ging trouwens hier om 12.12 ipv 12.00. Ik raakte in de war.
Dat ik een female-Adolf ben soms, zou me nog geen goeie mod maken Samzz.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie in jou anders best een goede mod
Kut WIJF, blijf van me afquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Jullie kinders moeten dan ook wel braaf luisteren, hmm*aait je*.
Hmm...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had heul niet tegen jouquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut WIJF, blijf van me af*stampvoetend wegloopt*
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik een female-Adolf ben soms, zou me nog geen goeie mod maken Samzz.
Sommige dingen kan je niet uitroeienquote:
jij bent toch blauw geweest, of ben ik nu gek?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar werkt hij nu dan? (mag ook per PM/DM)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Das inderdaad leukHubbie werkte ook altijd voor dealers. Sinds maart/april vorig jaar voor het hoofdkantoor omdat de Smart er uit ging als aparte dealerschap
Er gebeuren rare dingen met De Tijd. Hopelijk overleven we het.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt ook zo een gekke avond/nacht gehad..
stomme sirene is hier nooit afgegaan, zo wordt het nooit middag!
Je stelt me teleur hoorquote:Op [url=h[quote]
[b] Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo blauw als een tientje! Maar dan niet op fok.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent toch blauw geweest, of ben ik nu gek?
Inderdaad zeg. Ik kom niet eens in de top 100 voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
singles hebben toch geen leven? Gezien dat ze meesten bovenin de dag top 100 staan
Zou dit een voorteken zijn van wat er in 2012 te gebeuren staat?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Er gebeuren rare dingen met De Tijd. Hopelijk overleven we het.
*kroelt*quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had heul niet tegen jou! Ik had het tegen rival *aai aai*
Inderdaad. Dan heb je al geen leven.quote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo blauw als een tientje! Maar dan niet op fok.
Je bent in de war met Myraela, wij hebben een UI met dezelfde chick.
sinds de zomer sta ik er vaker wel dan niet inquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik kom niet eens in de top 100 voor.
(wel in het totaal van FOK!, dat dan weer wel. Maar da's van vroegah).
Het begint nu al. HET EINDE IS NABIJ!!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zou dit een voorteken zijn van wat er in 2012 te gebeuren staat?
Dus toch welquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo blauw als een tientje! Maar dan niet op fok.
Je bent in de war met Myraela, wij hebben een UI met dezelfde chick.
zo is hijquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Eerst mij uitschelden voor kutwijf en daarna kroelen.
Slet.
Met zo blauw als een tientje bedoel ik zat van de drank Samzz. Niet dat ik mod, op welk forum dan ook.quote:
Per DM verstuurdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
Waar werkt hij nu dan? (mag ook per PM/DM)
Wijn = mijn vriend.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Snel nog een wijntje drinken dan met mn beste vrienden
Nee, ik doelde op jullie UI, dat het toch wel dezelfde chick is.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met zo blauw als een tientje bedoel ik zat van de drank Samzz. Niet dat ik mod, op welk forum dan ook.
Je kent me tochquote:Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Eerst mij uitschelden voor kutwijf en daarna kroelen.
Slet.
quote:
Oh dat ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op jullie UI, dat het toch wel dezelfde chick is.
Je kent me al ruim 7jr van Fokquote:Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar ik heb SD natuurlijk wel ondervraagd.
Ik vind het sowieso een stoer wijf. Ik zou er zelf ook het liefst zo bij lopen.quote:
doe danquote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een stoer wijf. Ik zou er zelf ook het liefst zo bij lopen.
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ot5KrF55FcGiyM:http://i279.photobucket.c(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja wat let je!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ot5KrF55FcGiyM:http://i279.photobucket.c(...)9.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
I feel blessed.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wit/rose en je houdt ook nog eens van kikkers.. Wat veel vrienden heb jij
Ik kan toch niet met knalroze haar in petticoatrokjes aankomen zetten bij een bedrijf "Hooooi! Ik ben jullie nieuwe secretaresse!"quote:
Echt welquote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan je veel meer mensen daar over vragenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Tja... Dat is nog steeds geen kennen-kennen! Misschien ben je in het echt wel kei aardig..
Dat vind ik dus helemaal niets. Veel te gemaakt/opgedoft/onnatuurlijk. Niet mijn smaak.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
HIRED!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan toch niet met knalroze haar in petticoatrokjes aankomen zetten bij een bedrijf "Hooooi! Ik ben jullie nieuwe secretaresse!"
Helaas.
Audrey Kitching.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt wel
Maar ik kan dat niet hebbenHoe heet ze?
Dan loop je er niet lang zo bij, want die jurk is binnen 3 seconden van je lijf gerukt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die mensen ken ik dan weer nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je veel meer mensen daar over vragen
Dat is het enige voordeel aan mijn baas, dat zou ik dan wel weer kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan toch niet met knalroze haar in petticoatrokjes aankomen zetten bij een bedrijf "Hooooi! Ik ben jullie nieuwe secretaresse!"
Helaas.
Ik zou er niet naast willen lopen op straatquote:Op maandag 3 januari 2011 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik alleen met carnavalquote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Audrey Kitching.
Ik heb trouwens al roze haar gehad een paar jaar geleden.
Het is ook opgedoft en onnatuurlijk, maar dat opgedofte vind ik juist leuk.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niets. Veel te gemaakt/opgedoft/onnatuurlijk. Niet mijn smaak.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou er niet naast willen lopen op straat
dat knalroze haar zou in principe nog wel kunnen. ik weet niet of jij ermee weg komt maar ik vind het bij haar niet verkeerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helaas.
Oh ik wel, kicken juist!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, denk ik. Ik heb een zwak voor vrouwen met een natuurlijke uitzonderlijke schoonheid, zonder dat het gemaakt is.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook opgedoft en onnatuurlijk, maar dat opgedofte vind ik juist leuk.
Kan er iig langer naar kijken dan alle meisjes zoals die hier in Utrecht wonen. Studentenmeisjes die er allemaal hetzelfde uitzien.
Want, je schaamt je voor de buitenwereld?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik al. Dat verveeld op den duur.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, denk ik. Ik heb een zwak voor vrouwen met een natuurlijke uitzonderlijke schoonheid, zonder dat het gemaakt is.
Nee, ik vind het gewoon lelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want, je schaamt je voor de buitenwereld?
Fuck de buitenwereld, daar heb ik dus echt geen boodschap aan.
Optijd beginnen met opvoedenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:11 schreef Tally het volgende:
Ik had bijna zo'n petticoat jurkje gekocht voor mijn dochtertje
Flanse!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh oh, ik moet nog even heel rap een dik verslag in elkaar flansen.. daag allemaal!
Juist dat laatste vind ik leukquote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik al. Dat verveeld op den duur.
Overigens snap ik wat je bedoelt en dat is wat ik normaal gesproken ook mooier vind dat opmaakpoppen, maar dit is extreem en ook niet serieus bedoelt.
Ik dus ook. Ik zou er ook niet zo bijlopen als ik naar de AH zou gaan, maar ik zou het keileuk vinden om zoiets aan te doen bij bepaalde gelegenheden zoals feestjes.quote:
Het is de kunst om te weten wanneer je wat aantrekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
af en toe op een feestje mag het best extreem, maar voor dagelijks en bezoekjes bij familie mag het best wat ingetogenerIk sowieso een fan van de natural look
afzuigen. ontmaagden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom lees ik keer op keer ontmaagd?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is de kunst om te weten wanneer je wanneer je wat uittrekt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goede vrouw verstaat die kunstquote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is de kunst om te weten wanneer je wat aantrekt.
gelukkig, ik wil toch geen kudo'squote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben aan het browsen voor kittens. Roomie en ik gaan 2 daemons aanschaffen(Kudos voor degene die de verwijzing snapt).
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
afzuigen. ontmaagden.
MissB heeft het er maar druk mee![]()
Jammer genoeg mannen nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goede vrouw verstaat die kunst
Fantasie van je?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk om me soms te kleden zoals mensen niet verwachten
Daarom vind ik Halloween ook zo leukMaar carnaval vind ik dan weer niets
En sommige feestjes in rare kleding vind ik ook heerlijk
Carnavalquote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk om me soms te kleden zoals mensen niet verwachten
Daarom vind ik Halloween ook zo leukMaar carnaval vind ik dan weer niets
En sommige feestjes in rare kleding vind ik ook heerlijk
moet ik doe persoonlijk opvatten?quote:
Ow jee. Dames. Rennen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel last van een dirty mind ja!
Carnaval is nooit leuk geweest zelfs.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is echt niks meer aan vergeleken met pakweg 15 jaar geleden.
Opa spreekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders gewoon over Aubergine beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou het bij een mind, het handelen weet ik nog redelijk in toom te houden
toen was ik 14 en ging ik nog niet onder de rivieren uitquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel last van een dirty mind ja!
toen had je nog echte carnavalsmuziek, echte sfeer. nu wordt er alleen maar rommel gedraaid wat de sfeer niet echt ten goede komt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
toen was ik 14 en ging ik nog niet onder de rivieren uit
ouwe
Ohja, shit nu heb ik spijt dat ik oudjaars avond niet langs ben geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoorHaha ik ga altijd half naakt over straat.. verwacht ook niemand
Kittens. Al aan een asiel gedacht?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben aan het browsen voor kittens. Roomie en ik gaan 2 daemons aanschaffen(Kudos voor degene die de verwijzing snapt).
Mooi heh?! Haha heb het alleen amper aangehad..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, shit nu heb ik spijt dat ik oudjaars avond niet langs ben geweestje nieuwe kleding
Laat me raden, het was ruim voor 24u al uit zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Mooi heh?! Haha heb het alleen amper aangehad..
Ik vermaak me altijd wel met uitgaanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
toen had je nog echte carnavalsmuziek, echte sfeer. nu wordt er alleen maar rommel gedraaid wat de sfeer niet echt ten goede komt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me raden, het was ruim voor 24u al uit zeker
carnaval wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel met uitgaan
maarja, vroegah was alles beter he
Whahaha jij ook al?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
De keuken is schoongemaakt
ondanks de enorme spierpijn in m'n kont
te makkelijk Cuequote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
De keuken is schoongemaakt
ondanks de enorme spierpijn in m'n kont
Carnavalquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
carnaval wel ja.
ik snap dat het lastig is voor jullie noorderlingen dat te begrijpen.
dank voor je begripquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
carnaval wel ja.
Blij dat ik van boven de rivieren ben.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
carnaval wel ja.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Evie het volgende:
[..]maybe
Daarna andere kleren aangedaan iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |