Jullie kinders moeten dan ook wel braaf luisteren, hmmquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je komt alltijd mamma spelen als we met die Turq bezig zijn in PTA
Alweer?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen worden
Acherme toch...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
De sirene ging trouwens hier om 12.12 ipv 12.00. Ik raakte in de war.
Ik zie in jou anders best een goede modquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen met een leven komen daarvoor niet in aanmerking Samzz.
singles hebben toch geen leven? Gezien dat ze meesten bovenin de dag top 100 staanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, ja die gaan ze beperken. Nu heel veel suc6 met de zwangerschap!
Das inderdaad leukquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb vooral bij dealers gewerkt, en een tijdje freelance voor DCNL (dat ken jij dan ook wel). Dat laatste vond ik ook nog wel het leukste, maar dat was voornamelijk omdat ik dan door de kelder mocht lopen en af en toe eentje mocht uitzoeken voor ene paar dagen
Ech welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt ook zo een gekke avond/nacht gehad..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
De sirene ging trouwens hier om 12.12 ipv 12.00. Ik raakte in de war.
Dat ik een female-Adolf ben soms, zou me nog geen goeie mod maken Samzz.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie in jou anders best een goede mod
Kut WIJF, blijf van me afquote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Jullie kinders moeten dan ook wel braaf luisteren, hmm*aait je*.
Hmm...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had heul niet tegen jouquote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut WIJF, blijf van me af*stampvoetend wegloopt*
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik een female-Adolf ben soms, zou me nog geen goeie mod maken Samzz.
Sommige dingen kan je niet uitroeienquote:
jij bent toch blauw geweest, of ben ik nu gek?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar werkt hij nu dan? (mag ook per PM/DM)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Das inderdaad leukHubbie werkte ook altijd voor dealers. Sinds maart/april vorig jaar voor het hoofdkantoor omdat de Smart er uit ging als aparte dealerschap
Er gebeuren rare dingen met De Tijd. Hopelijk overleven we het.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt ook zo een gekke avond/nacht gehad..
stomme sirene is hier nooit afgegaan, zo wordt het nooit middag!
Je stelt me teleur hoorquote:Op [url=h[quote]
[b] Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo blauw als een tientje! Maar dan niet op fok.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent toch blauw geweest, of ben ik nu gek?
Inderdaad zeg. Ik kom niet eens in de top 100 voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
singles hebben toch geen leven? Gezien dat ze meesten bovenin de dag top 100 staan
Zou dit een voorteken zijn van wat er in 2012 te gebeuren staat?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Er gebeuren rare dingen met De Tijd. Hopelijk overleven we het.
*kroelt*quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had heul niet tegen jou! Ik had het tegen rival *aai aai*
Inderdaad. Dan heb je al geen leven.quote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo blauw als een tientje! Maar dan niet op fok.
Je bent in de war met Myraela, wij hebben een UI met dezelfde chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |