Dat daar de meeste troep ligt, betekent niet dat het een teringbende isquote:
Maar jij hebt SD toch? dan mag je het zijdelings volgen..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Hoi, ik moet dit topic fatsoenlijk volgen van peu.
Flacon punch!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Mijn sim krijgt een drieling! Dat is niet de bedoeling!
Je zei dat je bijna klaar was en dat het geen uren ging duren, volgens mij zei je rond 11u dat je ging beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat daar de meeste troep ligt, betekent niet dat het een teringbende is
Als je hierna nog een kindeke wil? Moet dat dan weer via IVF (telt dat mee in het aantal behandelingen)? Of heb je kans dat de natuur wel ineens zijn werk doet! :pquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, hoe moet dat met nakomertjes?
Ga je hier ook moeder spelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Daar hebben we een volgknop voor, dat hoef ik jou als moderator toch niet uit te leggen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar. Flauwtjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar jij hebt SD toch? dan mag je het zijdelings volgen..
Hey Annequote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Anne het volgende:
MAG he.. je moet niets.. vandaag niet althans, het is de 1e maandag van het jaar, laten we niet gelijk beginnen met moeten.. Nergens voor nodig.quote:
Ik ben dan ook niet heel intensief bezigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei dat je bijna klaar was en dat het geen uren ging duren, volgens mij zei je rond 11u dat je ging beginnen
Nou gewoon, de kerstboom naar buiten sjouwen, ik haalde net een naald zowat uit mijn ondergoed.quote:
De kans bestaat altijd dat ik opeens natuurlijk zwanger word ja. Mocht het een tijdje uitblijven moeten we weer opnieuw beginnen in het ziekenhuisquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je hierna nog een kindeke wil? Moet dat dan weer via IVF (telt dat mee in het aantal behandelingen)? Of heb je kans dat de natuur wel ineens zijn werk doet! :p
gelukkig, ik was niet de enige die em niet snaptequote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Tally het volgende:
Ik dacht sim alsin simkaart van je telefoonIk denk hoe doet zij dat
Oh ja. Dat was ik even vergeten. Thanks voor de reminder. Ik zal hem alsnog aanklikkenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben we een volgknop voor, dat hoef ik jou als moderator toch niet uit te leggen?
Haaiquote:
Gelukkigquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MAG he.. je moet niets.. vandaag niet althans, het is de 1e maandag van het jaar, laten we niet gelijk beginnen met moeten.. Nergens voor nodig.
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen wordenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben we een volgknop voor, dat hoef ik jou als moderator toch niet uit te leggen?
forum@fok.nlquote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen worden
Aha, ja die gaan ze beperken. Nu heel veel suc6 met de zwangerschap!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
De kans bestaat altijd dat ik opeens natuurlijk zwanger word ja. Mocht het een tijdje uitblijven moeten we weer opnieuw beginnen in het ziekenhuis
En eerlijk gezegd (hoe kut ik de zwangerschap ook vind) wil ik daar niet al te lang mee wachten, aangezien de regering de IVF behandelingen wil gaan aanpassen.
Ik heb vooral bij dealers gewerkt, en een tijdje freelance voor DCNL (dat ken jij dan ook wel). Dat laatste vond ik ook nog wel het leukste, maar dat was voornamelijk omdat ik dan door de kelder mocht lopen en af en toe eentje mocht uitzoeken voor ene paar dagenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft heel wat auto baantjes (whehehe) gehad. Renault, BMW, Smart en nu werkt hij op het hoofdkantoor voor verschillende merken. Maar zijn lievelingsmerk van die al is dan toch weer Smart.
En ook aardig wat auto's van de zaak gereden
Mensen met een leven komen daarvoor niet in aanmerking Samzz.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien je dat nu toch doet, moet de toekenning van die functie misschien heroverwogen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |