IVF?quote:
Jij hebt toch ook zo'n huge Renault? In een smart past een kutkeffer nog nauwelijkquote:
Ja, dat staat al op de planning idd!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger nooit op vakantie, altijd dagjes weg.
Misschien het spoorwegmuseum in Utrecht dan wat voor hem?
Mijn hele leven is een piratenfeestjequote:
Zal hij vast tof vinden dan. Met dagjes weg kan je ook ontzettend veel leuke dingen doen.quote:
Dat nummer met Jay z erop, klassiek. Die met rihanna vind ik ook goed en die ik net "zing" dusquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het album weggegooid. Zonde van de schijfruimte.
Ik woon er 10min fietsen vandaan en ben er nog nooit geweestquote:
Inderdaad IVF. Geen van alle. Onbegrepen zwangerloos was ons stickertjequote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IVF?
Eierstokken, baarmoeder of slap zaad?
Die heb ik ook jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zo'n huge Renault? In een smart past een kutkeffer nog nauwelijk
Daar zijn mijn trouwfoto's gemaakt! Niet dat we er beide iets mee hebben, maar was de enige optie aangezien het met bakken de lucht uit kwamquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon er 10min fietsen vandaan en ben er nog nooit geweestterwijl ik het wel gaaf vind.
Ik heb het album gedownload, 1 keer geluisterd en dacht toen, Neh, Kanye lost his touch.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat nummer met Jay z erop, klassiek. Die met rihanna vind ik ook goed en die ik net "zing" dus
Ik kraakte het album toen liet mijn maat die nummers even horen en ik moest hem eigenlijk wel gelijk geven
deze beat
Ik heb een Smart Roadstar Coupé gehad (zou ik wel weer willenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ook jaEn het zal je mee vallen hoeveel zooi je mee kan nemen in een Smart hoor
Wij zijn 2 en halve week naar Kroatie geweest in onze Smart
2,5 week op 2 onderbroeken.. pfoe! respect!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
Die heb ik ook jaEn het zal je mee vallen hoeveel zooi je mee kan nemen in een Smart hoor
Net op msn zei je nog wat andersquote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
De ene helft van m'n kamer is schoon (op stofzuigen na), nu de andere helft nogLaat daar nu net de meeste troep liggen...
Zet een vaas in het midden op de vloer en noem het design.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Mijn hele kamer ligt vol dennennaalden
Dan noem je ook wat opquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een Smart Roadstar Coupé gehad (zou ik wel weer willen) daar paste echt niks in. Met moeite een weekendje weg voor 2 personen. Maar dan kon ik de dak constructie niet opbergen voorin.
Ik dus ook in eerste instantiequote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het album gedownload, 1 keer geluisterd en dacht toen, Neh, Kanye lost his touch.
Ik vond College Dropout en dergelijk beter.
Smaken verschillen.
Jij rijdt prive met je zaad?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2,5 week op 2 onderbroeken.. pfoe! respect!![]()
Minimalistisch op vakantie is echt vet leuk! Moet ook nog iets verzinnen voor de zomer, denk dat ik de tankpas maar zwaar ga misbruiken!
Nu krijg ik van die nare Piratenzender-muziek erbij in mijn hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn hele leven is een piratenfeestje
Whehehehehehe.. Ja je kent me niet goed hequote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2,5 week op 2 onderbroeken.. pfoe! respect!![]()
Minimalistisch op vakantie is echt vet leuk! Moet ook nog iets verzinnen voor de zomer, denk dat ik de tankpas maar zwaar ga misbruiken!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Zet een vaas in het midden op de vloer en noem het design.
Die Roadster vond ik de enige acceptabele Smart en ik moest zo'n ding. Kreeg ik em wel kanarie geelquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan noem je ook wat opEen Roadster
Wij gingen met een ForTwo. En nu hebben we een ForFour. Maar dit word ingeruild voor een andere auto. Maar voorlopig nog even niet
Hubbie mag nog even dromen
Die ligt in de bijtelling ja.. 20% op 19k is niet veel voor de bijtellingquote:
Hell, hij brengt je naar P. Respect!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ligt in de bijtelling ja.. 20% op 19k is niet veel voor de bijtelling
en Zaadje is lief! die brengt mij naar winterbergen en terug, en naar het einde van de wereld en terug.. En........ ruimte genoeg voor mn rommel![]()
Wat een held is hij!
Dat is wel klotequote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zijn mijn trouwfoto's gemaakt! Niet dat we er beide iets mee hebben, maar was de enige optie aangezien het met bakken de lucht uit kwam
Mijn man werkt bij Smart. En wij hadden dus ook een Smart ForTwo van de zaakquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Roadster vond ik de enige acceptabele Smart en ik moest zo'n ding. Kreeg ik em wel kanarie geel
Onbegrepen zwangerloos? En hoe moet dat met nakomertjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad IVF. Geen van alle. Onbegrepen zwangerloos was ons stickertje
Al heeft mijn baarmoeder niet de juiste vorm, maar na een kijkoperatie bleek dat dat geen reden was om niet zwanger te raken.
[..]
Dat is ook zo ja, daarvoor kan je het beter (mis)gebruiken, dat haal je er aan brandstof nog wel uit ookquote:Op maandag 3 januari 2011 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die ligt in de bijtelling ja.. 20% op 19k is niet veel voor de bijtelling
en Zaadje is lief! die brengt mij naar winterbergen en terug, en naar het einde van de wereld en terug.. En........ ruimte genoeg voor mn rommel![]()
Wat een held is hij!
Ach de regen heeft niets af gedaan aan de dag. Die was geweldig. En ook die regenbui heeft het niet naar de klote geholpenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel klotelijkt me wel een gave locatie
Ik rij er wel eens langs en baal dan altijd dat ik of alleen ben of geen tijd heb.
Vanochtend ben ik naar buiten geslopen toen het nog donker was en heb hem een kusje op de motorkap gegevenquote:
Ruikt wel lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
Mijn hele kamer ligt vol dennennaalden
Hoe bedoel je, hoe moet dat met nakomertjes?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onbegrepen zwangerloos? En hoe moet dat met nakomertjes?
Nou de lol is er nu wel afquote:
Aah, ik werkte bij Mercedes, maar ze wilden me met 18jr geen E-klasse gevenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man werkt bij Smart. En wij hadden dus ook een Smart ForTwo van de zaak
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Mijn sim krijgt een drieling! Dat is niet de bedoeling!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Auw, ze zitten zelfs in mijn beha! Kutkerstboom.
Shift-Deletequote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef Kluts het volgende:
Hij heeft heel wat auto baantjes (whehehe) gehad. Renault, BMW, Smart en nu werkt hij op het hoofdkantoor voor verschillende merken. Maar zijn lievelingsmerk van die al is dan toch weer Smart.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik werkte bij Mercedes, maar ze wilden me met 18jr geen E-klasse gevenIk had nog geprobeerd een SLK te rochelen, maar daar wilden ze ook niet aan
achteraf was zo'n Roadster nog wel gaver ook
Nee, ik trap gewoon die pa het huis uit en hij neemt de overbodige koters mee.quote:
Beetman, ik hoop dat je meeleestquote:Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik trap gewoon die pa het huis uit en hij neemt de overbodige koters mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |