quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.
En het werkt blijkbaar, want het blijkt vaak genoeg een succes.
hey schoonheidquote:
eeeeeehhhhhhhh... je bent je lattenbodem aan het verstevigen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Thanks snuit, dankzij jou ben ik zowaar iets nuttigs aan het doen!
Aftuigen, dat ben ik aan het doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeeeeehhhhhhhh... je bent je lattenbodem aan het verstevigen?
Zal ik???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd: ik ben in de rouw, blijf uit mijn pm-box!
Oh shut upquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aftuigen, dat ben ik aan het doen!
ja maar...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens door danquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aftuigen, dat ben ik aan het doen!
Ik had Ripley om een update gevraagd, maar die kwam nietquote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar neuken jullie elkaar nog af en toe of blijft het bij complimentjes geven?
Had je al wat idee'tjes voor de vakantie met Peuter?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Het stoombootliedje!quote:
Tuurlijk neuk ik niet meer. Ik ben al met kind geschoptquote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar neuken jullie elkaar nog af en toe of blijft het bij complimentjes geven?
Ik ga dit jaar naar de camping!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je al wat idee'tjes voor de vakantie met Peuter?
Niet dus!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had Ripley om een update gevraagd, maar die kwam niet
Met kind geschopt? Ok.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk neuk ik niet meer. Ik ben al met kind geschopt
owja, daar moet ik ook aan gaan denken. Handig, zo zonder zekerheid over geld/vakantie/etcquote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen beperking toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk neuk ik niet meer. Ik ben al met kind geschopt
Ja dat betekent zwanger gemaaktquote:
Ideetjes wel, maar wat het gaat worden: nog geen idee!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet neequote:
Waarom is je man zenuwachtig?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar naar de camping!In zo'n huisje dat wel. En mijn schoonouders in een caravan.
Maar ik ben ZO benieuwd
En mijn man is nu al zenuwachtig voor de vakantie.
Ik kijk er naar uit
Lijkt me een leuke tijdsbesteding, bedenken waar je naar toe gaat op vakantiequote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ideetjes wel, maar wat het gaat worden: nog geen idee!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, daar moet ik ook aan gaan denken. Handig, zo zonder zekerheid over geld/vakantie/etc
Is een Euro trip wat? Camper huren en gaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ideetjes wel, maar wat het gaat worden: nog geen idee!
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik???Dit wordt uitgeprint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke tijdsbesteding, bedenken waar je naar toe gaat op vakantie
Dan is het kindje net 3 maandenquote:
scheiterdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is het kindje net 3 maandenEn dan op vakantie met zo'n jong kindje. Alleen.. In een huisje.. Enige geruststelling is dat zijn ouders een aantal meter (kilometers) verder op zitten mocht er iets zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat gaat wel goed tochquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is het kindje net 3 maandenEn dan op vakantie met zo'n jong kindje. Alleen.. In een huisje.. Enige geruststelling is dat zijn ouders een aantal meter (kilometers) verder op zitten mocht er iets zijn
Ik kan me op zich best voorstellen dat hij er tegenop ziet. Alleen al het gesleep met luiertassen/bedje/stoeltje en al die andere babymeuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het album weggegooid. Zonde van de schijfruimte.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
Have a toast for the assholes
van het weekend dat album van Kanye nog eens opgezet, daar staan eigenlijk toch wel een handjevol erg goede nummers op
Eurotripquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een Euro trip wat? Camper huren en gaan?
Zwanger gemaakt? Dat klinkt als een technische procedure.quote:
Ik heb geen rijbewijs, maar vermoedelijk wordt het wel iets soortgelijks. Hij is wild van openbaar vervoer, dus ik denk een beetje rondreizen (via trein etc.) maar dan zo kindvriendelijk mogelijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een Euro trip wat? Camper huren en gaan?
Zelfs een big-ass stationcar is dan niet groot genoeg meerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me op zich best voorstellen dat hij er tegenop ziet. Alleen al het gesleep met luiertassen/bedje/stoeltje en al die andere babymeuk!
Het is een kindercamping. Dus het meeste is aanwezig. Alleen de luiertas moet meequote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me op zich best voorstellen dat hij er tegenop ziet. Alleen al het gesleep met luiertassen/bedje/stoeltje en al die andere babymeuk!
Tuurlijk gaat dat goed!quote:
Dat was het bij ons ookquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zwanger gemaakt? Dat klinkt als een technische procedure.
Wij gingen vroeger nooit op vakantie, altijd dagjes weg.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, maar vermoedelijk wordt het wel iets soortgelijks. Hij is wild van openbaar vervoer, dus ik denk een beetje rondreizen (via trein etc.) maar dan zo kindvriendelijk mogelijk.
We hebben een Smartquote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs een big-ass stationcar is dan niet groot genoeg meerRespect voor mensen die al die rommel in een 3deurs doosje krijgen
Dat is gaaf, er zijn van die week tickets, 7 dagen waarvan je 5 kan reizen voor een heel gunstig bedrag, huisgenootje van me doet dat altijd.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, maar vermoedelijk wordt het wel iets soortgelijks. Hij is wild van openbaar vervoer, dus ik denk een beetje rondreizen (via trein etc.) maar dan zo kindvriendelijk mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |