Dacht hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Samzz zo krijg je Tally echt het bed niet in hoor
Oja, onterecht. Iedereen hier weet dat zodra een singlesmeid met een relatie weer single wordt, haar pm-box al vol zit met zogenaamde "steunbetuigingen" voordat de ex goed en wel de hielen gelicht heeft. Bijvoorbeeld. Onwijs hypocriet om te zeggen dat mensen dan onterecht beschuldigd worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
wil hier toch wel even serieus op reageren.... omdat dit vaak gebeurd worden sommige mensen hier ook onterecht van beschuldigd
Ze hoeft t alleen maar te vragen!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
LOL, ik zou je ook niet ouder dan 25 schatten op de foto's.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
31. Ik word vaak zo rond de 25 geschat. Vriend van mijn schoonouders maakte de leukste opmerking toen hij mijn man en mij voor het eerst samen zag. Vroeg mijn man of hij zijn pedo pas had gehaald en zijn conditie op peil had. Want zo'n jong ding (ben je wel boven de 16?) moest toch flink bij gehouden worden. Ik was toen een jaar of 20/21.
I'm with kluts on this onequote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, onterecht. Iedereen hier weet dat zodra een singlesmeid met een relatie weer single wordt, haar pm-box al vol zit met zogenaamde "steunbetuigingen" voordat de ex goed en wel de hielen gelicht heeft. Bijvoorbeeld. Onwijs hypocriet om te zeggen dat mensen dan onterecht beschuldigd worden.
Dat het jou zo niet gelukt is, betekent niet dat het mij niet luktquote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Terwijl het eerder irritant dan leuk isquote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja, onterecht. Iedereen hier weet dat zodra een singlesmeid met een relatie weer single wordt, haar pm-box al vol zit met zogenaamde "steunbetuigingen" voordat de ex goed en wel de hielen gelicht heeft. Bijvoorbeeld. Onwijs hypocriet om te zeggen dat mensen dan onterecht beschuldigd worden.
Serieus, dat heb ik dus nog nooit gedaanquote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je wil zeker gewoon over me heen jij!quote:
I wishquote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat ligt er bij Tally en Samzz in bed?PeuRac?
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus, dat heb ik dus nog nooit gedaan![]()
Als ik iemand help, doe ik dat om het helpen, als versiertruuk duurt dat veel te lang
I'm with kluts on this onequote:
Versieren? daar heb je toch kerstbomen voor?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik iemand help, doe ik dat om het helpen, als versiertruuk duurt dat veel te lang
Oh kut, that reminds me, ik zou vandaag de boom aftuigen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Versieren? daar heb je toch kerstbomen voor?
Dan ben ik blij de uitzondering op de regel te zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.
En het werkt blijkbaar, want het blijkt vaak genoeg een succes.
Ik heb een prima lattenbodem jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Met Tally en Sammzzz in één bed? Dat moet dan wel een stevig bedje zijn!
Hoe weet je dan dat die truuk te lang duurt?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kut, that reminds me, ik zou vandaag de boom aftuigen.
Nee, die tuig ik afquote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Versieren? daar heb je toch kerstbomen voor?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.
Volgens mij las jij ook wat ik lasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat klinkt het toch heerlijk als jij aftuigen zegt.
Als die er niet binnen 24u in hangt natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat die truuk te lang duurt?
Pics van je lattenbodem?quote:
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:
quote:
Ik zal zo even een foto maken van mijn lattenbodem.quote:
Jij de lattenbodem, ik het matras!quote:
Nu moet ik denken aan fish-dicksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met pratende papegaaien, houten poten, ooglapjes en vissticks?
Epic boobs, wat zijn dat dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, complimenten zijn leuk als ze oprecht en gemeend zijn. Niet als het standaard wordt dat 40 % van de posts bestaat uit hoe epic bepaalde boobs zijn en dat soort meuk.
quote:
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.
Ik kijk gewoon teveel South Parkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent echt zo veel erger dan ik nog!
HIJ hoeft niet alles te weten!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
er gaan geen nietjes in de schouder van Peuter! dat vindt HIJ niet goed!
Hak anders ff zijn been eraf voor een houten poot.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
De papegaai van de buurvrouw op de schouder van Peuter vastnieten, hem een ooglapje op doen, en Arrrr roepen.
Je kan niet teveel Sp kijkenquote:
Doe mij het 2e maarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat zegt niks.
zo 1?
[ afbeelding ]
of zo 1?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik lang genoeg op Fok zit om hierover een oordeel te kunnen vellen.
En het werkt blijkbaar, want het blijkt vaak genoeg een succes.
hey schoonheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |