Ik vond het nooit een knapperdquote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zack was toch die blonde knapperd? Toen dan.
Jij weet best dat ik met TBBT nog niet up to date benquote:
Nee, een Duitser ofzo...zoietsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten!![]()
Met iemand hier?
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet hoorquote:
Daar staan hele hoge straffen op idd, en terechtquote:
Een grammar-nazi?quote:
Daarom zei ik ook "Oh, misschien ken je die nog niet.".quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik met TBBT nog niet up to date ben
Ooh wacht, The Big Bang Theoryquote:
Nee, dat moest het voorstellen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het nooit een knapperd
Tja, maar ooit moet je het bed toch weer uit he..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
Nu zag ik dat een oud neukertje van mij weer naar de sportschool was geweest en weer een afgetraind lichaam heeft. Nu heb ik daar eigenlijk totaal niets mee (en val ik eigenlijk meer op de wat normalere of stevige gasten) maar das eigenlijk het enige geile aan hemHijs niet knap. Maar in bed issie best leuk (understatement!!!)
hehe, binnenkort weer bellen dus?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
Nu zag ik dat een oud neukertje van mij weer naar de sportschool was geweest en weer een afgetraind lichaam heeft. Nu heb ik daar eigenlijk totaal niets mee (en val ik eigenlijk meer op de wat normalere of stevige gasten) maar das eigenlijk het enige geile aan hemHijs niet knap. Maar in bed issie best leuk (understatement!!!)
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als ik je ooit ergens mee kan helpen..
Lelijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet hoor.
Ja niet dat ik nou alle wijsheid in pacht heb hoor, maar ik weet hoe het voelt enzo.quote:
Owh dan houdt ik het ook wel 5 minuten uit hoor. Lang genoeg om me aan te kledenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, maar ooit moet je het bed toch weer uit he..
Ik heb er over zitten twijfelen jaquote:
Geen idee, zij misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lelijk!
Neuh, gewoon normaal, onopvallend
Heerlijk
Het enige subtropische aan het zwembad hier zijn de noord Afrikaanse bezoekersquote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef RealZeus het volgende:Ik ga even naar het lokale "subtropisch" zwemparadijs Het lijkt wel ijs
Lekker vet dat is.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij vet lekker bent.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, zij misschienDat zou ik wel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]
Geen idee, zij misschienIk vond 'r in 8 Simple Rules knapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Geen idee, zij misschienIk zapte gisternacht toevallig langs 8 simple rules (?) en zag toen pas dat zij daar ook in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Net als ikquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lelijk!
Neuh, gewoon normaal, onopvallend
Heerlijk
Zo lelijk dat je kuus mij nog niet in mijn been wil bijtenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij vet lekker bent.
Ik vond dr zusje leukerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond 'r in 8 Simple Rules knapper.
Klopt. In the Big Bang heeft ze vooral niet flatteuze kleding aan en uitgroei.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond 'r in 8 Simple Rules knapper.
quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. In the Big Bang heeft ze vooral niet flatteuze kleding aan en uitgroei.
Haha, dat is dan weer een pluspunt!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo lelijk dat je kuus mij nog niet in mijn been wil bijten
heeft iemand samzz gezien vandaag?quote:
Volgens mij heb jij twee hele opvallende lichaamsdelenquote:
Ja, maar daar was ze een highschool dombo en kon dat nog.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Al vond ik sommige kledingstukken die ze in 8 simple rules aan had ook wel echt
Dat is waarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ze een highschool dombo en kon dat nog.
Ik heb zo'n algemeen hoofd dat mensen altijd denken dat ze me kennen van vroeger en zulks.quote:
Nou...kan ik niet zeggen over die pics met dat paard laatstquote:
Jij vroeg wie nu het paard wasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...kan ik niet zeggen over die pics met dat paard laatst
zei ik dit zonder grapjes te maken over wie nou het paard was?
Je kan wel op beide rijden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...kan ik niet zeggen over die pics met dat paard laatst
zei ik dit zonder grapjes te maken over wie nou het paard was?
T grote verschil is welke jou berijdenquote:
Ja maar van de ene ben ik bang en van de andere nietquote:
Nope, goed weer om eens lekker met de kettingzaag aan de slag te gaan, hij staat al klaar......quote:
Ik denk niet dat je Rio zo graag op je rug hebtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T grote verschil is welke jou berijden
quote:
Vissen? Ben je 80?quote:
Ik ben best lief hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar van de ene ben ik bang en van de andere niet
op mn rug mag sowieso niksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Rio zo graag op je rug hebt
[..]![]()
Naar complimentjes vissen gebeurt hier toch 24/7?quote:
Woeha, gevatte opmerking!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
Naar complimentjes vissen gebeurt hier toch 24/7?
ik werd zo straks serieus 30/40 jaar genoemdquote:
Bah, Peu, bah.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T grote verschil is welke jou berijden
Alleen omdat je me gevat vindt?quote:
25 toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik werd zo straks serieus 30/40 jaar genoemd
Ik mag graag op mn rug genietenquote:
Dat ben ik jaquote:
En net als op de kermis, kinderen altijd prijsquote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naar complimentjes vissen gebeurt hier toch 24/7?
OUW(E)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet zo gevat. Ik verwacht alleen dat een complimentje zou leiden tot neuken. Daarom worden hier toch 24/7 complimentjes gegeven?quote:
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
OUW(E)
Zal mij ook wel gebeuren, als ik 50 ben
Idd, maakt niet uit hoe afzichtelijk je bent, op Fok is er altijd wel iemand die tot aan zijn elleboog in je endeldarm zit met je te vertellen hoe mooi je bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En net als op de kermis, kinderen altijd prijs
Ik had 27,5 miljoen euro verwacht met O&N, ook niet gebeurd.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet zo gevat. Ik verwacht alleen dat een complimentje zou leiden tot neuken. Daarom worden hier toch 24/7 complimentjes gegeven?
Ik denk al wat jeukt mijn prostaat!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, maakt niet uit hoe afzichtelijk je bent, op Fok is er altijd wel iemand die tot aan zijn elleboog in je endeldarm zit met je te vertellen hoe mooi je bent.
Dat is nágenieten, klinkt trouwens wel heel lekker, had mn ex toch beter moeten opvoedenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
nagenieten met kriebels over de rug zeg ik anders geen nee tegen
Nee, het werkt namelijk niet, getuige al die friendzonetopics.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet zo gevat. Ik verwacht alleen dat een complimentje zou leiden tot neuken. Daarom worden hier toch 24/7 complimentjes gegeven?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat er bij jullie niet in dat sommige mensen het gewoon echt menen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, maakt niet uit hoe afzichtelijk je bent, op Fok is er altijd wel iemand die tot aan zijn elleboog in je endeldarm zit met je te vertellen hoe mooi je bent.
Ik denk al, wat zit ik ongemakkelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die verwachting is bij mij gelukkig dan weer wel uitgekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had 27,5 miljoen euro verwacht met O&N, ook niet gebeurd.
Als iets 1554676 keer op een dag gezegd wordt, dan geloof ik niet zozeer in dat iemand het echt meent. Het verliest zijn waarde he.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er bij jullie niet in dat sommige mensen het gewoon echt menen?
Ik krijg vaak de vraag in het ziekenhuis waarom ik zo jong aan kinderen wilde beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat er altijd iemand tussen zit die NOG wanhopiger isquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat trouwens, niet iedereen geeft complimentjes alleen om te neuken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er bij jullie niet in dat sommige mensen het gewoon echt menen?
Zal ik dan ook maar es een friendzonetopic voor ons gaan openen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Nee, het werkt namelijk niet, getuige al die friendzonetopics.
Kom op zeg, willen jullie deze discussie hier nu echt aangaan jongens?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat trouwens, niet iedereen geeft complimentjes alleen om te neuken.
Best prima toch? Dat zou ik ook niet erg vinden om te horen (nouja, het kinderen deel welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik krijg vaak de vraag in het ziekenhuis waarom ik zo jong aan kinderen wilde beginnen
[..]
Omdat er altijd iemand tussen zit die NOG wanhopiger is
Ja, ik durf het met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, willen jullie deze discussie hier nu echt aangaan jongens?
De uitkomst lijkt mij voorspelbaarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, willen jullie je deze discussie hier nu echt aangaan jongens?
Nee. Ik geef geen complimentjes om te neuken. En die friendszone werkt niet. Die vrouwen willen altijd meer. Ik ben net zo verslavend en schadelijk als cocaïne.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik durf het met zekerheid te zeggen.
31. Ik word vaak zo rond de 25 geschat. Vriend van mijn schoonouders maakte de leukste opmerking toen hij mijn man en mij voor het eerst samen zag. Vroeg mijn man of hij zijn pedo pas had gehaald en zijn conditie op peil had. Want zo'n jong ding (ben je wel boven de 16?) moest toch flink bij gehouden worden. Ik was toen een jaar of 20/21.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best prima toch? Dat zou ik ook niet erg vinden om te horen (nouja, het kinderen deel wel). Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Ik geef geen complimentjes om te neuken. En die friendszone werkt niet. Die vrouwen willen altijd meer. Ik ben net zo verslavend en schadelijk als cocaïne.
Je hebt iemand een complimentje ge'PM't?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef ArTiC het volgende:
Ik wacht inspanning af wat er nu gaat gebeuren
En zo slecht voor je neusquote:
och mijn neus kan wel wat hebben, daar ligt het niet aanquote:
Ja, stil is het ineens bij afwezigheid van die slijmposts he?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef ArTiC het volgende:
Ik wacht inspanning af wat er nu gaat gebeuren
wil hier toch wel even serieus op reageren.... omdat dit vaak gebeurd worden sommige mensen hier ook onterecht van beschuldigdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer!
Maar in feite weet iedereen dat iedereen vrouwen op Fok naar de mond praat, of dat nou met of zonder bijbedoelingen is. Maar als je er daardoor overheen zou kunnen zou het gros het niet laten hoor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, stil is het ineens bij afwezigheid van die slijmposts he?
Wel wat jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
och mijn neus kan wel wat hebben, daar ligt het niet aan
Maar jij ziet er ook jong uitquote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
31. Ik word vaak zo rond de 25 geschat. Vriend van mijn schoonouders maakte de leukste opmerking toen hij mijn man en mij voor het eerst samen zag. Vroeg mijn man of hij zijn pedo pas had gehaald en zijn conditie op peil had. Want zo'n jong ding (ben je wel boven de 16?) moest toch flink bij gehouden worden. Ik was toen een jaar of 20/21.
Ik geef mijn mening als die positief is of opbouwend, negatief laat ik meestal voor me. Maar dat betekend niet dat ik met elke vrouw die ik complimenteer het bed in wil duiken. Ook zou ik er bij het gros niet op ingaan als ze het aanboden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer!
Maar in feite weet iedereen dat iedereen vrouwen op Fok naar de mond praat, of dat nou met of zonder bijbedoelingen is. Maar als je er daardoor overheen zou kunnen zou het gros het niet laten hoor.
Samzz zo krijg je Tally echt het bed niet in hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook jong uitOp je fobo foto's had ik je niet ouder dan 25 of zo, geschat. Het is dat ik beter weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |