ik vind dat een secretaresse veel beslissingen vóór haar werkgever moet nemen, een hele goede gaat zelfs zo ver dat ze bepaalt wat hij wanneer doetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik stukken beter werk met iemand die bereid is samen te werken, dan dat ik heel autoritair voor een baas werk met de daarbijbehorende afstand. Als ik voor een goeie manager werk ben ik heel goed in mijn werk, maar als het zo moet, daar ben ik te recalcitrant voor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
In goud ? In fucking Platina, verdomme.
Ik ben het type dat haar manager een schop onder zijn reet geeft en zegt: Je moet NU de deur uit, anders redt je die meeting niet. En vergeet je papieren niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind dat een secretaresse veel beslissingen vóór haar werkgever moet nemen, een hele goede gaat zelfs zo ver dat ze bepaalt wat hij wanneer doet
Herkenbaar. Ik werk ook veel beter voor een baas die ook interesse toont in mijquote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik stukken beter werk met iemand die bereid is samen te werken, dan dat ik heel autoritair voor een baas werk met de daarbijbehorende afstand. Als ik voor een goeie manager werk ben ik heel goed in mijn werk, maar als het zo moet, daar ben ik te recalcitrant voor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind dat een secretaresse veel beslissingen vóór haar werkgever moet nemen, een hele goede gaat zelfs zo ver dat ze bepaalt wat hij wanneer doet
Als ik t geld had, kon je vanmiddag nog beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben het type dat haar manager een schop onder zijn reet geeft en zegt: Je moet NU de deur uit, anders redt je die meeting niet. En vergeet je papieren niet!
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels gelukkig iets beter en hij neemt ook meer van mij aan. Dus als ik zeg dat ie iets dan moet doen, doet ie het meestal ook wel.
Scheelt volgens mij niet veelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
Nou zo licht ben ik niet hoor, ik ben geen kluts
Ik merkte dat ik er slecht tegen kan als hij de hele tijd doet of ik niet weet waar ik mee bezig ben. Nu hij wat meer vertrouwen ik mij heeft, gaat het echt veel beter. Maar het blijft een arrogante lul.quote:
quote:
je wilt nu gaan discussiëren welke single het zwaarst is?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kluts is dan niet zo heel veel waard denk ik!
Is er hier dan niet een pracht zwijntje die haar gewicht in goud waard is?
Jij moet ook helemaal niet denken.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kluts is dan niet zo heel veel waard denk ik!
Jij bent ook ieniemieniequote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik zag pas een foto van d'r en ze is ieniemienie!
quote:
Dat, en voor een werkgever die passie voor zijn vak heeft. Ik heb bij een ingenieursbureau gewerkt op de afdeling waterzuivering. Totaal niet boeiend zou je denken, maar hun passie werkte zo aanstekelijk dat ik me daardoor dan veel meer betrokken voel.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik werk ook veel beter voor een baas die ook interesse toont in mij
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik zag pas een foto van d'r en ze is ieniemienie!
Nou er zitten een paar ferme exemplaren tussen! Die haal je niet binnen met een netje alleen!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wilt nu gaan discussiëren welke single het zwaarst is?
Ik klikte snel weg toen ik de titel zagquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
Originele manier om te laten merken dat je iets echt niet lekker vindt
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]Dat valt best mee!
Ik ben 50 kilo ofzo!
Dat win ik nooitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wilt nu gaan discussiëren welke single het zwaarst is?
Maar ik ben ook niet zo groot!quote:
damn zieke shitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
Originele manier om te laten merken dat je iets echt niet lekker vindt
En dat ligt niet alleen aan de epic boobs!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar ferme exemplaren tussen! Die haal je niet binnen met een netje alleen!
ligt eraan, die rostnetten zijn van staalquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar ferme exemplaren tussen! Die haal je niet binnen met een netje alleen!
anders ga je meedoen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik klikte snel weg toen ik de titel zag
Ja oke, maar dan nog! Dat was eerst mijn ideale gewicht, 50 kg, maar dat is niet meer haalbaar, toen schoof ik het voorzichtig op naar 55, maar dat red ik ook al niet meerquote:
ze heeft er wel 1quote:
quote:
jij bent rond de 180 toch? Dan is alles onder de 60-65 ongezondquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog! Dat was eerst mijn ideale gewicht, 50 kg, maar dat is niet meer haalbaar, toen schoof ik het voorzichtig op naar 55, maar dat red ik ook al niet meer
Nee dat niet, sinds ik een kind heb kan ik veel hebben.quote:
Ik heb al een half jaar niet op een weegschaal gestaan, dus ik weet het niet eens echt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog! Dat was eerst mijn ideale gewicht, 50 kg, maar dat is niet meer haalbaar, toen schoof ik het voorzichtig op naar 55, maar dat red ik ook al niet meer
Orly?quote:
I wish! 1,75quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent rond de 180 toch? Dan is alles onder de 60-65 ongezond
Ik ben zo stom om het af en toe toch weer te doen, om vervolgens weer teleurgesteld te zijn. Ik probeer het dus niet te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet op een weegschaal gestaan, dus ik weet het niet eens echt.
Been there done that is het dus meerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet, sinds ik een kind heb kan ik veel hebben.
quote:
Ja maar ik weeg dus ook geen 55 kg...quote:
Het is meer dan niks iigquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Het opruimen schiet voor geen meter op![]()
Ik heb alleen nog maar m'n bed afgehaald, rondslingerende apparaten opgeruimd en m'n tonnetje leeggekieperd.
Ik denk RealZeus...quote:
Ze heeft sowieso al een hart van goudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste keer was in 2009quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb al een half jaar niet op een weegschaal gestaan, dus ik weet het niet eens echt.
Oh, ik weeg toch altijd ongeveer hetzelfde en het boeit me ook te weinig. Ik weet inmiddels dat gewicht niet altijd even goed samenhangt met of je nou daadwerkelijk slank/dun/whatever bent, dus ik ga af op of ik lekker in mijn vel zit of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo stom om het af en toe toch weer te doen, om vervolgens weer teleurgesteld te zijn. Ik probeer het dus niet te doen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso al een hart van goudJa, hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik begin juist altijd door alles op mn bed te gooien en vanuit daar te gaan opruimenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Het opruimen schiet voor geen meter op![]()
Ik heb alleen nog maar m'n bed afgehaald, rondslingerende apparaten opgeruimd en m'n tonnetje leeggekieperd.
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik. iig qua lengtequote:
Ja dat weet ik ook wel, maar daar heeft dat stemmetje in mijn hoofd geen boodschap aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weeg toch altijd ongeveer hetzelfde en het boeit me ook te weinig. Ik weet inmiddels dat gewicht niet altijd even goed samenhangt met of je nou daadwerkelijk slank/dun/whatever bent, dus ik ga af op of ik lekker in mijn vel zit of niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik.
LDG?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik. iig qua lengte
Dat hangt ervanaf. Telt mijn ego ook mee?quote:
Gewoon er uit rossen, daar heb je niks aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar daar heeft dat stemmetje in mijn hoofd geen boodschap aan.
I've tried babe, I've tried.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon er uit rossen, daar heb je niks aan
Ik heb een poosje obsessief op de weegschaal gestaan toen ik ging afvallen. Op de weegschaal staan wordt je alleen maar naar van. Sowieso heb ik soms een veel dikker idee van mezelf dan ik daadwerkelijk ben, dat slaat helemaal nergens op, dus die weegschaal laat ik voor wat het is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar daar heeft dat stemmetje in mijn hoofd geen boodschap aan.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gooi alles op een hoop in het midden van de kamer, komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begin juist altijd door alles op mn bed te gooien en vanuit daar te gaan opruimen
Qua lengte gaat iedereen dat winnenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een poosje obsessief op de weegschaal gestaan toen ik ging afvallen. Op de weegschaal staan wordt je alleen maar naar van. Sowieso heb ik soms een veel dikker idee van mezelf dan ik daadwerkelijk ben, dat slaat helemaal nergens op, dus die weegschaal laat ik voor wat het is.
ik ben te lui om te bukkenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gooi alles op een hoop in het midden van de kamer, komt ongeveer op hetzelfde neer
Als dat zou meetellen dan zou El_M winnen op zijn sloffenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Telt mijn ego ook mee?
J-K nietquote:
Om er dan halverwege achter te komen dat je geen zin meer hebt om op te ruimen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gooi alles op een hoop in het midden van de kamer, komt ongeveer op hetzelfde neer
Ik denk haast dat LDG de langste vrouw in Singles is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de grap, je MOET dan wel door gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om er dan halverwege achter te komen dat je geen zin meer hebt om op te ruimen.
Ik zat vanmorgen op jouw fobo, jij bent een dunnetjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde er nog heen in de bios, maar hij draaide niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Tally het volgende:
It's so fluffy, i'm gonna die!!!! - Despicable me
Wat een leuke film
Denk ik welquote:
Als je ergens boulimia of anorexia van krijg is het als je je blijft wegenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een poosje obsessief op de weegschaal gestaan toen ik ging afvallen. Op de weegschaal staan wordt je alleen maar naar van. Sowieso heb ik soms een veel dikker idee van mezelf dan ik daadwerkelijk ben, dat slaat helemaal nergens op, dus die weegschaal laat ik voor wat het is.
Maar... Fenotype wordt toch door het mileu bepaald? Bijvoorbeeld huidskleur van mensen, dat kan genotype zijn, maar fenotype wordt bijvoorbeeld bepaald door hoeveel zon iemand krijgt.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel verstand van kleurgenetica, and proud of it
Van dat soort enge zelfdiscipline heb ik geen last gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, je MOET dan wel door gaan
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om er dan halverwege achter te komen dat je geen zin meer hebt om op te ruimen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, je MOET dan wel door gaan
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen op jouw fobo, jij bent een dunnetje
Ik vind hem geweldigquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wilde er nog heen in de bios, maar hij draaide niet meer
hij is 163 met dikke schoenzolenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik welOfficieel ben ik 1.64. Maar ik ben nooit officieel gemeten
Die tijd heb ik godzijdank gehad!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je ergens boulimia of anorexia van krijg is het als je je blijft wegen
3 keer op een dagEn soms meer
Niet perse. Fenotype is wat je toont, genotype is wat je genetisch bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar... Fenotype wordt toch door het mileu bepaald? Bijvoorbeeld huidskleur van mensen, dat kan genotype zijn, maar fenotype wordt bijvoorbeeld bepaald door hoeveel zon iemand krijgt.
Het voorbeeld wat jij nu aanhaalt, is toch meer een kwestie van een dominant gen? En dus ook gewoon genotype?
Me too. Toen ik 14 was loog ik dat ik 1.68 was, want dat was bijna 1.70 en ik wilde toen zo graag langer zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik welOfficieel ben ik 1.64. Maar ik ben nooit officieel gemeten
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk haast dat LDG de langste vrouw in Singles is.*hier stond bijna iets gemeens*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik heb nog wel eens een terug val. Maar de weegschaal is de deur uitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tijd heb ik godzijdank gehad!
Ja, maar wanneer één gen het andere overheerst, ben je dat toch nog steeds genetisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Fenotype is wat je toont, genotype is wat je genetisch bent.
We komen er wel, ooit!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een terug val. Maar de weegschaal is de deur uit
Ik zou jou veel langer schattenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. Toen ik 14 was loog ik dat ik 1.68 was, want dat was bijna 1.70 en ik wilde toen zo graag langer zijn.
Bij mijn laatste ID-kaart heb ik toch maar gezegd dat ik gewoon 1.64 ben.
langer dan ik en ik ben iets onder de 185quote:
Dat zeggen heel veel mensen.quote:
Klopt. Maar voor leken is mijn manier van uitleggen makkelijker en het scheelt mij een hele berg meer typen omdat het geen hele makkelijke stof is, kleurgenetica bij paardenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer één gen het andere overheerst, ben je dat toch nog steeds genetisch?
ik heb er nooit een gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een terug val. Maar de weegschaal is de deur uit
Ja, die is leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Tally het volgende:
It's so fluffy, i'm gonna die!!!! - Despicable me
Wat een leuke film
Een dik wijf heeft het fenotype van een dik wijf, maar kan genetisch gezien best de bouw hebben van een strak mokkeltje! Maar ja, de omgeving vormt je ook hè! Epigenetica en zulks!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Fenotype is wat je toont, genotype is wat je genetisch bent.
Iemand die bijvoorbeeld haar blonde haar zwart verft, is fenotypisch zwart, maar genotypisch blond.
Nu jij nogquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed zo, je zelfbeheersing doet het.
Dat is toch wat ik zeg, maar dan een andere vorm.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een dik wijf heeft het fenotype van een dik wijf, maar kan genetisch gezien best de bouw hebben van een strak mokkeltje! Maar ja, de omgeving vormt je ook hè! Epigenetica en zulks!
Maar welke biggetje is nu het meeste waard?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Langer dan 1.80 iig. 1.85/1.87 zoiets denk ik
zo daar kom je makkelijk mee wegquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor leken is mijn manier van uitleggen makkelijker en het scheelt mij een hele berg meer typen omdat het geen hele makkelijke stof is, kleurgenetica bij paarden
Ik denk dat deze 2 biggetjes nu het meeste waard zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een dik wijf heeft het fenotype van een dik wijf, maar kan genetisch gezien best de bouw hebben van een strak mokkeltje! Maar ja, de omgeving vormt je ook hè! Epigenetica en zulks!
we komen er welquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed zo, je zelfbeheersing doet het.
Ja, maar dat is gewoon omdat niemand zich ervoor interesseertquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stelde me echt zo'n klein propje bij haar voor! Het is een reuzin!
maar jij telt voor 2quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat deze 2 biggetjes nu het meeste waard zijn
Tenminste als het om het gewicht gaat
Tuurlijkquote:
Ga met een weegschaal alle singles (V) langsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kleurgenetica an sich is niet eenvoudigquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor leken is mijn manier van uitleggen makkelijker en het scheelt mij een hele berg meer typen omdat het geen hele makkelijke stof is, kleurgenetica bij paarden
Dat zeg ik!!!!!!!quote:
Love at first sight?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik was ook verbaasd, de eerste keer dat ik haar zag.
ik zat net toevallig wel op te letten, en nu heb ik dus iets verkeerds geleerdquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat niemand zich ervoor interesseert
Ben ik ff blij dat mijn witte kat, groene ogen heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kleurgenetica an sich is niet eenvoudig.
Net zoals uitleggen dat lapjeskatten enkel vrouwelijk kunnen zijn, en dat blauw-ogige witte katten vaak doof of blind zijn.
Ik mag vrijdag weer op de weegschaal bij de verloskundigequote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga met een weegschaal alle singles (V) langs![]()
Ohja, neem wel wat bescherming mee
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt helaasquote:
Dat klopt. Maar bij paarden gaat het best ver en dat is het enige soort kleurgenetica waar ik me in verdiept heb en enige interesse voor hebquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kleurgenetica an sich is niet eenvoudig.
Net zoals uitleggen dat lapjeskatten enkel vrouwelijk kunnen zijn, en dat blauw-ogige witte katten vaak doof of blind zijn.
Uhuh. Hoewel voor mij dat juist het keerpunt was, toen ik zwanger werd moest ik wel gezond gaan leven. En natuurlijk moest die 23 kg van de zwangerschap er zsm weer af... dat wel..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
TuurlijkAl weet ik dat als de kleine er is, ik eerst weer een tijd obsessief ga sporten en lijnen
Been there, done thatquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Tally het volgende:
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt helaasMaar ik ben het in ieder geval 2 keer geweest voor iemand anders
Ik vraag me ook af of dat echt werkt. Volgens mij is het dan toch het uiterlijk waar je op gevallen bent. Bij liefde die later ontstaat speelt het hele plaatje mee.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt helaasMaar ik ben het in ieder geval 2 keer geweest voor iemand anders
En een harpoen! Ik heb hier exemplaren gezien en daar was Moby Dick een Mobby Small bij!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga met een weegschaal alle singles (V) langs![]()
Ohja, neem wel wat bescherming mee
Nee, in feite niet. Het dier toont fenotypisch wat het genotypisch is, het is genotypisch zwart (EE) met het wijziging gen Zilver appel (Z).quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat net toevallig wel op te letten, en nu heb ik dus iets verkeerds geleerd
namen willen we wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een harpoen! Ik heb hier exemplaren gezien en daar was Moby Dick een Mobby Small bij!
Je kan ook liefde op het eerste gezicht hebben én dat de rest dan achteraf ook te gek blijkt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat echt werkt. Volgens mij is het dan toch het uiterlijk waar je op gevallen bent. Bij liefde die later ontstaat speelt het hele plaatje mee.
En toch vind ik het stoerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar bij paarden gaat het best ver en dat is het enige soort kleurgenetica waar ik me in verdiept heb en enige interesse voor heb
Ik moet zeggen dat ik fastfood sneller naast me neer leg. Ik heb er ook niet zo'n trek in.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Hoewel voor mij dat juist het keerpunt was, toen ik zwanger werd moest ik wel gezond gaan leven. En natuurlijk moest die 23 kg van de zwangerschap er zsm weer af... dat wel..
Hey dat komt me bekend voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan ook liefde op het eerste gezicht hebben én dat de rest dan achteraf ook te gek blijkt.
Dat is waar. Maar dan is die liefde in eerste instantie wel alleen op uiterlijk/uitstraling gebaseerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan ook liefde op het eerste gezicht hebben én dat de rest dan achteraf ook te gek blijkt.
Zal ik m'n kleurgenetica boekwerk maar meenemen dan?quote:
Je mag wel een stuk van mijn kont hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Jee, het nieuwe jaar is nog maar net bezig en het gaat al over weegschalen en gewicht? Is dit wel het Singles topic of zit ik verkeerd?
Ontopic, moet nog iets aankomen dit jaar
Ja het blijft in je hoofd rondspoken he, herkenbaar. Maar het scheelt al zoveel dat je je ervan bewust bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik fastfood sneller naast me neer leg. Ik heb er ook niet zo'n trek in.
En als hubbie iets ongezonds eet maak ik voor mezelf meestal groenten klaar. Iets waar hubbie zich over verbaasde. Alleen ben ik nog nooit zo dik geweest zoals nu (en das niet gek natuurlijk). Maar ik schaam me er dus voor ondanks dat ik weet dat het zwangerschapskilo's zijn
Ik wil gewoon niet op mijn zusje lijken
Ik heb nog wel wat buik over.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel een stuk van mijn kont hebben
Bij beide gevallen kende ik ze al door en door voor ik ze ontmoette. Dat is het "mooie" van het internetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat echt werkt. Volgens mij is het dan toch het uiterlijk waar je op gevallen bent. Bij liefde die later ontstaat speelt het hele plaatje mee.
Kijk maar uit, ik bijt er zo in.......quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel een stuk van mijn kont hebben
Ja? Dus? Je hebt ook geen relatie met iemand waar je geen aantrekkingskracht toe hebt, want anders ben je gewoon vrienden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan is die liefde in eerste instantie wel alleen op uiterlijk/uitstraling gebaseerd.
Daar heb ik geen toestemming voor gegevenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Kijk
[..]
Kijk maar uit, ik bijt er zo in.......
Mag het wel eerst wat warmer worden!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Er is binnenkort een singles BBQ begrijp ik?
Mooi! Dan is alles lekker voor mij!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb overal nog wel een stuk van overquote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Jee, het nieuwe jaar is nog maar net bezig en het gaat al over weegschalen en gewicht? Is dit wel het Singles topic of zit ik verkeerd?
Ontopic, moet nog iets aankomen dit jaar
Ja dat weet ik. Hopelijk kan ik er ook beter mee om gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het blijft in je hoofd rondspoken he, herkenbaar. Maar het scheelt al zoveel dat je je ervan bewust bent.
Kan toch ook gewoon binnen? BBQ in de garage of partytent zettenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag het wel eerst wat warmer worden!
Dan vind ik het niet liefde op het eerste gezicht.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij beide gevallen kende ik ze al door en door voor ik ze ontmoette. Dat is het "mooie" van het internetMijn man kende ik al 2 jaar voor ik hem ontmoette en we hadden het over van alles.
En die ander kende ik zelf nog langer (ik schat een jaar of 9) voor ik hem ontmoette. En bij onze 3de ontmoeting vertelde hij dat het liefde op het eerste gezicht wasZo lief en schattig
Eens. Ik ben een keer voor een jongen gevallen die totaaaal mijn type niet was, hij was ook niet bepaald knap, maar damn wat had die jongen een uitstraling! En ontzettend goede humorquote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Dus? Je hebt ook geen relatie met iemand waar je geen aantrekkingskracht toe hebt, want anders ben je gewoon vrienden.
Daarbij wil dat echt nog niet zeggen dat mensen dan oppervlakkig zijn. Uitstraling heeft namelijk in mijn ogen geen fuck met uiterlijk te maken.
Toch wel met plaatjes he?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik m'n kleurgenetica boekwerk maar meenemen dan?
Dat dus. En laten we wel wezen, de uitstraling maakt dat je dan nieuwsgierig bent naar de rest.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens. Ik ben een keer voor een jongen gevallen die totaaaal mijn type niet was, hij was ook niet bepaald knap, maar damn wat had die jongen een uitstraling! En ontzettend goede humor
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Dus? Je hebt ook geen relatie met iemand waar je geen aantrekkingskracht toe hebt, want anders ben je gewoon vrienden.
Daarbij wil dat echt nog niet zeggen dat mensen dan oppervlakkig zijn. Uitstraling heeft namelijk in mijn ogen geen fuck met uiterlijk te maken.
En dan een horde Draken achter me aankrijgen?quote:
Nou als ik je ooit ergens mee kan helpen..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef Tally het volgende:
Ja dat weet ik. Hopelijk kan ik er ook beter mee om gaan
hoor ik bbq???quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef ArTiC het volgende:
Vind ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet liefde op het eerste gezicht.Dan ken je elkaar namelijk al een beetje.
Liefde op het eerste gezicht is dat je iemand voor het eerst tegenkomt en het is
Van ieder mogelijk kleurtje een plaatjequote:
Preciesquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. En laten we wel wezen, de uitstraling maakt dat je dan nieuwsgierig bent naar de rest.
De meesten zijn op internet anders, voornamelijk brutaler en minder geremd.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik nietWant je kan nog zo mooi doen op internet. Misschien ben je IRL wel compleet anders
![]()
Hebben wij elkaar ontmoet ja?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens. Ik ben een keer voor een jongen gevallen die totaaaal mijn type niet was, hij was ook niet bepaald knap, maar damn wat had die jongen een uitstraling! En ontzettend goede humor
Een soort Zack?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesEn het klinkt heel cliche, maar ik heb veel liever een jongen die me mateloos interesseert, dan een supermodel waar nog geen zinnig woord uit komt
Ja, da's waar.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik nietWant je kan nog zo mooi doen op internet. Misschien ben je IRL wel compleet anders
![]()
Bij dat BZB concert twee jaar geleden, weet je dat nu al niet meer?quote:
Dat niet bepaald knap gedeelte heb je mee iddquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meesten zijn op internet anders, voornamelijk brutaler en minder geremd.
Nee, je las het.quote:
Dat dus. Uiterlijk interesseert me daarvoor ook te weinig. Uitstraling en humor zijn belangrijker.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesEn het klinkt heel cliche, maar ik heb veel liever een jongen die me mateloos interesseert, dan een supermodel waar nog geen zinnig woord uit komt
Lotus is toch al onder de pannen inmiddels?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan een horde Draken achter me aankrijgen?
quote:
Moet je ff z'n porno film kijkenquote:
Ik zou het niet weten!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lotus is toch al onder de pannen inmiddels?
Alsof ik ooit nuchter van een BZB concert komquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij dat BZB concert twee jaar geleden, weet je dat nu al niet meer?
Oh, niet dus. Ik dacht dat ze het juist over mooiboys zonder inhoud had.quote:
Dat was niet Zack, maar die ander, die nerd...quote:
Screechquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was niet Zack, maar die ander, die nerd...
Zack is geen mooiboy toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, niet dus. Ik dacht dat ze het juist over mooiboys zonder inhoud had.
Je bedoelt Screech waarschijnlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, misschien ken je die nog niet.
Die hele domme scharrel van Penny
quote:
Kloptquote:Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat niet bepaald knap gedeelte heb je mee idd.
Ja, daar heb ik het ook over!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, niet dus. Ik dacht dat ze het juist over mooiboys zonder inhoud had.
Dat kan niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alsof ik ooit nuchter van een BZB concert kom
Zack was toch die blonde knapperd? Toen dan.quote:
Wie heeft daar een porno dan?quote:
Ik vond het nooit een knapperdquote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zack was toch die blonde knapperd? Toen dan.
Jij weet best dat ik met TBBT nog niet up to date benquote:
Nee, een Duitser ofzo...zoietsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten!![]()
Met iemand hier?
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet hoorquote:
Daar staan hele hoge straffen op idd, en terechtquote:
Een grammar-nazi?quote:
Daarom zei ik ook "Oh, misschien ken je die nog niet.".quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik met TBBT nog niet up to date ben
Ooh wacht, The Big Bang Theoryquote:
Nee, dat moest het voorstellen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het nooit een knapperd
Tja, maar ooit moet je het bed toch weer uit he..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
Nu zag ik dat een oud neukertje van mij weer naar de sportschool was geweest en weer een afgetraind lichaam heeft. Nu heb ik daar eigenlijk totaal niets mee (en val ik eigenlijk meer op de wat normalere of stevige gasten) maar das eigenlijk het enige geile aan hemHijs niet knap. Maar in bed issie best leuk (understatement!!!)
hehe, binnenkort weer bellen dus?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef Tally het volgende:
Nu zag ik dat een oud neukertje van mij weer naar de sportschool was geweest en weer een afgetraind lichaam heeft. Nu heb ik daar eigenlijk totaal niets mee (en val ik eigenlijk meer op de wat normalere of stevige gasten) maar das eigenlijk het enige geile aan hemHijs niet knap. Maar in bed issie best leuk (understatement!!!)
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als ik je ooit ergens mee kan helpen..
Lelijk!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet hoor.
Ja niet dat ik nou alle wijsheid in pacht heb hoor, maar ik weet hoe het voelt enzo.quote:
Owh dan houdt ik het ook wel 5 minuten uit hoor. Lang genoeg om me aan te kledenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, maar ooit moet je het bed toch weer uit he..
Ik heb er over zitten twijfelen jaquote:
Geen idee, zij misschienquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lelijk!
Neuh, gewoon normaal, onopvallend
Heerlijk
Het enige subtropische aan het zwembad hier zijn de noord Afrikaanse bezoekersquote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef RealZeus het volgende:Ik ga even naar het lokale "subtropisch" zwemparadijs Het lijkt wel ijs
Lekker vet dat is.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij vet lekker bent.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef STING het volgende:
[..]
Geen idee, zij misschienDat zou ik wel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
[..]
Geen idee, zij misschienIk vond 'r in 8 Simple Rules knapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Geen idee, zij misschienIk zapte gisternacht toevallig langs 8 simple rules (?) en zag toen pas dat zij daar ook in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Net als ikquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lelijk!
Neuh, gewoon normaal, onopvallend
Heerlijk
Zo lelijk dat je kuus mij nog niet in mijn been wil bijtenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij vet lekker bent.
Ik vond dr zusje leukerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond 'r in 8 Simple Rules knapper.
Klopt. In the Big Bang heeft ze vooral niet flatteuze kleding aan en uitgroei.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond 'r in 8 Simple Rules knapper.
quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. In the Big Bang heeft ze vooral niet flatteuze kleding aan en uitgroei.
Haha, dat is dan weer een pluspunt!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo lelijk dat je kuus mij nog niet in mijn been wil bijten
heeft iemand samzz gezien vandaag?quote:
Volgens mij heb jij twee hele opvallende lichaamsdelenquote:
Ja, maar daar was ze een highschool dombo en kon dat nog.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Al vond ik sommige kledingstukken die ze in 8 simple rules aan had ook wel echt
Dat is waarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ze een highschool dombo en kon dat nog.
Ik heb zo'n algemeen hoofd dat mensen altijd denken dat ze me kennen van vroeger en zulks.quote:
Nou...kan ik niet zeggen over die pics met dat paard laatstquote:
Jij vroeg wie nu het paard wasquote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...kan ik niet zeggen over die pics met dat paard laatst
zei ik dit zonder grapjes te maken over wie nou het paard was?
Je kan wel op beide rijden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...kan ik niet zeggen over die pics met dat paard laatst
zei ik dit zonder grapjes te maken over wie nou het paard was?
T grote verschil is welke jou berijdenquote:
Ja maar van de ene ben ik bang en van de andere nietquote:
Nope, goed weer om eens lekker met de kettingzaag aan de slag te gaan, hij staat al klaar......quote:
Ik denk niet dat je Rio zo graag op je rug hebtquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T grote verschil is welke jou berijden
quote:
Vissen? Ben je 80?quote:
Ik ben best lief hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar van de ene ben ik bang en van de andere niet
op mn rug mag sowieso niksquote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Rio zo graag op je rug hebt
[..]![]()
Naar complimentjes vissen gebeurt hier toch 24/7?quote:
Woeha, gevatte opmerking!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
Naar complimentjes vissen gebeurt hier toch 24/7?
ik werd zo straks serieus 30/40 jaar genoemdquote:
Bah, Peu, bah.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T grote verschil is welke jou berijden
Alleen omdat je me gevat vindt?quote:
25 toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik werd zo straks serieus 30/40 jaar genoemd
Ik mag graag op mn rug genietenquote:
Dat ben ik jaquote:
En net als op de kermis, kinderen altijd prijsquote:Op maandag 3 januari 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Naar complimentjes vissen gebeurt hier toch 24/7?
OUW(E)quote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet zo gevat. Ik verwacht alleen dat een complimentje zou leiden tot neuken. Daarom worden hier toch 24/7 complimentjes gegeven?quote:
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
OUW(E)
Zal mij ook wel gebeuren, als ik 50 ben
Idd, maakt niet uit hoe afzichtelijk je bent, op Fok is er altijd wel iemand die tot aan zijn elleboog in je endeldarm zit met je te vertellen hoe mooi je bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En net als op de kermis, kinderen altijd prijs
Ik had 27,5 miljoen euro verwacht met O&N, ook niet gebeurd.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet zo gevat. Ik verwacht alleen dat een complimentje zou leiden tot neuken. Daarom worden hier toch 24/7 complimentjes gegeven?
Ik denk al wat jeukt mijn prostaat!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, maakt niet uit hoe afzichtelijk je bent, op Fok is er altijd wel iemand die tot aan zijn elleboog in je endeldarm zit met je te vertellen hoe mooi je bent.
Dat is nágenieten, klinkt trouwens wel heel lekker, had mn ex toch beter moeten opvoedenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
nagenieten met kriebels over de rug zeg ik anders geen nee tegen
Nee, het werkt namelijk niet, getuige al die friendzonetopics.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet zo gevat. Ik verwacht alleen dat een complimentje zou leiden tot neuken. Daarom worden hier toch 24/7 complimentjes gegeven?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat er bij jullie niet in dat sommige mensen het gewoon echt menen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, maakt niet uit hoe afzichtelijk je bent, op Fok is er altijd wel iemand die tot aan zijn elleboog in je endeldarm zit met je te vertellen hoe mooi je bent.
Ik denk al, wat zit ik ongemakkelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die verwachting is bij mij gelukkig dan weer wel uitgekomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had 27,5 miljoen euro verwacht met O&N, ook niet gebeurd.
Als iets 1554676 keer op een dag gezegd wordt, dan geloof ik niet zozeer in dat iemand het echt meent. Het verliest zijn waarde he.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er bij jullie niet in dat sommige mensen het gewoon echt menen?
Ik krijg vaak de vraag in het ziekenhuis waarom ik zo jong aan kinderen wilde beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat er altijd iemand tussen zit die NOG wanhopiger isquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat trouwens, niet iedereen geeft complimentjes alleen om te neuken.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Het gaat er bij jullie niet in dat sommige mensen het gewoon echt menen?
Zal ik dan ook maar es een friendzonetopic voor ons gaan openen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Nee, het werkt namelijk niet, getuige al die friendzonetopics.
Kom op zeg, willen jullie deze discussie hier nu echt aangaan jongens?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat trouwens, niet iedereen geeft complimentjes alleen om te neuken.
Best prima toch? Dat zou ik ook niet erg vinden om te horen (nouja, het kinderen deel welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik krijg vaak de vraag in het ziekenhuis waarom ik zo jong aan kinderen wilde beginnen
[..]
Omdat er altijd iemand tussen zit die NOG wanhopiger is
Ja, ik durf het met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, willen jullie deze discussie hier nu echt aangaan jongens?
De uitkomst lijkt mij voorspelbaarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, willen jullie je deze discussie hier nu echt aangaan jongens?
Nee. Ik geef geen complimentjes om te neuken. En die friendszone werkt niet. Die vrouwen willen altijd meer. Ik ben net zo verslavend en schadelijk als cocaïne.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik durf het met zekerheid te zeggen.
31. Ik word vaak zo rond de 25 geschat. Vriend van mijn schoonouders maakte de leukste opmerking toen hij mijn man en mij voor het eerst samen zag. Vroeg mijn man of hij zijn pedo pas had gehaald en zijn conditie op peil had. Want zo'n jong ding (ben je wel boven de 16?) moest toch flink bij gehouden worden. Ik was toen een jaar of 20/21.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best prima toch? Dat zou ik ook niet erg vinden om te horen (nouja, het kinderen deel wel). Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Ik geef geen complimentjes om te neuken. En die friendszone werkt niet. Die vrouwen willen altijd meer. Ik ben net zo verslavend en schadelijk als cocaïne.
Je hebt iemand een complimentje ge'PM't?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef ArTiC het volgende:
Ik wacht inspanning af wat er nu gaat gebeuren
En zo slecht voor je neusquote:
och mijn neus kan wel wat hebben, daar ligt het niet aanquote:
Ja, stil is het ineens bij afwezigheid van die slijmposts he?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:17 schreef ArTiC het volgende:
Ik wacht inspanning af wat er nu gaat gebeuren
wil hier toch wel even serieus op reageren.... omdat dit vaak gebeurd worden sommige mensen hier ook onterecht van beschuldigdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer!
Maar in feite weet iedereen dat iedereen vrouwen op Fok naar de mond praat, of dat nou met of zonder bijbedoelingen is. Maar als je er daardoor overheen zou kunnen zou het gros het niet laten hoor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, stil is het ineens bij afwezigheid van die slijmposts he?
Wel wat jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
och mijn neus kan wel wat hebben, daar ligt het niet aan
Maar jij ziet er ook jong uitquote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
31. Ik word vaak zo rond de 25 geschat. Vriend van mijn schoonouders maakte de leukste opmerking toen hij mijn man en mij voor het eerst samen zag. Vroeg mijn man of hij zijn pedo pas had gehaald en zijn conditie op peil had. Want zo'n jong ding (ben je wel boven de 16?) moest toch flink bij gehouden worden. Ik was toen een jaar of 20/21.
Ik geef mijn mening als die positief is of opbouwend, negatief laat ik meestal voor me. Maar dat betekend niet dat ik met elke vrouw die ik complimenteer het bed in wil duiken. Ook zou ik er bij het gros niet op ingaan als ze het aanboden.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lefgozer!
Maar in feite weet iedereen dat iedereen vrouwen op Fok naar de mond praat, of dat nou met of zonder bijbedoelingen is. Maar als je er daardoor overheen zou kunnen zou het gros het niet laten hoor.
Samzz zo krijg je Tally echt het bed niet in hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook jong uitOp je fobo foto's had ik je niet ouder dan 25 of zo, geschat. Het is dat ik beter weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |