We komen er wel, ooit!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een terug val. Maar de weegschaal is de deur uit
Ik zou jou veel langer schattenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. Toen ik 14 was loog ik dat ik 1.68 was, want dat was bijna 1.70 en ik wilde toen zo graag langer zijn.
Bij mijn laatste ID-kaart heb ik toch maar gezegd dat ik gewoon 1.64 ben.
langer dan ik en ik ben iets onder de 185quote:
Dat zeggen heel veel mensen.quote:
Klopt. Maar voor leken is mijn manier van uitleggen makkelijker en het scheelt mij een hele berg meer typen omdat het geen hele makkelijke stof is, kleurgenetica bij paardenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer één gen het andere overheerst, ben je dat toch nog steeds genetisch?
ik heb er nooit een gehadquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens een terug val. Maar de weegschaal is de deur uit
Ja, die is leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Tally het volgende:
It's so fluffy, i'm gonna die!!!! - Despicable me
Wat een leuke film
Een dik wijf heeft het fenotype van een dik wijf, maar kan genetisch gezien best de bouw hebben van een strak mokkeltje! Maar ja, de omgeving vormt je ook hè! Epigenetica en zulks!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Fenotype is wat je toont, genotype is wat je genetisch bent.
Iemand die bijvoorbeeld haar blonde haar zwart verft, is fenotypisch zwart, maar genotypisch blond.
Nu jij nogquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed zo, je zelfbeheersing doet het.
Dat is toch wat ik zeg, maar dan een andere vorm.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een dik wijf heeft het fenotype van een dik wijf, maar kan genetisch gezien best de bouw hebben van een strak mokkeltje! Maar ja, de omgeving vormt je ook hè! Epigenetica en zulks!
Maar welke biggetje is nu het meeste waard?
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Langer dan 1.80 iig. 1.85/1.87 zoiets denk ik
zo daar kom je makkelijk mee wegquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor leken is mijn manier van uitleggen makkelijker en het scheelt mij een hele berg meer typen omdat het geen hele makkelijke stof is, kleurgenetica bij paarden
Ik denk dat deze 2 biggetjes nu het meeste waard zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een dik wijf heeft het fenotype van een dik wijf, maar kan genetisch gezien best de bouw hebben van een strak mokkeltje! Maar ja, de omgeving vormt je ook hè! Epigenetica en zulks!
we komen er welquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed zo, je zelfbeheersing doet het.
Ja, maar dat is gewoon omdat niemand zich ervoor interesseertquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stelde me echt zo'n klein propje bij haar voor! Het is een reuzin!
maar jij telt voor 2quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat deze 2 biggetjes nu het meeste waard zijn
Tenminste als het om het gewicht gaat
Tuurlijkquote:
Ga met een weegschaal alle singles (V) langsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kleurgenetica an sich is niet eenvoudigquote:Op maandag 3 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor leken is mijn manier van uitleggen makkelijker en het scheelt mij een hele berg meer typen omdat het geen hele makkelijke stof is, kleurgenetica bij paarden
Dat zeg ik!!!!!!!quote:
Love at first sight?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik was ook verbaasd, de eerste keer dat ik haar zag.
ik zat net toevallig wel op te letten, en nu heb ik dus iets verkeerds geleerdquote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat niemand zich ervoor interesseert
Ben ik ff blij dat mijn witte kat, groene ogen heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kleurgenetica an sich is niet eenvoudig.
Net zoals uitleggen dat lapjeskatten enkel vrouwelijk kunnen zijn, en dat blauw-ogige witte katten vaak doof of blind zijn.
Ik mag vrijdag weer op de weegschaal bij de verloskundigequote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga met een weegschaal alle singles (V) langs![]()
Ohja, neem wel wat bescherming mee
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt helaasquote:
Dat klopt. Maar bij paarden gaat het best ver en dat is het enige soort kleurgenetica waar ik me in verdiept heb en enige interesse voor hebquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kleurgenetica an sich is niet eenvoudig.
Net zoals uitleggen dat lapjeskatten enkel vrouwelijk kunnen zijn, en dat blauw-ogige witte katten vaak doof of blind zijn.
Uhuh. Hoewel voor mij dat juist het keerpunt was, toen ik zwanger werd moest ik wel gezond gaan leven. En natuurlijk moest die 23 kg van de zwangerschap er zsm weer af... dat wel..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
TuurlijkAl weet ik dat als de kleine er is, ik eerst weer een tijd obsessief ga sporten en lijnen
Been there, done thatquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Tally het volgende:
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt helaasMaar ik ben het in ieder geval 2 keer geweest voor iemand anders
Ik vraag me ook af of dat echt werkt. Volgens mij is het dan toch het uiterlijk waar je op gevallen bent. Bij liefde die later ontstaat speelt het hele plaatje mee.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt helaasMaar ik ben het in ieder geval 2 keer geweest voor iemand anders
En een harpoen! Ik heb hier exemplaren gezien en daar was Moby Dick een Mobby Small bij!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga met een weegschaal alle singles (V) langs![]()
Ohja, neem wel wat bescherming mee
Nee, in feite niet. Het dier toont fenotypisch wat het genotypisch is, het is genotypisch zwart (EE) met het wijziging gen Zilver appel (Z).quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat net toevallig wel op te letten, en nu heb ik dus iets verkeerds geleerd
namen willen we wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een harpoen! Ik heb hier exemplaren gezien en daar was Moby Dick een Mobby Small bij!
Je kan ook liefde op het eerste gezicht hebben én dat de rest dan achteraf ook te gek blijkt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat echt werkt. Volgens mij is het dan toch het uiterlijk waar je op gevallen bent. Bij liefde die later ontstaat speelt het hele plaatje mee.
En toch vind ik het stoerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar bij paarden gaat het best ver en dat is het enige soort kleurgenetica waar ik me in verdiept heb en enige interesse voor heb
Ik moet zeggen dat ik fastfood sneller naast me neer leg. Ik heb er ook niet zo'n trek in.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Hoewel voor mij dat juist het keerpunt was, toen ik zwanger werd moest ik wel gezond gaan leven. En natuurlijk moest die 23 kg van de zwangerschap er zsm weer af... dat wel..
Hey dat komt me bekend voor.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan ook liefde op het eerste gezicht hebben én dat de rest dan achteraf ook te gek blijkt.
Dat is waar. Maar dan is die liefde in eerste instantie wel alleen op uiterlijk/uitstraling gebaseerd.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan ook liefde op het eerste gezicht hebben én dat de rest dan achteraf ook te gek blijkt.
Zal ik m'n kleurgenetica boekwerk maar meenemen dan?quote:
Je mag wel een stuk van mijn kont hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Jee, het nieuwe jaar is nog maar net bezig en het gaat al over weegschalen en gewicht? Is dit wel het Singles topic of zit ik verkeerd?
Ontopic, moet nog iets aankomen dit jaar
Ja het blijft in je hoofd rondspoken he, herkenbaar. Maar het scheelt al zoveel dat je je ervan bewust bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik fastfood sneller naast me neer leg. Ik heb er ook niet zo'n trek in.
En als hubbie iets ongezonds eet maak ik voor mezelf meestal groenten klaar. Iets waar hubbie zich over verbaasde. Alleen ben ik nog nooit zo dik geweest zoals nu (en das niet gek natuurlijk). Maar ik schaam me er dus voor ondanks dat ik weet dat het zwangerschapskilo's zijn
Ik wil gewoon niet op mijn zusje lijken
Ik heb nog wel wat buik over.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel een stuk van mijn kont hebben
Bij beide gevallen kende ik ze al door en door voor ik ze ontmoette. Dat is het "mooie" van het internetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of dat echt werkt. Volgens mij is het dan toch het uiterlijk waar je op gevallen bent. Bij liefde die later ontstaat speelt het hele plaatje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |