ik vind dat een secretaresse veel beslissingen vóór haar werkgever moet nemen, een hele goede gaat zelfs zo ver dat ze bepaalt wat hij wanneer doetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik stukken beter werk met iemand die bereid is samen te werken, dan dat ik heel autoritair voor een baas werk met de daarbijbehorende afstand. Als ik voor een goeie manager werk ben ik heel goed in mijn werk, maar als het zo moet, daar ben ik te recalcitrant voor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
In goud ? In fucking Platina, verdomme.
Ik ben het type dat haar manager een schop onder zijn reet geeft en zegt: Je moet NU de deur uit, anders redt je die meeting niet. En vergeet je papieren niet!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind dat een secretaresse veel beslissingen vóór haar werkgever moet nemen, een hele goede gaat zelfs zo ver dat ze bepaalt wat hij wanneer doet
Herkenbaar. Ik werk ook veel beter voor een baas die ook interesse toont in mijquote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik stukken beter werk met iemand die bereid is samen te werken, dan dat ik heel autoritair voor een baas werk met de daarbijbehorende afstand. Als ik voor een goeie manager werk ben ik heel goed in mijn werk, maar als het zo moet, daar ben ik te recalcitrant voor.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind dat een secretaresse veel beslissingen vóór haar werkgever moet nemen, een hele goede gaat zelfs zo ver dat ze bepaalt wat hij wanneer doet
Als ik t geld had, kon je vanmiddag nog beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben het type dat haar manager een schop onder zijn reet geeft en zegt: Je moet NU de deur uit, anders redt je die meeting niet. En vergeet je papieren niet!
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels gelukkig iets beter en hij neemt ook meer van mij aan. Dus als ik zeg dat ie iets dan moet doen, doet ie het meestal ook wel.
Scheelt volgens mij niet veelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef missbehavin het volgende:
Nou zo licht ben ik niet hoor, ik ben geen kluts
Ik merkte dat ik er slecht tegen kan als hij de hele tijd doet of ik niet weet waar ik mee bezig ben. Nu hij wat meer vertrouwen ik mij heeft, gaat het echt veel beter. Maar het blijft een arrogante lul.quote:
quote:
je wilt nu gaan discussiëren welke single het zwaarst is?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kluts is dan niet zo heel veel waard denk ik!
Is er hier dan niet een pracht zwijntje die haar gewicht in goud waard is?
Jij moet ook helemaal niet denken.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kluts is dan niet zo heel veel waard denk ik!
Jij bent ook ieniemieniequote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik zag pas een foto van d'r en ze is ieniemienie!
quote:
Dat, en voor een werkgever die passie voor zijn vak heeft. Ik heb bij een ingenieursbureau gewerkt op de afdeling waterzuivering. Totaal niet boeiend zou je denken, maar hun passie werkte zo aanstekelijk dat ik me daardoor dan veel meer betrokken voel.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik werk ook veel beter voor een baas die ook interesse toont in mij
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik zag pas een foto van d'r en ze is ieniemienie!
Nou er zitten een paar ferme exemplaren tussen! Die haal je niet binnen met een netje alleen!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wilt nu gaan discussiëren welke single het zwaarst is?
Ik klikte snel weg toen ik de titel zagquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
Originele manier om te laten merken dat je iets echt niet lekker vindt
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]Dat valt best mee!
Ik ben 50 kilo ofzo!
Dat win ik nooitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je wilt nu gaan discussiëren welke single het zwaarst is?
Maar ik ben ook niet zo groot!quote:
damn zieke shitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef rival het volgende:
Originele manier om te laten merken dat je iets echt niet lekker vindt
En dat ligt niet alleen aan de epic boobs!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar ferme exemplaren tussen! Die haal je niet binnen met een netje alleen!
ligt eraan, die rostnetten zijn van staalquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar ferme exemplaren tussen! Die haal je niet binnen met een netje alleen!
anders ga je meedoen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik klikte snel weg toen ik de titel zag
Ja oke, maar dan nog! Dat was eerst mijn ideale gewicht, 50 kg, maar dat is niet meer haalbaar, toen schoof ik het voorzichtig op naar 55, maar dat red ik ook al niet meerquote:
ze heeft er wel 1quote:
quote:
jij bent rond de 180 toch? Dan is alles onder de 60-65 ongezondquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog! Dat was eerst mijn ideale gewicht, 50 kg, maar dat is niet meer haalbaar, toen schoof ik het voorzichtig op naar 55, maar dat red ik ook al niet meer
Nee dat niet, sinds ik een kind heb kan ik veel hebben.quote:
Ik heb al een half jaar niet op een weegschaal gestaan, dus ik weet het niet eens echt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog! Dat was eerst mijn ideale gewicht, 50 kg, maar dat is niet meer haalbaar, toen schoof ik het voorzichtig op naar 55, maar dat red ik ook al niet meer
Orly?quote:
I wish! 1,75quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent rond de 180 toch? Dan is alles onder de 60-65 ongezond
Ik ben zo stom om het af en toe toch weer te doen, om vervolgens weer teleurgesteld te zijn. Ik probeer het dus niet te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet op een weegschaal gestaan, dus ik weet het niet eens echt.
Been there done that is het dus meerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat niet, sinds ik een kind heb kan ik veel hebben.
quote:
Ja maar ik weeg dus ook geen 55 kg...quote:
Het is meer dan niks iigquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Het opruimen schiet voor geen meter op![]()
Ik heb alleen nog maar m'n bed afgehaald, rondslingerende apparaten opgeruimd en m'n tonnetje leeggekieperd.
Ik denk RealZeus...quote:
Ze heeft sowieso al een hart van goudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste keer was in 2009quote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
Ik heb al een half jaar niet op een weegschaal gestaan, dus ik weet het niet eens echt.
Oh, ik weeg toch altijd ongeveer hetzelfde en het boeit me ook te weinig. Ik weet inmiddels dat gewicht niet altijd even goed samenhangt met of je nou daadwerkelijk slank/dun/whatever bent, dus ik ga af op of ik lekker in mijn vel zit of niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo stom om het af en toe toch weer te doen, om vervolgens weer teleurgesteld te zijn. Ik probeer het dus niet te doen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ze heeft sowieso al een hart van goudJa, hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik begin juist altijd door alles op mn bed te gooien en vanuit daar te gaan opruimenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Het opruimen schiet voor geen meter op![]()
Ik heb alleen nog maar m'n bed afgehaald, rondslingerende apparaten opgeruimd en m'n tonnetje leeggekieperd.
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik. iig qua lengtequote:
Ja dat weet ik ook wel, maar daar heeft dat stemmetje in mijn hoofd geen boodschap aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weeg toch altijd ongeveer hetzelfde en het boeit me ook te weinig. Ik weet inmiddels dat gewicht niet altijd even goed samenhangt met of je nou daadwerkelijk slank/dun/whatever bent, dus ik ga af op of ik lekker in mijn vel zit of niet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik.
LDG?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG gaat wel over Samzz heen denk ik. iig qua lengte
Dat hangt ervanaf. Telt mijn ego ook mee?quote:
Gewoon er uit rossen, daar heb je niks aanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar daar heeft dat stemmetje in mijn hoofd geen boodschap aan.
I've tried babe, I've tried.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon er uit rossen, daar heb je niks aan
Ik heb een poosje obsessief op de weegschaal gestaan toen ik ging afvallen. Op de weegschaal staan wordt je alleen maar naar van. Sowieso heb ik soms een veel dikker idee van mezelf dan ik daadwerkelijk ben, dat slaat helemaal nergens op, dus die weegschaal laat ik voor wat het is.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, maar daar heeft dat stemmetje in mijn hoofd geen boodschap aan.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gooi alles op een hoop in het midden van de kamer, komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begin juist altijd door alles op mn bed te gooien en vanuit daar te gaan opruimen
Qua lengte gaat iedereen dat winnenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een poosje obsessief op de weegschaal gestaan toen ik ging afvallen. Op de weegschaal staan wordt je alleen maar naar van. Sowieso heb ik soms een veel dikker idee van mezelf dan ik daadwerkelijk ben, dat slaat helemaal nergens op, dus die weegschaal laat ik voor wat het is.
ik ben te lui om te bukkenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gooi alles op een hoop in het midden van de kamer, komt ongeveer op hetzelfde neer
Als dat zou meetellen dan zou El_M winnen op zijn sloffenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf. Telt mijn ego ook mee?
J-K nietquote:
Om er dan halverwege achter te komen dat je geen zin meer hebt om op te ruimen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gooi alles op een hoop in het midden van de kamer, komt ongeveer op hetzelfde neer
Ik denk haast dat LDG de langste vrouw in Singles is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de grap, je MOET dan wel door gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om er dan halverwege achter te komen dat je geen zin meer hebt om op te ruimen.
Ik zat vanmorgen op jouw fobo, jij bent een dunnetjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde er nog heen in de bios, maar hij draaide niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Tally het volgende:
It's so fluffy, i'm gonna die!!!! - Despicable me
Wat een leuke film
Denk ik welquote:
Als je ergens boulimia of anorexia van krijg is het als je je blijft wegenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een poosje obsessief op de weegschaal gestaan toen ik ging afvallen. Op de weegschaal staan wordt je alleen maar naar van. Sowieso heb ik soms een veel dikker idee van mezelf dan ik daadwerkelijk ben, dat slaat helemaal nergens op, dus die weegschaal laat ik voor wat het is.
Maar... Fenotype wordt toch door het mileu bepaald? Bijvoorbeeld huidskleur van mensen, dat kan genotype zijn, maar fenotype wordt bijvoorbeeld bepaald door hoeveel zon iemand krijgt.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel verstand van kleurgenetica, and proud of it
Van dat soort enge zelfdiscipline heb ik geen last gelukkig.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, je MOET dan wel door gaan
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om er dan halverwege achter te komen dat je geen zin meer hebt om op te ruimen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is juist de grap, je MOET dan wel door gaan
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen op jouw fobo, jij bent een dunnetje
Ik vind hem geweldigquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wilde er nog heen in de bios, maar hij draaide niet meer
hij is 163 met dikke schoenzolenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik welOfficieel ben ik 1.64. Maar ik ben nooit officieel gemeten
Die tijd heb ik godzijdank gehad!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je ergens boulimia of anorexia van krijg is het als je je blijft wegen
3 keer op een dagEn soms meer
Niet perse. Fenotype is wat je toont, genotype is wat je genetisch bent.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef oshiro het volgende:
[..]
Maar... Fenotype wordt toch door het mileu bepaald? Bijvoorbeeld huidskleur van mensen, dat kan genotype zijn, maar fenotype wordt bijvoorbeeld bepaald door hoeveel zon iemand krijgt.
Het voorbeeld wat jij nu aanhaalt, is toch meer een kwestie van een dominant gen? En dus ook gewoon genotype?
Me too. Toen ik 14 was loog ik dat ik 1.68 was, want dat was bijna 1.70 en ik wilde toen zo graag langer zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk ik welOfficieel ben ik 1.64. Maar ik ben nooit officieel gemeten
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk haast dat LDG de langste vrouw in Singles is.*hier stond bijna iets gemeens*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik heb nog wel eens een terug val. Maar de weegschaal is de deur uitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die tijd heb ik godzijdank gehad!
Ja, maar wanneer één gen het andere overheerst, ben je dat toch nog steeds genetisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Fenotype is wat je toont, genotype is wat je genetisch bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |