Mn moeder heeft me beloofd dat ze mn kop kaal scheert als ik dat ooit doe, mn pa en broertje houden me dan vastquote:
Life ain't fair.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, arme jij!
vroeger had ik ook haar tot op mn schouders![]()
quote:
Een krul aan het einde?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
golvende donkerblonde haren met een krul aan het einde, of helemaal krullend als ik 's ochtends wat moeite deed
Hehe wat grappig.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stijl blond haar tot op mn schouders, was een echte hippie!
Daarom is hosselen ook alleen voor negers!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Hossel je geld om de tatoeage op je arm af te maken.
Krijg je dat geld alleen als je initialen laat zetten op je heup
Dat soort mannen zijn echt zo sneuquote:Op maandag 3 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of zo'n leuke pluk die je over je kale schedel heenkamt.
Door het gewicht van mn haar krulde alleen het uiteinde helemaal, de rest rekte uit tot een mooi slagquote:
Ik vind het een leuk woord laat mequote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom is hosselen ook alleen voor negers!
Sponsoringquote:Op maandag 3 januari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Hossel je geld om de tatoeage op je arm af te maken.
Krijg je dat geld alleen als je initialen laat zetten op je heup
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Ik moet verplicht boven blijven
Dat klinkt leuk
Maar, van wie zou je de initialen dan moeten laten tatoeëren?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk woord laat me
Helaas heeft zoonlief mijn haar geërfd, en zit er dus totaal geen slag in. Had ik wel gehoopt stiekemquote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door het gewicht van mn haar krulde alleen het uiteinde helemaal, de rest rekte uit tot een mooi slagtenzij ik het dus op fohnde. Scheelt wel, ik ben nu veel minder tijd kwijt aan mn haar
Ma krijgt iemand van het UWV op bezoek of zo. En ze wil niet gestoord worden.quote:
Steil/stijl ( ik weet nooit of het met een lange of korte ei is als het om haar gaat) haar rules.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas heeft zoonlief mijn haar geërfd, en zit er dus totaal geen slag in. Had ik wel gehoopt stiekem
Jammer voor hem ja, want krullend haar kan je zo stijl maken, andersom kost meer werk. Ik had ook een stijltangquote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas heeft zoonlief mijn haar geërfd, en zit er dus totaal geen slag in. Had ik wel gehoopt stiekem
Inderdaad!quote:Op maandag 3 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Steil/stijl ( ik weet nooit of het met een lange of korte ei is als het om haar gaat) haar rules.
Ik vind mijn haar maar saai! Hij was zo schattig geweest met wat slagquote:Op maandag 3 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Steil/stijl ( ik weet nooit of het met een lange of korte ei is als het om haar gaat) haar rules.
Ja inderdaadquote:
Dan zou ik BK moeten tatoeëren. k haat de Burger Kingquote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, van wie zou je de initialen dan moeten laten tatoeëren?
Aah, ze is werkloos? Klotequote:Op maandag 3 januari 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ma krijgt iemand van het UWV op bezoek of zo. En ze wil niet gestoord worden.
Ach, ik moet toch m'n kamer schoonmaken en zo, dus daar ga ik zo maar eens mee beginnen.
Gadverdammequote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
[..]
Dan zou ik BK moeten tatoeëren. k haat de Burger King
Ik heb altijd superstijl haar gehad. Je kan kloten met rollers en zulks, binnen een paar uur is het eruit.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind mijn haar maar saai! Hij was zo schattig geweest met wat slag
Ik heb de initialen van mn vader en de naam van zoon voluit. Meer namen ga ik echt niet doenquote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gadverdamme
Ik zou het sowieso niet doen, initialen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |