Het is de kunst om te weten wanneer je wat aantrekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
af en toe op een feestje mag het best extreem, maar voor dagelijks en bezoekjes bij familie mag het best wat ingetogenerIk sowieso een fan van de natural look
afzuigen. ontmaagden.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom lees ik keer op keer ontmaagd?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is de kunst om te weten wanneer je wanneer je wat uittrekt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goede vrouw verstaat die kunstquote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is de kunst om te weten wanneer je wat aantrekt.
gelukkig, ik wil toch geen kudo'squote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben aan het browsen voor kittens. Roomie en ik gaan 2 daemons aanschaffen(Kudos voor degene die de verwijzing snapt).
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
afzuigen. ontmaagden.
MissB heeft het er maar druk mee![]()
Jammer genoeg mannen nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goede vrouw verstaat die kunst
Fantasie van je?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk om me soms te kleden zoals mensen niet verwachten
Daarom vind ik Halloween ook zo leukMaar carnaval vind ik dan weer niets
En sommige feestjes in rare kleding vind ik ook heerlijk
Carnavalquote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
Ik vind het heerlijk om me soms te kleden zoals mensen niet verwachten
Daarom vind ik Halloween ook zo leukMaar carnaval vind ik dan weer niets
En sommige feestjes in rare kleding vind ik ook heerlijk
moet ik doe persoonlijk opvatten?quote:
Ow jee. Dames. Rennen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel last van een dirty mind ja!
Carnaval is nooit leuk geweest zelfs.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
daar is echt niks meer aan vergeleken met pakweg 15 jaar geleden.
Opa spreekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders gewoon over Aubergine beginnenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou het bij een mind, het handelen weet ik nog redelijk in toom te houden
toen was ik 14 en ging ik nog niet onder de rivieren uitquote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb wel last van een dirty mind ja!
toen had je nog echte carnavalsmuziek, echte sfeer. nu wordt er alleen maar rommel gedraaid wat de sfeer niet echt ten goede komt.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
toen was ik 14 en ging ik nog niet onder de rivieren uit
ouwe
Ohja, shit nu heb ik spijt dat ik oudjaars avond niet langs ben geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee hoorHaha ik ga altijd half naakt over straat.. verwacht ook niemand
Kittens. Al aan een asiel gedacht?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben aan het browsen voor kittens. Roomie en ik gaan 2 daemons aanschaffen(Kudos voor degene die de verwijzing snapt).
Mooi heh?! Haha heb het alleen amper aangehad..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, shit nu heb ik spijt dat ik oudjaars avond niet langs ben geweestje nieuwe kleding
Laat me raden, het was ruim voor 24u al uit zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Mooi heh?! Haha heb het alleen amper aangehad..
Ik vermaak me altijd wel met uitgaanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
toen had je nog echte carnavalsmuziek, echte sfeer. nu wordt er alleen maar rommel gedraaid wat de sfeer niet echt ten goede komt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me raden, het was ruim voor 24u al uit zeker
carnaval wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel met uitgaan
maarja, vroegah was alles beter he
Whahaha jij ook al?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
De keuken is schoongemaakt
ondanks de enorme spierpijn in m'n kont
te makkelijk Cuequote:Op maandag 3 januari 2011 15:27 schreef Cue_ het volgende:
De keuken is schoongemaakt
ondanks de enorme spierpijn in m'n kont
Carnavalquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
carnaval wel ja.
ik snap dat het lastig is voor jullie noorderlingen dat te begrijpen.
dank voor je begripquote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
carnaval wel ja.
Blij dat ik van boven de rivieren ben.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef dawg het volgende:
[..]
carnaval wel ja.
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:29 schreef Evie het volgende:
[..]maybe
Daarna andere kleren aangedaan iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |