Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
* goldfinger1963 geeft een kop theequote:
hoiquote:
Nu gaat het wel, mocht ik me morgen zo voelen dan weet ik het welquote:Op maandag 3 januari 2011 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
Trev als je zo ziek bent waarom ga je dan niet gewoon naar huis
Wat een bikkel ben je ook he?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu gaat het wel, mocht ik me morgen zo voelen dan weet ik het wel
Nee, heb ze allebij nogquote:Op maandag 3 januari 2011 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een bikkel ben je ook he?
Ik ga een kind in bed slingeren, om 13:00 staan de andere 2 ook weer voor de deur
quote:
bikkel = een man met maar 1 balquote:
heb ik geen probleem meequote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan met geen mogelijkheid op gang komen vandaag
Ok.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bikkel = een man met maar 1 bal
ik heb hier een vel aantekeningen liggen en ik heb geen flauw idee meer wat het betekentquote:
lekker duidelijk opgeschreven dusquote:Op maandag 3 januari 2011 12:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hier een vel aantekeningen liggen en ik heb geen flauw idee meer wat het betekent
Kut, bij mij althans.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh, mijn tweede fitnessbal is door Hilde lek gemaakt![]()
Dus die kan ik weggooien
Goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het hier?
quote:
ik kan het wel lezen, maar ik heb geen idee meer wat ik er mee bedoelquote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker duidelijk opgeschreven dus
Allebei.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vanwege de mini of vanwege andere dingen?
met perenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dus die kan ik weggooien
Hoe is het hier?
Zie m'n edit en knuff!quote:
Moet ik mijn peren weggooien?quote:
Ja en?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
De tweede TT op rij, die over klachten gaat
Leuk stofzuigenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vanwege de mini of vanwege andere dingen?
En ik ga maar eens stofzuigen enzo vandaagMisschien ook nog sushi rollen met een dinnetje
Ja, weer op het werk, dus dan ook maar even hier buurten!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en?Maken wij er toch een feestje van?
Leuk dat je er weer eens bent btwNog de beste wensen
bij ons thuis ligt heel Ziggo eruitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ze komen morgen pas ons internet maken. Pff. Ik sterf zonder internet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
Ja enigquote:
wanneer wordt je begraven dan, of wordt je gecremeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
UPC hierzo, televisie en radio doen het gelukkig wel weer.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij ons thuis ligt heel Ziggo eruit
Dat laatstequote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet ik mijn peren weggooien?Of gaat het kut met peren?
Hoe dan ook, knuffel en dikke kus voor jou!![]()
Ahaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, weer op het werk, dus dan ook maar even hier buurten!
Da's wel balenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij ons thuis ligt heel Ziggo eruit
Hoe komt dat?quote:
Komt voor de bakkerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gecremeerd worden. En graag met dit liedje.
koenquote:
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt voor de bakkerSchikt morgen, 15:00?
Voor mij wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt voor de bakkerSchikt morgen, 15:00?
marijkequote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dus die kan ik weggooien
Hoe is het hier?
Het zou erg gewaardeerd worden als je aanwezig kunt zijn op je eigen crematiequote:
quote:
Die is inderdaad tof bedachtquote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben inspiratieloos, maar deze vond ik wel tof geworden.
[ afbeelding ]
He lellebelquote:
Oh ik d8 dat je mijn crematie bedoeldequote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zou erg gewaardeerd worden als je aanwezig kunt zijn op je eigen crematie
[..]
[..]
Die is inderdaad tof bedacht![]()
[..]
He lellebel
is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Mag ik dan wel nog een laatste kapsalon eten voor ik dood ga? Als ik toch dood ga kan ik er beter van genieten toch.
Nee joh, jij sterft niet zonder internet toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh ik d8 dat je mijn crematie bedoelde
He meisjequote:
Nee, dan moet je maar niet zo'n piepert zijn en sterven zonder internetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Mag ik dan wel nog een laatste kapsalon eten voor ik dood ga? Als ik toch dood ga kan ik er beter van genieten toch.
Deal. Wel een hele grote.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is goedLaten we er samen 1 eten dan kunnen we daarna dood gaan
is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Hoho, gaan we nu collectief dood?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is goedLaten we er samen 1 eten dan kunnen we daarna dood gaan
jij altijd...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
En wat als je nou niet ziek bent, maar wel zwaar verkouden? Kun je dan ook gebruikmaken van het aanbod uit de TT?
Bweh. Worteltjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoho, gaan we nu collectief dood?Of is het vanwege jullie dieet dat jullie nu dit als excuus aangrijpen huh? Eet maar een worteltje
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, jij sterft niet zonder internet toch?
[..]
He meisje![]()
[..]
Nee, dan moet je maar niet zo'n piepert zijn en sterven zonder internet
Ja hoor, hierquote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
En wat als je nou niet ziek bent, maar wel zwaar verkouden? Kun je dan ook gebruikmaken van het aanbod uit de TT?
Hoi LLquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej Stu![]()
ready to go back to the UK?
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet een kopje thee voor Mart
Dankquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bweh. Worteltjes.
Ik moet eigenlijk naar de supermarkt, maar ik durf serieus niet, want dan zou ik echt gaan vreten.Dan loop ik namelijk langs 2 bram ladage's, 1 Mc donalds, 1 verhagen, 1 KFC, 2 swirls.
Stuquote:
3 dagen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan moet je het misschien iets minder rigoureus doen?
Dan heb je namelijk ook minder de behoefte om jezelf na 1 dag alweer vol te vreten van de honger
Dankjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
StuAlvast een goede reis
Jammer dat ik je alsnog niet gezien heb, maar dat komt vast goed
Hahahaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat vliegen, dus Stu kennende zal het zo'n vaart wel niet lopen.
Oh boy, doorzettertje hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 dagen.Maar nee, die vreetnijging heb ik zelfs als ik normaal eet.
Geen flauw ideequote:Op maandag 3 januari 2011 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
Gaat jullie komst naar Londen nog door
Okay, nou, ben wel benieuwd. Zou echt tof zijnquote:
En met een licht verkoudheidje? Mag ik dan ook koffiequote:
Wokje!quote:
met een zware verkoudheid mag je ook koffie hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En met een licht verkoudheidje? Mag ik dan ook koffie?
Jij altijd lieverd!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En met een licht verkoudheidje? Mag ik dan ook koffie?
Maar ik heb een lichte verkoudheid, en in de TT staat dat alleen de zieken koffie of thee krijgen...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met een zware verkoudheid mag je ook koffie hoor![]()
doe ik ook
Hulp? Een dieetist vind mijn manier van afvallen ongezond, maar snapt niet dat ik me bij hun planningen gewoon volvreet. Een psycholoog vind mijn afvallen geen prioriteit. Been there, done that.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh boy, doorzettertje hoor![]()
Dan is er iets niet helemaal goed en zou je gewoon weer hulp moeten krijgen
ik ben inderdaad bezig met ietsquote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje!![]()
Nog wat gehackt de laatste tijd?
En jij ging toch niet vanwege je kindjes?
Ik denk dat die dietist gelijk heeft en ik denk dat de psycholoog ook gelijk heeftquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hulp? Een dieetist vind mijn manier van afvallen ongezond, maar snapt niet dat ik me bij hun planningen gewoon volvreet. Een psycholoog vind mijn afvallen geen prioriteit. Been there, done that.
Succes Myrquote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ga maar eens een beetje lezen in mijn oude studieboeken. Ik wil volgend jaar lekker voorlopen.
quote:
Oeh tofquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben inderdaad bezig met iets![]()
en woensdagavond hebben we een meeting daarover![]()
ookmaar vooral omdat jij niet gaat
Als het doorgaat ga ik wel meequote:
Ontbijtenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het doorgaat welMaar even kijken hoe het loopt he en ook qua kosten enzo
En nu moest ik maar gaan stofzuigen zodat ik daarna kan douchen en ontbijtenTot strakjes
Tot later misschienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het doorgaat ga ik wel meeMaar even kijken hoe het loopt he en ook qua kosten enzo
En voor een dagje vind ik het zelf te kort, dus dan zou ik niet meegaan
En nu moest ik maar gaan stofzuigen zodat ik daarna kan douchen en ontbijtenTot strakjes
Ja, heb ook wel een beetje trek nuquote:
slim ideequote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ga maar eens een beetje lezen in mijn oude studieboeken. Ik wil volgend jaar lekker voorlopen.
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb ook wel een beetje trek nuGek he?
Op hetzelfde moment opgelopen als de rest van de ziekenboeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb een lichte verkoudheid, en in de TT staat dat alleen de zieken koffie of thee krijgen...
Volgens mij welquote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment opgelopen als de rest van de ziekenboeg?
En ik laat morgen voor de zekerheid maar even controleren of het echt een verkoudheid is. Vorig jaar had ik ook zoiets, en toen bleek het een beginnende Bronchitis te zijn.
nog even langs de scapino dan maar??quote:
Dat ga ik niet meer redden helaasquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even langs de scapino dan maar??
en.. die blauwe!!!!!!!
if i tell you, i have to kill youquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh tofTell me more
![]()
Gekke wok
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even langs de scapino dan maar??
en.. die blauweRODE!!!!!!!
* LovelyLady zet koffie neerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb een lichte verkoudheid, en in de TT staat dat alleen de zieken koffie of thee krijgen...
Het was niet zo lang en toen waren de fucking winkels al dichtquote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je eerst twee maanden twijfelt.
ach meissie..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hulp? Een dieetist vind mijn manier van afvallen ongezond, maar snapt niet dat ik me bij hun planningen gewoon volvreet. Een psycholoog vind mijn afvallen geen prioriteit. Been there, done that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
neuken is het beste medicijn..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve mensen sorry dat jullie allemaal ziek zijn geworden... hier een beterschapskaartje
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuken is het beste medicijn..
nou nog iemand vinden die niet op batterijen werkt
Maar daar kun jij toch niets aan doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve mensen sorry dat jullie allemaal ziek zijn geworden... hier een beterschapskaartje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of de juiste batterijen aanschaffenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik werk niet op batterijenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Had jij nou al een PM gestuurd?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Neukenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werk niet op batterijen
Neuken?
dat wil ik wel eens zienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuken?
kee!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuken?
tss, 6:00 liep mijn wekker afquote:Op maandag 3 januari 2011 13:43 schreef Stuart het volgende:
Zal morgen wel even wennen zijn om weer om 6.15am op te staan
waarom??quote:
Lekker op tijd. Heb je nog wat aan je dag enzoquote:
Dat zeker wel... alleen datquote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Heb je nog wat aan je dag enzo
sjitquote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens zien![]()
en dan niet met hulpstukken aan komen
Dat zal ik morgen dan ook wel hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeker wel... alleen datgevoel... dat maakt je dag zo lastig...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wil ik wel eens zien![]()
en dan niet met hulpstukken aan komen
quote:
geniet nog maar van je dag danquote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen dan ook wel hebben
gezocht.... wat was het ook al weer?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
N.a.v. het actietopic van Marijke een paar dagen geleden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Heb je nog wat aan je dag enzo
inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeker wel... alleen datgevoel... dat maakt je dag zo lastig...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Was ist los?quote:
Actietpoic? Doe es een linkje...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
N.a.v. het actietopic van Marijke een paar dagen geleden.
Dit topic [KSC#2431] GEZ Lieve theedrinkende vrouw voor Martquote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gezocht.... wat was het ook al weer?
Ja, gaan we proberen. Jammer dat je zoveel tijd verliest met wachten als je ergens naartoe vliegt eigenlijkquote:
3 uur wachten voor 45 minuten vliegen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gaan we proberen. Jammer dat je zoveel tijd verliest met wachten als je ergens naartoe vliegt eigenlijk
ohjaa.. ik ben wel een lieve thee drinkende vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit topic [KSC#2431] GEZ Lieve theedrinkende vrouw voor Mart
Vertel. En dan van voren af aan, in begrijpelijke volzinnen. Ik ben er een week niet geweest, dus ik heb waarschijnlijk de helft gemist.quote:
Nou, ruim anderhalf uur en dan vanaf het vliegveld terug naar huis duurt ook zomaar een uur en dan een half uur tot 3 kwartier om door de douane te gaan en op je koffer wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 uur wachten voor 45 minuten vliegen?
Hier ook als het lukt, maar denk niet dat het gaat lukken... zo weer vergaderenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
inderdaad![]()
maar vandaag een vroege operatie stofwolk
Nee, niks bijzonders.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel. En dan van voren af aan, in begrijpelijke volzinnen. Ik ben er een week niet geweest, dus ik heb waarschijnlijk de helft gemist.
succes met je bureauquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k begint tegen het bureau te douwen![]()
oei! daar vraag je wat.. dat wordt een boekwerk..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel. En dan van voren af aan, in begrijpelijke volzinnen. Ik ben er een week niet geweest, dus ik heb waarschijnlijk de helft gemist.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k begint tegen het bureau te douwen![]()
Ja, ik ga morgen kijken voor wat kleding.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei! daar vraag je wat.. dat wordt een boekwerk..
trouwens PGR.. een donker blauwe spijkerbroek met een blouse er op en mooie "nette" sneakers eronder is ook netjes!
OK.quote:
kijk! dan hoef e alleen nog maar een mooi overhemd/blouse..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen kijken voor wat kleding.
Donkerblauwe spijkerbroek en nette sneakers heb ik wel
Daten?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohjaa.. ik ben wel een lieve thee drinkende vrouw![]()
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kijk! dan hoef e alleen nog maar een mooi overhemd/blouse..
(en een mooie riem die een beetje matcht met je sneakers...)
shhhht helemaal nietquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij wilt een stapje hogerop in de FP-crew!
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met iteejer gedaan voor dat PR-tagjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
over dat piekeren..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, niks bijzonders.
Het zit me alleen dwars, gaat wel weer over.
kopje thee doen??quote:
ik weet geen leuke winkels in bredaquote:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_ALL&shoptype=Squote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet geen leuke winkels in breda
Met Iteejer niets... het waren 2 damenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met iteejer gedaan voor dat PR-tagje?
Dankje, heb het ff gelezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
over dat piekeren..
kijk eens in DIT topic.. hij is gesloten en kan niet het vervolg topic vinden geloof ik.. maar de openings post sprak mij wel aan iig..
als je er netjes uit wilt zien sowieso NIET een ruitjes shirt..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_ALL&shoptype=S
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Vliegverkeer Londen gehinderd door dichte mist
Opnieuw veroorzaakt het weer problemen op Britse vliegvelden. Vanwege de dichte mist zijn tot nader order geen vluchten mogelijk van en naar Londen-Gatwick en Heathrow. Volgens een woordvoerder van de Britse luchtvaartautoriteiten lost de mist naar verwachting pas in de loop van morgenochtend langzaam op. Hoe lang de stremming gaat duren is dan ook niet bekend.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker... handig ook, een hoge thee, want ik ben best lang.
Rond de 1 meter 95 en ja, ik ben breed gebouwdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]hoe lang ben jij dan??
en wel een beetje breed???
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je er netjes uit wilt zien sowieso NIET een ruitjes shirt..
(alhoewel die erg sexy kunnen staan...)
een effen shirt of een shirt met verticale strepen..
hierDie is wel heel erg blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ander voorbeeldje?![]()
Ik kom dat nergens tegenquote:
Moet jij vandaag ook vliegenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
Stu.. volgende keer dat jij gaat vliegen, wil je het dan even laten weten?? dan zorg ik dat ik niet ook op dezelfde dag hoef te vliegen!!
Bronvermelding staat in de titel.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom dat nergens tegen![]()
Mijn vlucht is niet geannuleerd in ieder geval
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je er netjes uit wilt zien sowieso NIET een ruitjes shirt..
(alhoewel die erg sexy kunnen staan...)
een effen shirt of een shirt met verticale strepen..
hierinderdaad, effen of verticaal streepje, heb ik ook bijna altijd aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
neuh.. maar het lijkt erop dat iedere keer als jij moet vliegen dat er wat met het vliegverkeer aan de hand is... dat risico wil ik niet lopen!quote:
breed gebouwd, ja zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 1 meter 95 en ja, ik ben breed gebouwd.
Meestal gaat het goed hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar het lijkt erop dat iedere keer als jij moet vliegen dat er wat met het vliegverkeer aan de hand is... dat risico wil ik niet lopen!
oeh oeh oeh met zon borstkast waar je je hoofd lekker tegenaan kan vlijen??quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 1 meter 95 en ja, ik ben breed gebouwd.
heheh.. je bent nog niet in de UK!quote:
hihiquote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
breed gebouwd, ja zo kan je het ook noemen
Helemaal waarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je bent nog niet in de UK!
Deze dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
Zoiets?
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D6
Ik ben volmaaktquote:
5!quote:
heheh die is tenminste niet zo blauw..quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh die is tenminste niet zo blauw..
Hoe wilde jij het dan noemen?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
breed gebouwd, ja zo kan je het ook noemen
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh oeh oeh met zon borstkast waar je je hoofd lekker tegenaan kan vlijen??En brede schoudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet je zeker dat we niet naar een rode hoeven te kijken?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef Stuart het volgende:
Zou tof zijn als jullie toch niets te doen hebben als jullie even voor mij de winkels controleren op een blauw regenpak in maat 176![]()
Ja, heel zeker! En aangezien het in de webwinkel is uitverkocht kan het alleen nog maar in de fysieke winkels liggen dus ga snel kijken voor Stu mensenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we niet naar een rode hoeven te kijken?
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we niet naar een rode hoeven te kijken?
Sterkte lieverdquote:
We doen het toch niet, maar wat nou als je er ineens 20 krijgt?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sterkte lieverd![]()
* Stuart gaat er vandoor. Misschien tot vanavond rond half 10 en anders tot morgenavond mensen![]()
![]()
Deze dus in maat 176 svp![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ziek?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
* LovelyLady heeft het zo koud *bibber*
Ik welquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet zo breed, maar dat weet je al
neem een douchequote:
Ja ik heb het over hier zitten op mijn werk!quote:
kloptquote:Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel![]()
[..]
![]()
![]()
Maar het mag niet want je bent al van Suikertaartje
Dat gaat niet he?quote:
Ohja ... vervelendquote:Op maandag 3 januari 2011 14:38 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja ik heb het over hier zitten op mijn werk!
Errug jammer jahquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe wilde jij het dan noemen?.
[..]
En brede schouders.
ok. mooi.. wanneer hebben we die date??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lul ik me hier uit zonder ook maar 1 van de dames kwaad te maken......quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie liever elkaar hebben dan gaan jullie je gang maar hoor
kom maar op danquote:
Hoiquote:[..]
![]()
![]()
Maar het mag niet want je bent al van Suikertaartje
succes!!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe lul ik me hier uit zonder ook maar 1 van de dames kwaad te maken......
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ach ik ben het wel gewend om afgewezen te worden.. dus kom maar opquote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je wel iets verzintquote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oh hee, ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ach ik ben het wel gewend om afgewezen te worden.. dus kom maar op
Dus dan heb ik je helemaal voor mezelf?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Dat gaat je niet lukken vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ehm...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
Dus dan heb ik je helemaal voor mezelf?
Als je Thijs in de treinenkamer zet welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
eyy!!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij daten welquote:Op maandag 3 januari 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy!!
wat gebeurd er dan met onze date??
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je wel iets verzint
ik moet even een post terug zoekenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je wel iets verzint
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En en en... Dingske dan?quote:
een toyboy!!quote:
quote:
dus.. ook al geen toyboy ??quote:
Jawelquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dus.. ook al geen toyboy ??![]()
welke man blijft er dan nog over??
gfquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eyy.. ik trek gewoon wat sneller conclusiesquote:Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn dilemma is makkelijker opgelost dan dat van wok dan.
Wat? Als ik taartjes ga delen, wordt het een kliederboel, dus daar begin ik niet aan.quote:
Hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar ik was opzoek naar een vent ZONDER batterijen ....quote:
LL heeft je nu al ingepikt..quote:
opgelostquote:
Wie zegt datquote:
Ehm. Ik had wok toch ook alquote:
Jaquote:
Moet je overmorgen eens proberen, dan begint PLUNDRAquote:Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef Muck het volgende:
Ikea op maandagmiddag, ik kan het iedereen aanraden
Dingske? Of mis ik weer vanalles?quote:
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij meldt je aan bij Barretje, terwijl LL jou wil.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
als we nou allemaal bij GF langsgaan..
daar is deze hele situatie dagelijkse koek!
dat was al een tijdje zo jaquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
Moet ik je nou toch weer gaan delen met wok?
Ik ook niet. Neuken?quote:
als jij nou haar chagarijnige deel neemt neem ik de rest EN dan heb ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan jijquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik je nou toch weer gaan delen met wok?
beginnen we nou weer va vooraf aan??quote:
en even diep ademhalen...quote:
Barretjequote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dingske? Of mis ik weer vanalles?
En anders barretje.
Ik eet nog liever mijn voet opquote:Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je overmorgen eens proberen, dan begint PLUNDRA
Nu? Bureau?quote:
ooh dus zoo doe jij hetquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en even diep ademhalen...
en als het dan nog niet wat rustiger is in je hoofd, kom dan maar even tegen me aan liggen
mooie hoezen gevonden??quote:
zeker nu dat kreng uit mijn arm isquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij nou haar chagarijnige deel neemt neem ik de rest EN dan heb ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan jij![]()
sta je met lege handen
ST heeft alleen maar leuke kanten hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij nou haar chagarijnige deel neemt neem ik de rest EN dan heb ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan jij![]()
sta je met lege handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |