Met Iteejer niets... het waren 2 damenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met iteejer gedaan voor dat PR-tagje?
Dankje, heb het ff gelezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
over dat piekeren..
kijk eens in DIT topic.. hij is gesloten en kan niet het vervolg topic vinden geloof ik.. maar de openings post sprak mij wel aan iig..
als je er netjes uit wilt zien sowieso NIET een ruitjes shirt..quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_ALL&shoptype=S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Vliegverkeer Londen gehinderd door dichte mist
Opnieuw veroorzaakt het weer problemen op Britse vliegvelden. Vanwege de dichte mist zijn tot nader order geen vluchten mogelijk van en naar Londen-Gatwick en Heathrow. Volgens een woordvoerder van de Britse luchtvaartautoriteiten lost de mist naar verwachting pas in de loop van morgenochtend langzaam op. Hoe lang de stremming gaat duren is dan ook niet bekend.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker... handig ook, een hoge thee, want ik ben best lang.
Rond de 1 meter 95 en ja, ik ben breed gebouwdquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]hoe lang ben jij dan??
en wel een beetje breed???
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je er netjes uit wilt zien sowieso NIET een ruitjes shirt..
(alhoewel die erg sexy kunnen staan...)
een effen shirt of een shirt met verticale strepen..
hierDie is wel heel erg blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ander voorbeeldje?![]()
Ik kom dat nergens tegenquote:
Moet jij vandaag ook vliegenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
Stu.. volgende keer dat jij gaat vliegen, wil je het dan even laten weten?? dan zorg ik dat ik niet ook op dezelfde dag hoef te vliegen!!
Bronvermelding staat in de titel.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom dat nergens tegen![]()
Mijn vlucht is niet geannuleerd in ieder geval
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je er netjes uit wilt zien sowieso NIET een ruitjes shirt..
(alhoewel die erg sexy kunnen staan...)
een effen shirt of een shirt met verticale strepen..
hierinderdaad, effen of verticaal streepje, heb ik ook bijna altijd aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
neuh.. maar het lijkt erop dat iedere keer als jij moet vliegen dat er wat met het vliegverkeer aan de hand is... dat risico wil ik niet lopen!quote:
breed gebouwd, ja zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 1 meter 95 en ja, ik ben breed gebouwd.
Meestal gaat het goed hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. maar het lijkt erop dat iedere keer als jij moet vliegen dat er wat met het vliegverkeer aan de hand is... dat risico wil ik niet lopen!
oeh oeh oeh met zon borstkast waar je je hoofd lekker tegenaan kan vlijen??quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond de 1 meter 95 en ja, ik ben breed gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
heheh.. je bent nog niet in de UK!quote:
hihiquote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
breed gebouwd, ja zo kan je het ook noemen
Helemaal waarquote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. je bent nog niet in de UK!
Deze dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
Zoiets?
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |