3 uur wachten voor 45 minuten vliegen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gaan we proberen. Jammer dat je zoveel tijd verliest met wachten als je ergens naartoe vliegt eigenlijk
ohjaa.. ik ben wel een lieve thee drinkende vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit topic [KSC#2431] GEZ Lieve theedrinkende vrouw voor Mart
Vertel. En dan van voren af aan, in begrijpelijke volzinnen. Ik ben er een week niet geweest, dus ik heb waarschijnlijk de helft gemist.quote:
Nou, ruim anderhalf uur en dan vanaf het vliegveld terug naar huis duurt ook zomaar een uur en dan een half uur tot 3 kwartier om door de douane te gaan en op je koffer wachtenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 uur wachten voor 45 minuten vliegen?
Hier ook als het lukt, maar denk niet dat het gaat lukken... zo weer vergaderenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
inderdaad![]()
maar vandaag een vroege operatie stofwolk
Nee, niks bijzonders.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel. En dan van voren af aan, in begrijpelijke volzinnen. Ik ben er een week niet geweest, dus ik heb waarschijnlijk de helft gemist.
succes met je bureauquote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k begint tegen het bureau te douwen![]()
oei! daar vraag je wat.. dat wordt een boekwerk..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel. En dan van voren af aan, in begrijpelijke volzinnen. Ik ben er een week niet geweest, dus ik heb waarschijnlijk de helft gemist.
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k begint tegen het bureau te douwen![]()
Ja, ik ga morgen kijken voor wat kleding.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei! daar vraag je wat.. dat wordt een boekwerk..
trouwens PGR.. een donker blauwe spijkerbroek met een blouse er op en mooie "nette" sneakers eronder is ook netjes!
OK.quote:
kijk! dan hoef e alleen nog maar een mooi overhemd/blouse..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen kijken voor wat kleding.
Donkerblauwe spijkerbroek en nette sneakers heb ik wel
Daten?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohjaa.. ik ben wel een lieve thee drinkende vrouw![]()
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kijk! dan hoef e alleen nog maar een mooi overhemd/blouse..
(en een mooie riem die een beetje matcht met je sneakers...)
shhhht helemaal nietquote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij wilt een stapje hogerop in de FP-crew!
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk met iteejer gedaan voor dat PR-tagjequote:Op maandag 3 januari 2011 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
over dat piekeren..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, niks bijzonders.
Het zit me alleen dwars, gaat wel weer over.
kopje thee doen??quote:
ik weet geen leuke winkels in bredaquote:
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=HERR_OVE_ALL&shoptype=Squote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik weet geen leuke winkels in breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |