Als het doorgaat ga ik wel meequote:
Ontbijtenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het doorgaat welMaar even kijken hoe het loopt he en ook qua kosten enzo
En nu moest ik maar gaan stofzuigen zodat ik daarna kan douchen en ontbijtenTot strakjes
Tot later misschienquote:Op maandag 3 januari 2011 13:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het doorgaat ga ik wel meeMaar even kijken hoe het loopt he en ook qua kosten enzo
En voor een dagje vind ik het zelf te kort, dus dan zou ik niet meegaan
En nu moest ik maar gaan stofzuigen zodat ik daarna kan douchen en ontbijtenTot strakjes
Ja, heb ook wel een beetje trek nuquote:
slim ideequote:Op maandag 3 januari 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ga maar eens een beetje lezen in mijn oude studieboeken. Ik wil volgend jaar lekker voorlopen.
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb ook wel een beetje trek nuGek he?
Op hetzelfde moment opgelopen als de rest van de ziekenboeg?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb een lichte verkoudheid, en in de TT staat dat alleen de zieken koffie of thee krijgen...
Volgens mij welquote:Op maandag 3 januari 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment opgelopen als de rest van de ziekenboeg?
En ik laat morgen voor de zekerheid maar even controleren of het echt een verkoudheid is. Vorig jaar had ik ook zoiets, en toen bleek het een beginnende Bronchitis te zijn.
nog even langs de scapino dan maar??quote:
Dat ga ik niet meer redden helaasquote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even langs de scapino dan maar??
en.. die blauwe!!!!!!!
if i tell you, i have to kill youquote:Op maandag 3 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh tofTell me more
![]()
Gekke wok
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even langs de scapino dan maar??
en.. die blauweRODE!!!!!!!
* LovelyLady zet koffie neerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb een lichte verkoudheid, en in de TT staat dat alleen de zieken koffie of thee krijgen...
Het was niet zo lang en toen waren de fucking winkels al dichtquote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je eerst twee maanden twijfelt.
ach meissie..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hulp? Een dieetist vind mijn manier van afvallen ongezond, maar snapt niet dat ik me bij hun planningen gewoon volvreet. Een psycholoog vind mijn afvallen geen prioriteit. Been there, done that.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
neuken is het beste medicijn..quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve mensen sorry dat jullie allemaal ziek zijn geworden... hier een beterschapskaartje
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuken is het beste medicijn..
nou nog iemand vinden die niet op batterijen werkt
Maar daar kun jij toch niets aan doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve mensen sorry dat jullie allemaal ziek zijn geworden... hier een beterschapskaartje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of de juiste batterijen aanschaffenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik werk niet op batterijenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |