marijkequote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh, mijn tweede fitnessbal is door Hilde lek gemaakt![]()
Dus die kan ik weggooien
Goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het hier?
Het zou erg gewaardeerd worden als je aanwezig kunt zijn op je eigen crematiequote:
quote:
Die is inderdaad tof bedachtquote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben inspiratieloos, maar deze vond ik wel tof geworden.
[ afbeelding ]
He lellebelquote:
Oh ik d8 dat je mijn crematie bedoeldequote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zou erg gewaardeerd worden als je aanwezig kunt zijn op je eigen crematie
[..]
[..]
Die is inderdaad tof bedacht![]()
[..]
He lellebel
is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Mag ik dan wel nog een laatste kapsalon eten voor ik dood ga? Als ik toch dood ga kan ik er beter van genieten toch.
Nee joh, jij sterft niet zonder internet toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh ik d8 dat je mijn crematie bedoelde
He meisjequote:
Nee, dan moet je maar niet zo'n piepert zijn en sterven zonder internetquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Mag ik dan wel nog een laatste kapsalon eten voor ik dood ga? Als ik toch dood ga kan ik er beter van genieten toch.
Deal. Wel een hele grote.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is goedLaten we er samen 1 eten dan kunnen we daarna dood gaan
is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
Hoho, gaan we nu collectief dood?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is goedLaten we er samen 1 eten dan kunnen we daarna dood gaan
jij altijd...quote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
En wat als je nou niet ziek bent, maar wel zwaar verkouden? Kun je dan ook gebruikmaken van het aanbod uit de TT?
Bweh. Worteltjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoho, gaan we nu collectief dood?Of is het vanwege jullie dieet dat jullie nu dit als excuus aangrijpen huh? Eet maar een worteltje
Neequote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, jij sterft niet zonder internet toch?
[..]
He meisje![]()
[..]
Nee, dan moet je maar niet zo'n piepert zijn en sterven zonder internet
Ja hoor, hierquote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
En wat als je nou niet ziek bent, maar wel zwaar verkouden? Kun je dan ook gebruikmaken van het aanbod uit de TT?
Hoi LLquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heej Stu![]()
ready to go back to the UK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |