Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Hey CGMquote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Stiekem ben ik overal en nergens de laatste tijd
Zoey Dechanel![]()
Niet?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik weer... 3 op een rijquote:Op zondag 2 januari 2011 19:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankjemocht de lapo niet hebben
Ben je morgen vrij?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Straks mijn kamer opruimen echt ik maak er een nacht taak van
jij bent snel met reageren! nee, half 1 op school morgen... terwijl iemand anders alleen maar tentamens heeft! Weet niet wat ik liever wil tentamens of opruimen. ik haar opruimen [/moppersmurf]quote:
OKee, dat is dan minder ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik kan er wel wat aan doen maar niet geheel oa door meds ben ik enorm aangekomen
Mooier wel, op yich. Herkenbaarder? Nee.quote:
Tentamens dan maar?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij bent snel met reageren! nee, half 1 op school morgen... terwijl iemand anders alleen maar tentamens heeft! Weet niet wat ik liever wil tentamens of opruimen. ik haar opruimen [/moppersmurf]
moet ik hem terug zetten?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooier wel, op yich. Herkenbaarder? Nee.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Als je zegt dat je, als je nog 10 kilo aankomt, aan afvallen moet gaan denken, is het dan niet veel praktischer te proberen ze er sowieso niet aan te krijgen?
Dat lijkt me wel zo praktisch jaquote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Als je zegt dat je, als je nog 10 kilo aankomt, aan afvallen moet gaan denken, is het dan niet veel praktischer te proberen ze er sowieso niet aan te krijgen?
Ik heb iig een volle cupmaat meer dan vorige maandquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ene week Cup B andere keer met Cup D
tieten zijn toch indirect ook herenzaken?quote:
Redelijk..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tieten zijn toch indirect ook herenzaken?
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tieten zijn toch indirect ook herenzaken?
Verstoorde hormoonspiegelquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ene week Cup B andere keer met Cup D
Waarom denk ik op zo'n rare manier![]()
laatste keer dak echt goed ziek was ben ik 15 kilo in 3 weken kwijt geraaktquote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dat is dan minder ja.
Ik slik ook meds, maar weet niet of ik daar nu echt dikker door ben geworden, wel het rare is, toen ik erg "ziek" was en per dag nauwelijks at, viel ik ook niet af.
nou dan....quote:Op zondag 2 januari 2011 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tieten zijn echt wel mannenzaken
Tuurlijk, ik probeer ook niet echt zwaarder te worden, maar MOCHT ik onverhoopt toch aankomen, is 10 kilo de grens.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Nee, dan mag ik wel van geluk spreken..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dak echt goed ziek was ben ik 15 kilo in 3 weken kwijt geraakt
quote:
Bejje zwanger of zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb iig een volle cupmaat meer dan vorige maand
Oeh lekker, Zelf door haar gebakken?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn oma komt boterkoek brengenEven koffie halen-
Geen idee, morgen eens naar de dokterquote:
Snap ik ook wel hoor, maar het stond er zo grappigquote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik probeer ook niet echt zwaarder te worden, maar MOCHT ik onverhoopt toch aankomen, is 10 kilo de grens.
quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
ik wel, jij niet
gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg er over ca een half jaar weer een neefje of nichtje bij. Broer belde gisteren, ze verwachten een tweede kind
Heyquote:
Ja, misschien welinderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor, maar het stond er zo grappig
dan moet diegene zijn msn heropstartenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
iemand staat offline maar spreekt me aan op msn, nou kan ik dus niets terug zeggen omdat ie off staat
handig
[..]
mja ik kan niets zeggenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet diegene zijn msn heropstarten
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg er over ca een half jaar weer een neefje of nichtje bij. Broer belde gisteren, ze verwachten een tweede kind
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
email je hem?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
iemand staat offline maar spreekt me aan op msn, nou kan ik dus niets terug zeggen omdat ie off staat
handig
[..]
heb maar sms gestuurdquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
zet het in je eigen 'bijschrift'quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja ik kan niets zeggen
hij krijgt de berichten niet dus kan ik dat dus ook niet doorgeven
gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
irritant is dat sowieso is msn de laatste tijd erg verrotquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja ik kan niets zeggen
hij krijgt de berichten niet dus kan ik dat dus ook niet doorgeven
haayquote:
LLquote:
Klopt die met het dubbele schermquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
irritant is dat sowieso is msn de laatste tijd erg verrot
je word bijna gedwongen om de nieuwste erop te zetten en die zuigt
ik heb hem nog steeds nietquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt die met het dubbele schermecht sterf tiefus
mja dat is ook erg annoying inddquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt die met het dubbele schermecht sterf tiefus
Ah okeequote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Ben nog onderweg heVandaag niet veel gedaan, mijn luie ass richting Budapest gesleept na een veel te korte nacht. Net even naar het restaurant op de hoek geweest maar ze hebben bijna niks meer
En het is neukend glad buiten want het dooit en daaronder ligt nog ijs. Dus vanavond maar even vroeg naar bed
Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Er staat tussen de 1600 en 1800 km op het programma. Wat zegt u? Dat
En dinsdagochtend ben ik weer thuis
er liepen ineens programma's vast dus denk het wel.quote:
Maar nu weer goedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er liepen ineens programma's vast dus denk het wel.
Het duurde ook ff eer ie afgesloten was
Aha zo, dat is wel jammerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar gwn.
Nog niks gehoord.
Heb je msn?
Jaaaaquote:
Ah wat zielig nou dat je het zelf moet doenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik zo weer brood smeren voor morgen ochtend... Moeder lief wil dat niet doen
tsssskquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik zo weer brood smeren voor morgen ochtend... Moeder lief wil dat niet doen
Ja hé, Standaard Pindakaas en worstquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah wat zielig nou dat je het zelf moet doen![]()
ik moest het ook altijd zelf doenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tssssk
het zijn niet meer de moeders van vroeger
Ik nietquote:
nu nogquote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger waren kindjes ook slijmballen
Ghehe... Mijn neefje van 6 wou haarr moeder helpen toen ze ziek op bed lag met koortsquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu nog
de mijne loopt de hele tijd te zeggen dat ik lief ben
Hoezo ergquote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik niet
nja na mn 16e wel
toen woonde ik niet meer bij mn moeder
Is toch liefquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu nog
Ben je ookquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu nog
ja precies. Morgen mag Muck weer kokenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even de kadetjes smeren... Tot straks
Meer om de Chinees zelf naar huis te sturen?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Toekito het volgende:
die chinees hier was niet echt om over naar huis te schrijven.
preciesquote:Op zondag 2 januari 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meer om de Chinees zelf naar huis te sturen?
"Ik ben bij de afhaalchinees geweest."quote:
Hey Beertjequote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Allemaal een heel gezond, gelukkig en liefdevolg nieuwjaar gewenst.
Dank je wel Trevquote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
Jij ook een fijn 2011 toegewenst![]()
![]()
Ja hoor, beetje rustig middagje/avondje nu. Morgenochtend misschien nog een klein ritje en dan op naar huusquote:
bedankt lieve pandiquote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Allemaal een heel gezond, gelukkig en liefdevolg nieuwjaar gewenst.
Jij ook lieve pandaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Panda72 het volgende:
puik plan, maar het druist totaal in jegens mijn planning.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens mijn laatste biertje opmaken bij het doorbladeren van de fotos van de afgelopen dagen en dan lekker op tijd ter kribbe
Fijne avond Fles en wel thuisquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens mijn laatste biertje opmaken bij het doorbladeren van de fotos van de afgelopen dagen en dan lekker op tijd ter kribbe
Fijne avond en reis ze morgenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
beroemdequote:
Kijk zequote:
Venetië? is een mooie stadquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is een beetje aan het neuzen naar mooie/leuke wereldsteden
Wil nog een keertje een weekendje weg maar weet nog niet waarheen
ja ben je daar wel eens geweest?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk ze
[..]
Venetië? is een mooie stad
trevquote:
pgrquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ben je daar wel eens geweest?
laters autootjequote:
flessiequote:
En daar ben jij blij om?quote:
ik heb niet meer gekekenquote:
Hoi Marijkequote:
laters flesquote:
quote:
zal wel lukkenquote:
Is Marijke zo fanatiek mensen naar bed aan het schoppen geweest?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel al in bed ligt
Of bij de eerste in bed gekropen?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is Marijke zo fanatiek mensen naar bed aan het schoppen geweest?
Misschien welquote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien Jan Dekker? Wie dat ook is?
Dat verklaart dan wel waarom Marijke niet heel enthousiast werd van het feit dat hij ergens doorheen was, dan duurt het langer voor hij in bed ligt.quote:
Oh ik denk dat ze hem wel snel in bed krijgtquote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel waarom Marijke niet heel enthousiast werd van het feit dat hij ergens doorheen was, dan duurt het langer voor hij in bed ligt.
Het is een luie donder?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ze hem wel snel in bed krijgt
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, als we Marijke maar niet verliezen aan Jan Dekker dan.
Dit is Jan Dekker, Vast vreemd mee gegaanquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, als we Marijke maar niet verliezen aan Jan Dekker dan.
Nee, ze moet morgen niet opstaan met de gedachte dat het zo lekker sliep naast Jan, dat ze niets anders meer wil en dat ze hele dagen bij hem in bed kruipt... dat zou een groot gemis voor ons allemaal zijnquote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is Jan Dekker, Vast vreemd mee gegaan
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat wel aan kanquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze moet morgen niet opstaan met de gedachte dat het zo lekker sliep naast Jan, dat ze niets anders meer wil en dat ze hele dagen bij hem in bed kruipt... dat zou een groot gemis voor ons allemaal zijn.
met kaneel?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag geen taart.![]()
Ik ga dood van de honger, dus ik droog maar wat appeltjes in de oven.
omg, ook al aan het dieeten? (ik doe ook een pogingquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag geen taart.![]()
Ik ga dood van de honger, dus ik droog maar wat appeltjes in de oven.
Nee, ik ben aan het wowenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is Marijke zo fanatiek mensen naar bed aan het schoppen geweest?
Dan eet ik die wel op voor jequote:
Drogen? Met vocht zijn ze toch veel lekkerder?quote:Ik ga dood van de honger, dus ik droog maar wat appeltjes in de oven.
Griep werkt erg goed, -2 kg hierquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, ook al aan het dieeten? (ik doe ook een poging
O, je ligt dus niet met Jan Dekker in bedquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het wowen![]()
Heeft iemand iets van MPG gehoord trouwens?
Dat kan dus ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer wat beter letten op wat ik eetquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb vanmiddag naast ziek familielid gezeten dus wie weetquote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Griep werkt erg goed, -2 kg hier![]()
Nee, gedroogd worden ze veel zoeter. En heb ik tenminste het idee dat ik iets eet.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan eet ik die wel op voor je.
[..]
Drogen? Met vocht zijn ze toch veel lekkerder?.
quote:
mmmm die komt net binnenfietsenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze het voorleesuurtje met wok al gehad dan?
Mpg?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
wok.
Hoe gaat het met het stompje van je duim? Doet het nog zeer?
quote:
luitjesquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze het voorleesuurtje met wok al gehad dan?
MPG heb ik dit jaar nog niet gezien volgens mij.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar volgende weekquote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer. even naar Boer zoekt vrouw gekeken
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer. even naar Boer zoekt vrouw gekeken
Ja, vooral wat er bij Frank aan de hand is. Hoewel sommige van die meiden best mogen afvallen en naar mij toe mogen komen.quote:
sodeju, wat een enthousiasmequote:
ik had je de hele dag nog niet gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sodeju, wat een enthousiasme![]()
![]()
wokkeltje![]()
![]()
uhuhquote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
mijn cavia heeft echt een indentiteitscrisis![]()
laatst zie hij al mauw
en nu loopt hij door de kamer en doet zachtjes oef oef oef, net een klein hondje
cavia'squote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
mijn cavia heeft echt een indentiteitscrisis![]()
laatst zie hij al mauw
en nu loopt hij door de kamer en doet zachtjes oef oef oef, net een klein hondje
gelukkig mag je morgen weer werken, dan ben je meer onlinequote:
Hoiquote:
o ja, je hebt gelijk. het is geen cavia.quote:
Fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
op een grote mond en wat bozigheid na wel
toch geloof ik eerder dat een cavia mauw en oef oef oef zegt dan dat ik geloof dat voethaar dat doetquote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, je hebt gelijk. het is geen cavia.
fha zei ook al dat het voethaar was
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
ik geniet even van mijn walnotenijs met slagroom hoor
Sjabaloequote:
ah, ik heb hemquote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch geloof ik eerder dat een cavia mauw en oef oef oef zegt dan dat ik geloof dat voethaar dat doet
meer dan een jaar geledenquote:
Gezellig gratis lullen en beter dan msnquote:
Ja gratis bellenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gezellig gratis lullen en beter dan msn
Ben je ziek ofzoquote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen dan lekker
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
slaap zequote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen dan lekker
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
msn hangt sneller met cam ..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gratis bellen
maar beter als msn durf ik niet te zeggen
Het scheelt niet veelquote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gratis bellen
maar beter als msn durf ik niet te zeggen
[..]
Ben je ziek ofzo![]()
![]()
Grapje hoor, weltruste Trevvie
ik dus welquote:
iddquote:
Wie is Jan Dekker?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, je ligt dus niet met Jan Dekker in bed.
MPG heeft eerder vandaag gezwaaid toch?
Ja lieverd?quote:
quote:
Geen idee, maar iemand was blij dat hij door was en jij vroeg je af waaromquote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is Jan Dekker?![]()
En had ik niet gezien
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f9694b6bed961eedquote:Op zondag 2 januari 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is Jan Dekker?![]()
En had ik niet gezien
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Die kenne we mooi op ons buik schrijve
oh, jij kijkt ookquote:
Leukquote:
quote:
Trustequote:
Veel baardgroei voor een 14-jarigequote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga ook!
Bis spätah
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel baardgroei voor een 14-jarige.
TOt ziensquote:Op zondag 2 januari 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga ook!
Bis spätah
[ afbeelding ]
WeLLterustenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa hier ook, morgen weer vroeg op dus trusten allemaal![]()
Ja, ietsjesquote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haai snoepiegaat het alweer een beetje beter met je?
Lekker slapen meisjequote:Op zondag 2 januari 2011 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa hier ook, morgen weer vroeg op dus trusten allemaal![]()
Dat komt wel mooi uitquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat je niet hard hoeft te schoppen vandaag, Marijke.
Je hebt toch twee jagers om de spinnen dood te maken?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt wel mooi uitKan ik nog even dingen doodmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |