Dank je wel Trevquote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
Jij ook een fijn 2011 toegewenst![]()
![]()
Ja hoor, beetje rustig middagje/avondje nu. Morgenochtend misschien nog een klein ritje en dan op naar huusquote:
bedankt lieve pandiquote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Allemaal een heel gezond, gelukkig en liefdevolg nieuwjaar gewenst.
Jij ook lieve pandaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Allemaal een heel gezond, gelukkig en liefdevolg nieuwjaar gewenst.
puik plan, maar het druist totaal in jegens mijn planning.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens mijn laatste biertje opmaken bij het doorbladeren van de fotos van de afgelopen dagen en dan lekker op tijd ter kribbe
Fijne avond Fles en wel thuisquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens mijn laatste biertje opmaken bij het doorbladeren van de fotos van de afgelopen dagen en dan lekker op tijd ter kribbe
Fijne avond en reis ze morgenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
beroemdequote:
Kijk zequote:
Venetië? is een mooie stadquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is een beetje aan het neuzen naar mooie/leuke wereldsteden
Wil nog een keertje een weekendje weg maar weet nog niet waarheen
ja ben je daar wel eens geweest?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk ze
[..]
Venetië? is een mooie stad
trevquote:
pgrquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ben je daar wel eens geweest?
laters autootjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|