quote:Op zondag 2 januari 2011 19:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tieten zijn toch indirect ook herenzaken?
Verstoorde hormoonspiegelquote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ene week Cup B andere keer met Cup D
Waarom denk ik op zo'n rare manier![]()
laatste keer dak echt goed ziek was ben ik 15 kilo in 3 weken kwijt geraaktquote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dat is dan minder ja.
Ik slik ook meds, maar weet niet of ik daar nu echt dikker door ben geworden, wel het rare is, toen ik erg "ziek" was en per dag nauwelijks at, viel ik ook niet af.
nou dan....quote:Op zondag 2 januari 2011 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tieten zijn echt wel mannenzaken
Tuurlijk, ik probeer ook niet echt zwaarder te worden, maar MOCHT ik onverhoopt toch aankomen, is 10 kilo de grens.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:12 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Als je zegt dat je, als je nog 10 kilo aankomt, aan afvallen moet gaan denken, is het dan niet veel praktischer te proberen ze er sowieso niet aan te krijgen?
Nee, dan mag ik wel van geluk spreken..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dak echt goed ziek was ben ik 15 kilo in 3 weken kwijt geraakt
quote:
Bejje zwanger of zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb iig een volle cupmaat meer dan vorige maand
Oeh lekker, Zelf door haar gebakken?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn oma komt boterkoek brengenEven koffie halen-
Geen idee, morgen eens naar de dokterquote:
Snap ik ook wel hoor, maar het stond er zo grappigquote:Op zondag 2 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik probeer ook niet echt zwaarder te worden, maar MOCHT ik onverhoopt toch aankomen, is 10 kilo de grens.
quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
ik wel, jij niet
gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg er over ca een half jaar weer een neefje of nichtje bij. Broer belde gisteren, ze verwachten een tweede kind
Heyquote:
Ja, misschien welinderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor, maar het stond er zo grappig
dan moet diegene zijn msn heropstartenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
iemand staat offline maar spreekt me aan op msn, nou kan ik dus niets terug zeggen omdat ie off staat
handig
[..]
mja ik kan niets zeggenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet diegene zijn msn heropstarten
Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg er over ca een half jaar weer een neefje of nichtje bij. Broer belde gisteren, ze verwachten een tweede kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |