Dat verklaart dan wel waarom Marijke niet heel enthousiast werd van het feit dat hij ergens doorheen was, dan duurt het langer voor hij in bed ligt.quote:
Oh ik denk dat ze hem wel snel in bed krijgtquote:Op zondag 2 januari 2011 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel waarom Marijke niet heel enthousiast werd van het feit dat hij ergens doorheen was, dan duurt het langer voor hij in bed ligt.
Het is een luie donder?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ze hem wel snel in bed krijgt
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, als we Marijke maar niet verliezen aan Jan Dekker dan.
Dit is Jan Dekker, Vast vreemd mee gegaanquote:Op zondag 2 januari 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, als we Marijke maar niet verliezen aan Jan Dekker dan.
Nee, ze moet morgen niet opstaan met de gedachte dat het zo lekker sliep naast Jan, dat ze niets anders meer wil en dat ze hele dagen bij hem in bed kruipt... dat zou een groot gemis voor ons allemaal zijnquote:
Nooit van gehoordquote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is Jan Dekker, Vast vreemd mee gegaan
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat wel aan kanquote:Op zondag 2 januari 2011 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze moet morgen niet opstaan met de gedachte dat het zo lekker sliep naast Jan, dat ze niets anders meer wil en dat ze hele dagen bij hem in bed kruipt... dat zou een groot gemis voor ons allemaal zijn.
met kaneel?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag geen taart.![]()
Ik ga dood van de honger, dus ik droog maar wat appeltjes in de oven.
omg, ook al aan het dieeten? (ik doe ook een pogingquote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag geen taart.![]()
Ik ga dood van de honger, dus ik droog maar wat appeltjes in de oven.
Nee, ik ben aan het wowenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is Marijke zo fanatiek mensen naar bed aan het schoppen geweest?
Dan eet ik die wel op voor jequote:
Drogen? Met vocht zijn ze toch veel lekkerder?quote:Ik ga dood van de honger, dus ik droog maar wat appeltjes in de oven.
Griep werkt erg goed, -2 kg hierquote:Op zondag 2 januari 2011 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, ook al aan het dieeten? (ik doe ook een poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |