Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg er over ca een half jaar weer een neefje of nichtje bij. Broer belde gisteren, ze verwachten een tweede kind
email je hem?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
iemand staat offline maar spreekt me aan op msn, nou kan ik dus niets terug zeggen omdat ie off staat
handig
[..]
heb maar sms gestuurdquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg er over ca een half jaar weer een neefje of nichtje bij. Broer belde gisteren, ze verwachten een tweede kind
zet het in je eigen 'bijschrift'quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja ik kan niets zeggen
hij krijgt de berichten niet dus kan ik dat dus ook niet doorgeven
gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
irritant is dat sowieso is msn de laatste tijd erg verrotquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mja ik kan niets zeggen
hij krijgt de berichten niet dus kan ik dat dus ook niet doorgeven
haayquote:
LLquote:
Klopt die met het dubbele schermquote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
irritant is dat sowieso is msn de laatste tijd erg verrot
je word bijna gedwongen om de nieuwste erop te zetten en die zuigt
ik heb hem nog steeds nietquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt die met het dubbele schermecht sterf tiefus
mja dat is ook erg annoying inddquote:Op zondag 2 januari 2011 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Klopt die met het dubbele schermecht sterf tiefus
Ah okeequote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Ben nog onderweg heVandaag niet veel gedaan, mijn luie ass richting Budapest gesleept na een veel te korte nacht. Net even naar het restaurant op de hoek geweest maar ze hebben bijna niks meer
En het is neukend glad buiten want het dooit en daaronder ligt nog ijs. Dus vanavond maar even vroeg naar bed
Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Er staat tussen de 1600 en 1800 km op het programma. Wat zegt u? Dat
En dinsdagochtend ben ik weer thuis
er liepen ineens programma's vast dus denk het wel.quote:
Maar nu weer goedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er liepen ineens programma's vast dus denk het wel.
Het duurde ook ff eer ie afgesloten was
Aha zo, dat is wel jammerquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar gwn.
Nog niks gehoord.
Heb je msn?
Jaaaaquote:
Ah wat zielig nou dat je het zelf moet doenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik zo weer brood smeren voor morgen ochtend... Moeder lief wil dat niet doen
tsssskquote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik zo weer brood smeren voor morgen ochtend... Moeder lief wil dat niet doen
Ja hé, Standaard Pindakaas en worstquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah wat zielig nou dat je het zelf moet doen![]()
ik moest het ook altijd zelf doenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tssssk
het zijn niet meer de moeders van vroeger
Ik nietquote:
nu nogquote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeger waren kindjes ook slijmballen
Ghehe... Mijn neefje van 6 wou haarr moeder helpen toen ze ziek op bed lag met koortsquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu nog
de mijne loopt de hele tijd te zeggen dat ik lief ben
Hoezo ergquote:Op zondag 2 januari 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik niet
nja na mn 16e wel
toen woonde ik niet meer bij mn moeder
Is toch liefquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu nog
de mijne loopt de hele tijd te zeggen dat ik lief ben