En jij gelooft echt dat die kat niet op het aanrecht gaat springen en kip zou jatten als ze hem alleen laten? Dan ga je erg bedrogen uitkomenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
vrienden van ons hebben het toch bij hun kat wel afgeleerd.
heeft wel 2 jaar geduurd
dat denk ik ook niet neequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat die kat niet op het aanrecht gaat springen en kip zou jatten als ze hem alleen laten? Dan ga je erg bedrogen uitkomen
nou dat bedoel ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet nee
dat zouden mijn honden nog wel doen
heb je gelijk inquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef Fha het volgende:
[..]
nou dat bedoel ikJe kunt een kat ook heus wel kunstjes leren, maar de dingen die echt vervelend zijn (zoals het jatten van eten en het kapot krabben van meubels) dan doen ze toch wel als je niet kijkt
d'r zijn altijd methodesquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je gelijk in
ik krijg onze harrie zijn geblaf ook niet afgeleerd
Gelijk heeft ze als je het ziet gebeuren maar dan nog niet snapt dat het misschien slim is om mee te doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb nog niks gehad , ze eet alles zomaar op.
ik heb hongerquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze als je het ziet gebeuren maar dan nog niet snapt dat het misschien slim is om mee te doen
klopt maar te weinig tijdquote:
goed dat je het zegt even erwtensoep pakken en wat griekse hamburgesquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo ook maar eens wat te eten gaan regelen.
Er zijn mensen die nog een leven naast Fok! hebben.quote:
De pot schaft Hutspot met worst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt even erwtensoep pakken en wat griekse hamburges
en?quote:
quote:
is ook lekkerquote:
dat heb ik nou met winter/herfstweer daar hoort erwtensoep bijquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
uhuh.
Zeker als het om half zes al donker is.
ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
@TT: Kon MPG weer niet van andermans volle koffiekopje afblijven?
Ik denk dat het gebaseerd is op mijn katquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
Kon MPG weer eens niet van de poes van Fha afblijven?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook
maar gaat meer over de kat van Fha
De boel staat op te warmen. Binnenkort moeders maar eens vragen of ze een pan erwtensoep kan koken . Zij maakt echt de lekkerste.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik nou met winter/herfstweer daar hoort erwtensoep bij
whehehehequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kon MPG weer eens niet van de poes van Fha afblijven?
* maaag rommelt*quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
De boel staat op te warmen. Binnenkort moeders maar eens vragen of ze een pan erwtensoep kan koken . Zij maakt echt de lekkerste.
wou dat ik dat nog konquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
De boel staat op te warmen. Binnenkort moeders maar eens vragen of ze een pan erwtensoep kan koken . Zij maakt echt de lekkerste.
Ik weet heul van niksquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Flessiepes!!!quote:
Raad eens welke film ik opnieuw aan het kijken ben?quote:
Flesquote:
dan zullen we vanavond rustig aan doenquote:
NCISquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
heel rustig![]()
Er moet eerst Champions league gekeken worden bjvoorbeeld
gaat goed vandaagquote:
Flesjequote:
hai jfquote:
Dat is gewoon je voet haarquote:
kwam ik ook achter maar is nou wel gebeurdquote:
Dude... shave!!!quote:
daar kun je me op de kermis gaan staanquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kun je me op de kermis gaan staan
Gemeentelijke ongediertebestrijding heeft vast wel een noodnummerquote:
Stamp er op!! snel!!! Je hebt het toch gekocht..quote:
eeh, mijn vrouw heeft hem gekocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Stamp er op!! snel!!! Je hebt het toch gekocht..
dan is het geen voethaarquote:
Ja WFz inderdaadquote:
quote:
tjaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja WFz inderdaadWeet jij veel wanneer Wel ok voor het laatst gedouched heeft..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja WFz inderdaadWeet jij veel wanneer Wel ok voor het laatst gedouched heeft..
Tot je voethaar gaat lopenquote:
Dat is pas overratedquote:
daar komt je voethaar vanafquote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef DaMart het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter dan eronderquote:
Das Houniet zijn muziek.quote:
Maar ik bedoelde ook de serie dus het geeft nietquote:
Jazekerquote:
Slaap lekker Fha en Bollequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed samen met de Bollebeer. Slaap lekker alvast allemaal![]()
Slaap lekker Klonk en Klonkettequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Klonk het volgende:
Ik ga ook lekker slapen, Klonkette warm houden
dat kunnen ze morgenvroeg ook van mij zeggenquote:
dat durven ze anders ook welquote:
Zappen. Kom op, je kunt hetquote:
Hij zit onder de plak, wrijf dat er anders nog even inquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zit onder de plak, wrijf dat er anders nog even in
Omdat ze de afstandsbediening heeft is het nu een tvpittbullgevalquote:Op woensdag 4 november 2009 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb nou een of andere tvpittbullgeval op de bank zitten
probeer die maar eens af te pakkenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze de afstandsbediening heeft is het nu een tvpittbullgeval
Tweede afstandsbediening nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
probeer die maar eens af te pakken
Die meteen de andere overneemtquote:
en dan morgen in de krant staanquote:
denk het niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die meteen de andere overneemt
Zou dat kunnen?
zijn we nou wel gewendquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 03:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zit duidelijk in het verkeerde land
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 156 goldfinger1963
02. 095 wel.o.k
03. 084 Ladylike
04. 069 Nijns
05. 038 indahnesia.com
06. 038 Fha
07. 036 MPG
08. 028 Klonk
09. 023 cablegunmaster
10. 016 MaleDuck
11. 015 marcb1974
12. 013 john-frusciante
13. 012 JJH
14. 010 DaMart
15. 008 Dr_Flash
16. 007 vrolijke-frits
17. 006 Papierversnipperaar
18. 006 OA
19. 005 JortK
20. 002 Sjowhan
Reeks-statistieken!
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:23 schreef Ladylike het volgende:
@ Indah: ik gok zo rond de 25.000...
Mogguh lieve mensen
Ff de duitse administratie bijwerken en dan kom ik koffie drinken
Mogen wij wat lenen van je? Het is hier echt vies weer; regenquote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Graftakketering hee.. wat een hiite vandaag.
Mogguhquote:
Ja, graadje of 6 mag je zo van me hebben, beetje zon ook nog wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mogen wij wat lenen van je? Het is hier echt vies weer; regen
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 08:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Ja, graadje of 6 mag je zo van me hebben, beetje zon ook nog wel.
Hier ook genoeg te doen... irritante klant... iets te laat opleveren en dan eerder willen hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:27 schreef Ladylike het volgende:
Zo, inkopen gedaan
Nu koffie en de verkopen en dan gaan we facturen maken voor Nederland..
Genoeg te doen vandaag.
Dat gaat niet echtquote:Op woensdag 4 november 2009 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook genoeg te doen... irritante klant... iets te laat opleveren en dan eerder willen hebben
Het kan wel, maar leuk is anders...quote:
Huh, ik dacht dat jij altijd zin had...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh MPG
OMG ik heb nu al geen zin meer
*gaat motivationals opzoeken*
Toyboyquote:
Niet in werkquote:Op woensdag 4 november 2009 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het kan wel, maar leuk is anders...
[..]
Huh, ik dacht dat jij altijd zin had...
omdat het kanquote:Op woensdag 4 november 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
nee, bedankt.. de banaan is al zoet genoeg
ik heb dat nooit gesnapt, waarom mensen er nog suiker op willen
Niet alle soorten banaan zijn even zoet, er zijn er hier bij die ik graag met suiker mag eten als ze per ongeluk gekocht worden, anders krijg ik ze niet weg.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
nee, bedankt.. de banaan is al zoet genoeg
ik heb dat nooit gesnapt, waarom mensen er nog suiker op willen
deze was lekker zoetquote:Op woensdag 4 november 2009 10:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet alle soorten banaan zijn even zoet, er zijn er hier bij die ik graag met suiker mag eten als ze per ongeluk gekocht worden, anders krijg ik ze niet weg.
Dat wordt lunch bestellenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze was lekker zoet
maar nu zijn mn bammetjes op
Harriequote:
Mogguhquote:
Kom jij het brengen dan?quote:
meeten is niet werken, meeten is nuttige tijd onnuttig besteden (nja het kan altijd in minder tijd heb ik gemerkt als notulistequote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef JortK het volgende:
Meeting gehad... alsof ik nog niet genoeg werk te doen heb
MPGquote:
LLquote:Op woensdag 4 november 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Kom jij het brengen dan?
ik wil zoveelquote:
ook lekker een kroket op speed die me aanspoortquote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef TedjeKroketje het volgende:
Kop op GF! Tsjakkaaaa![]()
Goeiemorgen
Ik zit maar weer op school....
quote:
Ik had al goeiedag gezegdquote:
FPquote:Op woensdag 4 november 2009 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is Pien ook al van de slaPWN'erij tegenwoordig?
jij moet op woensdag werkenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet zo zeuren he
... jij bent het gewend om te werken op woensdag in tegenstelling tot mij ....
Bij ons regende het al, dus je mag niet klagenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering het is toch fris buiten![]()
en het leek zo lekker met het zonnetje.
pienquote:
quote:
proficiat pienquote:
Marcquote:
Pienquote:
hebben ze je eindelijk aan het werk gezet?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet zo zeuren he
... jij bent het gewend om te werken op woensdag in tegenstelling tot mij ....
hier regent het nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:32 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Bij ons regende het al, dus je mag niet klagen![]()
Hoe gaat het hier?
Hoppa ik moet een bedrijfsprofiel maken! Laat mijn bedrijf die toevallig al hebben
Ga je ook boeken reviewen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Gisteren, hoewel ik zaterdag m'n eerste ietsje had Boekpresentatie: Theo, Theo
Misschien, voorlopig voornamelijk boepresentaties en schijversquote:
Of je trekt iets aanquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier regent het niet
zon schijnt maar warm is anders
quote:
Gewoon naar opties gaan en uit je AT gooien. Ruimt lekker op, kan ik je zeggenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch eens stoppen met AT te openen![]()
wat een KLB bagger kom je dan tegen
dat gebeurt je wel vaker hequote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
godver![]()
ik moet geen ad's zetten als ik nog niet helemaal wakker ben![]()
nou staat hij er 2 x
goed idee.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon naar opties gaan en uit je AT gooien. Ruimt lekker op, kan ik je zeggen.
dat niet.quote:
er zit wel eens een leuke tussen maar 9 van de 10 is gewoon bagger.quote:
ik ookquote:
Ik blijf voorlopig ook thuis, moet alleen maandag of dinsdag naar Jakarta, maar da's slechts enkele uurtjes heen en weer.quote:
P-P-P-POWERWALKINGquote:
Nja kort, omdat het waaide en dus fris wasquote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
P-P-P-POWERWALKING
Goedemorgen,![]()
Gisteren naar de tandarts geweest * kuche kuche kuche *![]()
Ik heb me lunch ook al op, maar neem nog wel een handje kruidnoten denk ikquote:
we doen de pauze's in etappe's vandaagquote:
alles goed kerel?quote:
Mij negeer je?quote:
lebberquote:
Lebber terug.. en ik moet maandag met die Baltussen bellenquote:
waarom maandag, we zitten net op de helft vd weekquote:Op woensdag 4 november 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lebber terug.. en ik moet maandag met die Baltussen bellen
ze werkt blijkbaar alleen op maandag en dinsdagquote:Op woensdag 4 november 2009 14:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waarom maandag, we zitten net op de helft vd week
die heeft ook een makkelijk baantjequote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze werkt blijkbaar alleen op maandag en dinsdag
nou da's lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze werkt blijkbaar alleen op maandag en dinsdag
ja het gore lefquote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Maandag zit ik er bovenop!
ik wil mn eigen geld... als ze deze maand weer overschrijven is het dus al 130 euro te veel
dat is klote.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Deurwaarder he...
maar het feit dat ze te veel geld inhouden dat boeit ff niet![]()
Gewoon ff 65 euro per maand te veel inhouden
groot gelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
Maandag zit ik er bovenop!
ik wil mn eigen geld... als ze deze maand weer overschrijven is het dus al 130 euro te veel
als ze het niet terugdraaien dan krijgen ze een kort geding aan hun broekquote:Op woensdag 4 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is klote.
en dan krijg je straks te horen foutje van ons maar ondertussen...
dat dus... het is wettelijk niet toegestaan wat ze nu doenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ze het niet terugdraaien dan krijgen ze een kort geding aan hun broek
gister al vergeten ?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja kort, omdat het waaide en dus fris was
krachtig, omdat ik doorliep om snel binnen te zijn
mogguh CGM
waarom de kuchekuchekuche?
Ooooh hahaha nee ik was niet wakkerquote:
ja graag met melk en suikerquote:
dat is dan wel incl. extra'squote:Op woensdag 4 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
130 euro alstublieft (ik probeer mn tekorten aan te vullen, merk je het?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff achter spoilers dit soort dingen, zie OP![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Klonk op 04-11-2009 14:47:35 ]sometimes i forgot what's up and what's down
zal toch wel te laag zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
kreeg net een oud yzer bod op je alfa LL
spoiler werkte eerst welquote:Op woensdag 4 november 2009 14:51 schreef john-frusciante het volgende:
ja de spoiler werkte ff niet dus vandaar thnx voor het aanpassen
dat zei ik dus ookquote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zal toch wel te laag zijn
die motor is nog geld waard, de uitlaat ook
het was ook een nederlanderquote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
en daarbij krijg ik in nederland nog 125 ervoor.. zo..
dat kan ik niet ruikenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was ook een nederlander
Makreeeeeeeeeelquote:
gelukkig niet dan zou hij wel stinkenquote:
quote:
jij rookt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
* GF geeft LL een pakje sigarettenquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jij rookt?alleen tijdens heftige sex ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wacht, je bedoelt sigaretten?
ja die ook (4 ofzo per dag) maar omdat ik blow kan en wil ik nog ff niet stoppen met roken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
thanx maar ik mag hier binnen niet rokenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF geeft LL een pakje sigaretten
als je rookt moet je meer smeren is met auto''s ook zoquote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen tijdens heftige sex ..
ja die ook (4 ofzo per dag) maar omdat ik blow kan en wil ik nog ff niet stoppen met roken
de horeca was de laatste bedrijfstak waar het rookverbod werd ingevoerdquote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx maar ik mag hier binnen niet roken
en het is niet eens horeca
Wil het beide wel meemakenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen tijdens heftige sex ..
Kun je nu mijn kamer opruimen? ik kan de vloer niet meer vinden.quote:
kan je wel de deur vinden?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kun je nu mijn kamer opruimen? ik kan de vloer niet meer vinden.
marcquote:
slot moet ik er nog op zetten. Reden: geen slot met sleutel en nu wil ik er wel eenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je wel de deur vinden?
kom jij bij mij eten?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond maar eens lekker gaan eten bij een hele mooie jongedame
Voor jou stop ikquote:
quote:
oeh babs met de mooie boobiesquote:Op woensdag 4 november 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zat al te wachten op die reactie![]()
we gaan naar vanavond naar babs en peter
dat ookquote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh babs met de mooie boobieswat zeg ik nou
maar tis wel waar
en toch heeft het er gestaan, jij kunt ook wel eens iets missenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:54 schreef Klonk het volgende:
in dat geval had je er ook voor kunnen kiezen het niet te plaatsen, enne ik zag ik geen enkele poging tot het plaatsen van spoilertags
ogen.. jaaaajaquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ook
maar vooral die ogen van d'r
True, en hier deed hij het ook gewoon, moest hem openklikkenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en toch heeft het er gestaan, jij kunt ook wel eens iets missen
Pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh babs met de mooie boobieswat zeg ik nou
maar tis wel waar
ik mag geen pics van andere mensen dan mijzelf vrijgevenquote:
zal eens kijken of ik d'r vanavond zat krijgquote:
je gaat bij hen in de zaak eten en dan zat krijgen?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik d'r vanavond zat krijg
ouwe snoepertquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal eens kijken of ik d'r vanavond zat krijg
jij zou er niet opkruipen?quote:
na sluitingstijd nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je gaat bij hen in de zaak eten en dan zat krijgen?
Ik weet niet of dat zo goed is voor de zaak
ik bekenquote:
dan heb ik niets gezegdquote:
profiel linkquote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik mag geen pics van andere mensen dan mijzelf vrijgeven
ikke nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij zou er niet opkruipen?
denk het toch wel hoor
whehehequote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikke niet![]()
alleen als niemand kijkt, gewoon ninja
Heeft geen fok accountquote:
of in de donkere kamer, dan ziet ook niemand hetquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ikke niet![]()
alleen als niemand kijkt, gewoon ninja
maar dan niet met die super grote tettenquote:
breng hem nou niet op ideeenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of in de donkere kamer, dan ziet ook niemand het
juist welquote:Op woensdag 4 november 2009 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
breng hem nou niet op ideeen
dan kruip jij er ook bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |