Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Deze die er nu op is, de 2dequote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat die ene die al geweest is, of eentje die nog komt?
Hoeveelste jaar? Ik heb ook Havo gedaanquote:
Neequote:
Ja en heb de zender ook gevondenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
Goede programmering van Comedy Central vanmiddag.
Ik hou dat liever geheim...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveelste jaar? Ik heb ook Havo gedaan![]()
[..]
NeeWant met snot en benauwd zijn rokers niet handig
En ik ben ZO moe
ST, ik had trouwens zelfs dat ik bijna flauw viel onder de douche donderdag of vrijdagdat heb ik echt nog nooit gehad....
[..]
Ja en heb de zender ook gevonden![]()
En hoi zwabber![]()
Douche!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit steeds gel uit mijn haar te plukken.. moet ik niet doen
Met Bners vind ik het maar half zo leuk, daarom kijk ik ook niet meerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie is de Mol 2011! Vanaf Donderdag 6 Januari!
Lekker bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Je kop waterquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek soms gewoon mijn kop water in een volle wasbak
Ik verwacht niet dat dat gebeurtquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
TS kan ook de Wiki even aanpassen en de juiste OP in dit topic zetten.
Je loopt een beetje achter, er loopt al maanden een topic voor WIDMquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Mwa, is minder handig maargoed...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek soms gewoon mijn kop water in een volle wasbak
Heb een keer in een seizoen 4 afleveringen gezien. Was niet eens heel saaiquote:Op zondag 2 januari 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Okeequote:Op zondag 2 januari 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou dat liever geheim...
Maar havo is best pittig
Hey tonkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:23 schreef Tonkey het volgende:
Ach, maakt niet veel uit.
Koffie, vandaag nog niet gehad trouwens
Andere kwaliteitenquote:
Nee dusquote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
Wil iemand met me praten? Gaarne iemand die ik al op MSN heb
Lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeJa, alles is nu anders dan toen ik naar school ging, dus zou niet weten hoe het nu is
[..]
Hey tonkKopje?
[..]
Andere kwaliteiten![]()
Hoe vetquote:Op zondag 2 januari 2011 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lol, Hilde maakte opeens een ninja koprol![]()
Ach, ik wil ervoor gaan, Mijn motto: Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zitquote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeJa, alles is nu anders dan toen ik naar school ging, dus zou niet weten hoe het nu is
[..]
Hey tonkKopje?
[..]
Andere kwaliteiten![]()
Ik weet!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter, er loopt al maanden een topic voor WIDM.
Goudkuipjequote:
kennelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar moet een Feyenoordfan dan het werk van een ajacied gaan opknappen?.
Volgende keer beterquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet!
Maar dat zag ik pas nadat ik 'm af had.
WIDM is gewoon een stomme afkorting die ik over het hoofd zag!
TFMquote:
Stuartquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar moet een Feyenoordfan dan het werk van een ajacied gaan opknappen?.
GFquote:
Kalkoenquote:
tonkeyquote:
Randomquote:Op zondag 2 januari 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Even mijn hoofd in een bak met water stoppen.. Brb
trevquote:
Ja, precies, dat heb ik dus ook steeds als ik ga douchenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
ST, ik had trouwens zelfs dat ik bijna flauw viel onder de douche donderdag of vrijdagdat heb ik echt nog nooit gehad....
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik wil ervoor gaan, Mijn motto: Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
Lekkere sloeriequote:
Kan maar weer gedaan zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo hier is alles ook opgeruimd![]()
met 3 man 2 uur bezig geweest
sletje van mequote:
Have funquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dan is dus bewezen dat je meer aan een Feyenoordfan hebt dan aan een ajacied.
AAAAHHHHHH, BLOED, BLOED! IK WILDE TEVEEL UIT M'N LEVEN HALEN!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik wil ervoor gaan, Mijn motto: Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
Nein, je naam lijkt op Turkey, dus noem ik je Kalkoenquote:
iddquote:
Ja, het is echt flink raakquote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, dat heb ik dus ook steeds als ik ga douchen![]()
En vanmiddag met Thijs was het helemaal erg, want toen moest ik hem ook nog wassen en afdrogen enzoHet is maar goed dat hij het leuk vindt om in het grote bed te spelen, kon ik even bijkomen
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt woensdag dan wel weerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
moet alleen woensdag nog even dweilen
Dat had ik door hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, je naam lijkt op Turkey, dus noem ik je Kalkoen
Of mis, het is maar hoe we het bekijkenquote:
M&M's?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat van die ie was expres hoorquote:
Goed bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
OP is bijgewerkt.
Feyenoord >>> Ajax dus.
Lieverd, kan beter vragen: zal ik morgen even naar de AH voor je? Ik heb het aller aller ergste al gehadquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of mis, het is maar hoe we het bekijken![]()
Ik MOET morgen naar de AH, kan ik nog wat voor je meenemen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
OP is bijgewerkt.
Feyenoord >>> Ajax dus.
Caramelkoffiequote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, kan beter vragen: zal ik morgen even naar de AH voor je? Ik heb het aller aller ergste al gehadTenzij je even wilt vluchten en caramel koffie wilt drinken
![]()
Nee joh, en ik moet ook speciale billenzalf halen enzo, dat ga ik je niet aandoenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieverd, kan beter vragen: zal ik morgen even naar de AH voor je? Ik heb het aller aller ergste al gehadTenzij je even wilt vluchten en caramel koffie wilt drinken
![]()
Zal zwaar worden,quote:
Haiquote:
quote:
quote:Coffee Milk Sugar
Misschien kom ik ietsjes later in de week, mijn lijf werkt nog niet helemaal meequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, en ik moet ook speciale billenzalf halen enzo, dat ga ik je niet aandoen![]()
Oeh, ik had dus vandaag voor het eerst sinds dinsdag weer een kopje koffie
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal zwaar worden,
Heb je het al gehoord van Moulijn
Wat is er morgen?quote:
Wie is Moulijn?quote:
* Stuart heeft ook geen zin in morgen. Reizenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin in morgen, moet ik weer iedereen beste wensen wensen op school
Da's toch leuk?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Gaafquote:
Coen Moulijn cult-held van Feyenoord.. Heeft hartinfarct gehad, Ik wens hem alle sterkte toe,quote:
ik heb sowieso geen zin in school, wel in m'n vrienden weer zienquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik heb mijn volgende Lada op het oogMaar dat komt ooit pas
UIteraardquote:Op zondag 2 januari http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/quotes.png2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen mag altijd.
Ja, ik net dus pas.quote:[..]
Ja, ik las het vanmiddag.
Niet kopen hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik heb mijn volgende Lada op het oogMaar dat komt ooit pas
Ik houd niet van voetbalquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coen Moulijn cult-held van Feyenoord.. Heeft hartinfarct gehad, Ik wens hem alle sterkte toe,
En ja, meiden weten niet alles van voetbal, Ga jij wel eens kijken bij Zwolle?
ToekToekquote:
Goede spirit,quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetbalStaat gewoon los van m'n geslacht
En ik blijf ver bij voetbal uit de buurt
¤3900,- is te doen!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/407167164
Deze, een Lada Kalina, Vind het een leuk modelletje
had het al gehoordquote:
Ziet er wel leuk uit maar doet me ergens aan denkenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/407167164
Deze, een Lada Kalina, Vind het een leuk modelletje
Nee, niet nu, iets met bijstand en vaste lastenquote:
Smakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
* Ajacied422 gaat preischotel eten.
Later moppies![]()
![]()
Ja, maar ik denk dat dat niet luktquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee
Maar wil je koffie komen drinken?
![]()
Eet smakelijk!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Later moppies![]()
![]()
Ik snapquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dat niet lukt
samkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Later moppies![]()
![]()
koffie drinken is niet heel veel moeilijker dan andere dranken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dat niet lukt
Dacht ik al, maar het is niet veel voor een degelijke auto.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet nu, iets met bijstand en vaste lastenMaar ooit, als ik weer werk heb en alles op de rit
Hoi Koenquote:
koenquote:
Je nieuwe UI is echt wennenquote:
Gentlemanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Koen
Nog altijd geen 'normale' UI kunnen vinden![]()
Koenquote:
Ja, zeker, vooral voor die leeftijdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar het is niet veel voor een degelijke auto.
Sorry, was inderdaad niet erg netjesquote:
Ik vergeef het je, m'n zoon.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, was inderdaad niet erg netjes
Hoe gingen we nou van: kan ik boodschappen voor je doenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snapZal ik bij jou komen met caramel koffie?
nou..ik had er de afgelopen 5 dagen erg veel moeite mee hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
koffie drinken is niet heel veel moeilijker dan andere dranken hoor
Heb sinds vannacht niet meer op laptop gezeten en mobiel zie ik hem nietquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Koen
Nog altijd geen 'normale' UI kunnen vinden![]()
ik denk ik zeg het je ffquote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
had het al gehoordEn hoi meneer de behangkrabber
![]()
Fair enough, was ook wel een beetje brutaalquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb sinds vannacht niet meer op laptop gezeten en mobiel zie ik hem niet
Dat is een oude UI hoor. DIe had ie vorig jaar in de XFA-SC iig.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je nieuwe UI is echt wennen
kan je niet zo'n switchende doen, zoals The Gentleman heeft?
Zal eens kijken hoe die te makenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je nieuwe UI is echt wennen
kan je niet zo'n switchende doen, zoals The Gentleman heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mooi optijdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog 10 minuten en dan eten en dan iets anders doen dus misschien kom ik dan vanavond laat nog terug maar dat weet ik niet zeker![]()
![]()
Ja, maar dit is een Lada, dus die mag datquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
Maar Marijke die auto doet me denken aan een auto die jij niet mooi vind
Ehm snel, zoals gewoonlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe gingen we nou van: kan ik boodschappen voor je doen
Naar: zal jij bij mij komen met caramelkoffie?![]()
[..]
nou..ik had er de afgelopen 5 dagen erg veel moeite mee hoor
Dankjequote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk ik zeg het je ff
Hoi lieverd, alles goed
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even wasco van de televisie af poetsen
Hahahaha, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik ook over 10 minuutjes ofzo...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog 10 minuten en dan eten en dan iets anders doen dus misschien kom ik dan vanavond laat nog terug maar dat weet ik niet zeker![]()
![]()
Zo te zien doet er iemand meer dan alleen naar de tv kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde ineens: ooh, muis mooi blauwquote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien doet er iemand meer dan alleen naar de tv kijken
Vind je het gek dat ik dit hypocriet vind?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een Lada, dus die mag dat![]()
Bedankt voor de status updatequote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Stuart het volgende:
![]()
OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Toen dacht je van laat ik eens even kijken?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde ineens: ooh, muis mooi blauw
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoorde ineens: ooh, muis mooi blauw
Nee hoor, dat magquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik dit hypocriet vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat blijktquote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag![]()
Ik ben echt merk gevoelig met auto's en dat weet ik van mezelf
quote:
smakelijk en laters koenquote:
Succes en laat het je smaken mocht je het ook gaan opetenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan een kleine update voor jou: ik ga even een eitje bakken
smakelijk marijkequote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen bakkenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes en laat het je smaken mocht je het ook gaan opeten
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen bakkenEten weet ik nog niet
Tot zo in elk geval
Ach, niemand is perfect he?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot zo in elk geval
Eet maar lekker een uur later op hoor, als het koud isquote:Op zondag 2 januari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot zo in elk geval
ik zie mijn eitje wel tegemoetquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Als jij maar een beetje bescheiden was, was je perfect, is het niet?quote:
komt die kleine hier ook schilderen?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Het was blauw met rood![]()
Heel mooi
Dat heb ik zeker al 4 jaar niet meer gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo ik ben niemandquote:
Heb je er een foto van?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
Heel mooi
Had je er geen foto's van kunnen maken?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
Heel mooi
Laat stu het maar niet horenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
Heel mooi
Mooie kleurenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
Heel mooi
Ik hoop hetquote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij maar een beetje bescheiden was, was je perfect, is het niet?
quote:
Tot morgenavond laat heel misschienquote:
tot morgen pgrquote:
je zou bijna een regenpak in die kleuren kopenquote:
Eetse en bis laterquote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten. Misschien tot later vanavond![]()
De blauwe is uitverkocht in de webwinkelquote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zou bijna een regenpak in die kleuren kopen
eet zequote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
dan is dat ook weer opgelostquote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
De blauwe is uitverkocht in de webwinkel
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker al 4 jaar niet meer gedaan
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zie mijn eitje wel tegemoetDan is ie koud tegen de tijd dat ik bij jou benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bak je eigen eitje maar
En bedankt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Smakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
nou..ik denk dat Muck dat niet echt kan waarderenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt die kleine hier ook schilderen?
En dat is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetsequote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
maar nu moet ik eten, lievertzzzz,
tot vanavond!
eet ze en tot vanavondquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
maar nu moet ik eten, lievertzzzz,
tot vanavond!
Lief! Is ook goed!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik denk dat Muck dat niet echt kan waarderen![]()
hij maakt wel een mooie tekening voor jullie, goed? OP EEN PAPIERTJE!
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
En dat is?Zo'n pizza die bij de korst naar beneden buigt als je een stukje vastpaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te vies, maar daarom juist lekker
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zeg wel tegen hem dat hij jullie nieuwe huis mag tekenen, kijken wat 'ie doetquote:
Klinkt goed maar heb al wat anders op het menu staanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n pizza die bij de korst naar beneden buigt als je een stukje vastpakt![]()
Te vies, maar daarom juist lekker
Ik niet, maar ik ga het ook niet etenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
Klinkt goed maar heb al wat anders op het menu staan
Wat staat er dan op het menu daar?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga het ook niet eten
Nog nietsquote:
Ik zit vandaag weer aan de patat, gisteren ook al, maar nu een hamburger i.p.v. een schnitzelquote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niets![]()
We hebben pas gister voor het eerst weer iets gegeten dat in de buurt kwam van een avondmaaltijd![]()
Ik denk dat het vandaag hooguit een gebakken eitje wordt, of heeeeeeeeeel misschien wat pasta..
Lekker! Ik wacht nog op de bezorgchineesquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niets![]()
We hebben pas gister voor het eerst weer iets gegeten dat in de buurt kwam van een avondmaaltijd![]()
Ik denk dat het vandaag hooguit een gebakken eitje wordt, of heeeeeeeeeel misschien wat pasta..
Vond ik ookquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker! Ik wacht nog op de bezorgchinees
Doe wel het Jochem Myer dansje.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker! Ik wacht nog op de bezorgchinees
Dank je welquote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Vond ik ooken voor je sippigheid:
[ afbeelding ]
[..]
Ook lekker
Ajaciedquote:
Trevquote:
Morgen is die ook weer openquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ajacied
[..]
Trev
Jah, was wel lekker
bovendien bleek de jumbo in de stad open, dat was wel handig
alleen ben ik melk vergeten mee te brengen
I know, die ligt achter mn huisquote:
worstjesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, die ligt achter mn huis
maar nu hebben we worstjes gehaald voor het avondeten
en anders was het droog brood
broodje worst, zo simpel maar zo lekkerquote:
Dat ze je maar goed mogen smakenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, die ligt achter mn huis
maar nu hebben we worstjes gehaald voor het avondeten
en anders was het droog brood
ze zijn al opquote:
Ja, dat welquote:
I knowquote:
Ik ben wel wat dikker aan het worden de laatste tijdquote:
Ik ga morgen weer sportenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben wel wat dikker aan het worden de laatste tijd
Jij bent een van de weinige die er ook blij mee isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikker = tietenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die er ook blij mee is
Flessewesjequote:
Dat is waarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikker = tieten
[..]
Flessewesje![]()
jij ook
jij kan het ook wel hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vond ik dus ookquote:
daarom dequote:
terug in ons eigen landje?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha lekkere tettenmadam van me![]()
AjaciedVan wie binnegaaj dr inne?
niet nodig hier, ik ben nu pakweg 5 kilo zwaarder als een maand geleden (kan zelfs meer zijn) maar ik wil ze juist NIET kwijtquote:Op zondag 2 januari 2011 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga gewoon weer kilootjes verbranden met sport
Dik maakt gelukkig?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet nodig hier, ik ben nu pakweg 5 kilo zwaarder als een maand geleden (kan zelfs meer zijn) maar ik wil ze juist NIET kwijt
in mijn geval wel...quote:
Smakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 18:43 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens eten [ afbeelding ]
Gaafquote:
Lef heb jequote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in mijn geval wel...
en niet eens dik
ondanks de extra kilo's durf ik mezelf nog slank te noemen
[..]
Smakelijk
pas nog steeds in maatje 36 dus ben nog slankquote:
Ietskes om vast te houden t.o.v. graatmager? Zeker welquote:
en dat heb ik dus met mannenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ietskes om vast te houden t.o.v. graatmager? Zeker wel
Ik dus ook nog steedsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik begin ook steeds dikker te worden, maar ik kan dat nog wel hebben
Oh? Eergisteren was ik nog de lelijkste van al je vriendenquote:
Ik ook, Door de oliebollen, dropjes, pizza's, Nu er weer tegen aan met groentesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik begin ook steeds dikker te worden, maar ik kan dat nog wel hebben
nee, ik was idd om 5 uur begonnenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Eergisteren was ik nog de lelijkste van al je vrienden
Bossie
Katjesquote:
Venco Muntdropjesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ik was idd om 5 uur begonnen
[..]
Katjes
ook lekkerquote:
Ik zal GF wel even vragen hoe laat hij m kreegquote:
iets minder mag bij mij wel vind ikquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dus ook nog steeds
Nja GF heeft me 30 december nog gezien, dus als ik lieg mag hij dat zeggen
Ik heb um van GFquote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal GF wel even vragen hoe laat hij m kreeg
ik heb je al een jaar niet gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
iets minder mag bij mij wel vind ik
het is ongeveer hetzelfde geblevenquote:
Leuke tripquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Ben nog onderweg heVandaag niet veel gedaan, mijn luie ass richting Budapest gesleept na een veel te korte nacht. Net even naar het restaurant op de hoek geweest maar ze hebben bijna niks meer
En het is neukend glad buiten want het dooit en daaronder ligt nog ijs. Dus vanavond maar even vroeg naar bed
Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Er staat tussen de 1600 en 1800 km op het programma. Wat zegt u? Dat
En dinsdagochtend ben ik weer thuis
Ik hoop niet dat er bij mij al te veel bijkomt, iets mag nog dus nog wel, maar geen 10 kilo ofzo, want dan moet ik echt aan afvallen gaan denken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
iets minder mag bij mij wel vind ik
Is er eigenlijk tijdverschil met Hongarije?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Ben nog onderweg heVandaag niet veel gedaan, mijn luie ass richting Budapest gesleept na een veel te korte nacht. Net even naar het restaurant op de hoek geweest maar ze hebben bijna niks meer
En het is neukend glad buiten want het dooit en daaronder ligt nog ijs. Dus vanavond maar even vroeg naar bed
Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Er staat tussen de 1600 en 1800 km op het programma. Wat zegt u? Dat
WBquote:
Naaisquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er bij mij al te veel bijkomt, iets mag nog dus nog wel, maar geen 10 kilo ofzo, want dan moet ik echt aan afvallen gaan denken.
Inspirerende klantenkring, ik hoor het alweerquote:
mja nou ja ik kan er wel wat aan doen maar niet geheel oa door meds ben ik enorm aangekomenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er bij mij al te veel bijkomt, iets mag nog dus nog wel, maar geen 10 kilo ofzo, want dan moet ik echt aan afvallen gaan denken.
ik zag hetquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inspirerende klantenkring, ik hoor het alweer
quote:
Deze is mooierquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |