Gaafquote:
Coen Moulijn cult-held van Feyenoord.. Heeft hartinfarct gehad, Ik wens hem alle sterkte toe,quote:
ik heb sowieso geen zin in school, wel in m'n vrienden weer zienquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin in morgen, moet ik weer iedereen beste wensen wensen op school
Welke?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik heb mijn volgende Lada op het oogMaar dat komt ooit pas
UIteraardquote:Op zondag 2 januari http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/quotes.png2011 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen mag altijd.
Ja, ik net dus pas.quote:[..]
Ja, ik las het vanmiddag.
Niet kopen hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik heb mijn volgende Lada op het oogMaar dat komt ooit pas
Ik houd niet van voetbalquote:Op zondag 2 januari 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coen Moulijn cult-held van Feyenoord.. Heeft hartinfarct gehad, Ik wens hem alle sterkte toe,
En ja, meiden weten niet alles van voetbal, Ga jij wel eens kijken bij Zwolle?
ToekToekquote:
Goede spirit,quote:Op zondag 2 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetbalStaat gewoon los van m'n geslacht
En ik blijf ver bij voetbal uit de buurt
¤3900,- is te doen!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/407167164
Deze, een Lada Kalina, Vind het een leuk modelletje
had het al gehoordquote:
Ziet er wel leuk uit maar doet me ergens aan denkenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/407167164
Deze, een Lada Kalina, Vind het een leuk modelletje
Nee, niet nu, iets met bijstand en vaste lastenquote:
Smakelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
* Ajacied422 gaat preischotel eten.
Later moppies![]()
![]()
Ja, maar ik denk dat dat niet luktquote:Op zondag 2 januari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee
Maar wil je koffie komen drinken?
![]()
Eet smakelijk!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Later moppies![]()
![]()
Ik snapquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dat niet lukt
samkelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Later moppies![]()
![]()
koffie drinken is niet heel veel moeilijker dan andere dranken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dat niet lukt
Dacht ik al, maar het is niet veel voor een degelijke auto.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet nu, iets met bijstand en vaste lastenMaar ooit, als ik weer werk heb en alles op de rit
Hoi Koenquote:
koenquote:
Je nieuwe UI is echt wennenquote:
Gentlemanquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Koen
Nog altijd geen 'normale' UI kunnen vinden![]()
Koenquote:
Ja, zeker, vooral voor die leeftijdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar het is niet veel voor een degelijke auto.
Sorry, was inderdaad niet erg netjesquote:
Ik vergeef het je, m'n zoon.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, was inderdaad niet erg netjes
Hoe gingen we nou van: kan ik boodschappen voor je doenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snapZal ik bij jou komen met caramel koffie?
nou..ik had er de afgelopen 5 dagen erg veel moeite mee hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
koffie drinken is niet heel veel moeilijker dan andere dranken hoor
Heb sinds vannacht niet meer op laptop gezeten en mobiel zie ik hem nietquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Koen
Nog altijd geen 'normale' UI kunnen vinden![]()
ik denk ik zeg het je ffquote:Op zondag 2 januari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
had het al gehoordEn hoi meneer de behangkrabber
![]()
Fair enough, was ook wel een beetje brutaalquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb sinds vannacht niet meer op laptop gezeten en mobiel zie ik hem niet
Dat is een oude UI hoor. DIe had ie vorig jaar in de XFA-SC iig.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je nieuwe UI is echt wennen
kan je niet zo'n switchende doen, zoals The Gentleman heeft?
Zal eens kijken hoe die te makenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je nieuwe UI is echt wennen
kan je niet zo'n switchende doen, zoals The Gentleman heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mooi optijdquote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog 10 minuten en dan eten en dan iets anders doen dus misschien kom ik dan vanavond laat nog terug maar dat weet ik niet zeker![]()
![]()
Ja, maar dit is een Lada, dus die mag datquote:Op zondag 2 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
Maar Marijke die auto doet me denken aan een auto die jij niet mooi vind
Ehm snel, zoals gewoonlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe gingen we nou van: kan ik boodschappen voor je doen
Naar: zal jij bij mij komen met caramelkoffie?![]()
[..]
nou..ik had er de afgelopen 5 dagen erg veel moeite mee hoor
Dankjequote:Op zondag 2 januari 2011 17:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk ik zeg het je ff
Hoi lieverd, alles goed
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even wasco van de televisie af poetsen
Hahahaha, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik ook over 10 minuutjes ofzo...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:50 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf nog 10 minuten en dan eten en dan iets anders doen dus misschien kom ik dan vanavond laat nog terug maar dat weet ik niet zeker![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even wasco van de televisie af poetsen
Zo te zien doet er iemand meer dan alleen naar de tv kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |