Lekkere sloeriequote:
Kan maar weer gedaan zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo hier is alles ook opgeruimd![]()
met 3 man 2 uur bezig geweest
sletje van mequote:
Have funquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, dan is dus bewezen dat je meer aan een Feyenoordfan hebt dan aan een ajacied.
AAAAHHHHHH, BLOED, BLOED! IK WILDE TEVEEL UIT M'N LEVEN HALEN!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik wil ervoor gaan, Mijn motto: Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
Nein, je naam lijkt op Turkey, dus noem ik je Kalkoenquote:
iddquote:
Ja, het is echt flink raakquote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, dat heb ik dus ook steeds als ik ga douchen![]()
En vanmiddag met Thijs was het helemaal erg, want toen moest ik hem ook nog wassen en afdrogen enzoHet is maar goed dat hij het leuk vindt om in het grote bed te spelen, kon ik even bijkomen
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik wil ervoor gaan, Mijn motto: Het leven is als een neus, haal eruit wat erin zit
Dat komt woensdag dan wel weerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
moet alleen woensdag nog even dweilen
Dat had ik door hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, je naam lijkt op Turkey, dus noem ik je Kalkoen
Of mis, het is maar hoe we het bekijkenquote:
M&M's?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat van die ie was expres hoorquote:
Goed bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
OP is bijgewerkt.
Feyenoord >>> Ajax dus.
Lieverd, kan beter vragen: zal ik morgen even naar de AH voor je? Ik heb het aller aller ergste al gehadquote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of mis, het is maar hoe we het bekijken![]()
Ik MOET morgen naar de AH, kan ik nog wat voor je meenemen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
OP is bijgewerkt.
Feyenoord >>> Ajax dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |