nou..ik denk dat Muck dat niet echt kan waarderenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt die kleine hier ook schilderen?
En dat is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetsequote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
maar nu moet ik eten, lievertzzzz,
tot vanavond!
eet ze en tot vanavondquote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
![]()
maar nu moet ik eten, lievertzzzz,
tot vanavond!
Lief! Is ook goed!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik denk dat Muck dat niet echt kan waarderen![]()
hij maakt wel een mooie tekening voor jullie, goed? OP EEN PAPIERTJE!
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
En dat is?Zo'n pizza die bij de korst naar beneden buigt als je een stukje vastpaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te vies, maar daarom juist lekker
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zeg wel tegen hem dat hij jullie nieuwe huis mag tekenen, kijken wat 'ie doetquote:
Klinkt goed maar heb al wat anders op het menu staanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo'n pizza die bij de korst naar beneden buigt als je een stukje vastpakt![]()
Te vies, maar daarom juist lekker
Ik niet, maar ik ga het ook niet etenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
Klinkt goed maar heb al wat anders op het menu staan
Wat staat er dan op het menu daar?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ga het ook niet eten
Nog nietsquote:
Ik zit vandaag weer aan de patat, gisteren ook al, maar nu een hamburger i.p.v. een schnitzelquote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niets![]()
We hebben pas gister voor het eerst weer iets gegeten dat in de buurt kwam van een avondmaaltijd![]()
Ik denk dat het vandaag hooguit een gebakken eitje wordt, of heeeeeeeeeel misschien wat pasta..
Lekker! Ik wacht nog op de bezorgchineesquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niets![]()
We hebben pas gister voor het eerst weer iets gegeten dat in de buurt kwam van een avondmaaltijd![]()
Ik denk dat het vandaag hooguit een gebakken eitje wordt, of heeeeeeeeeel misschien wat pasta..
Vond ik ookquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker! Ik wacht nog op de bezorgchinees
Doe wel het Jochem Myer dansje.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker! Ik wacht nog op de bezorgchinees
Dank je welquote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Vond ik ooken voor je sippigheid:
[ afbeelding ]
[..]
Ook lekker
Ajaciedquote:
Trevquote:
Morgen is die ook weer openquote:Op zondag 2 januari 2011 18:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ajacied
[..]
Trev
Jah, was wel lekker
bovendien bleek de jumbo in de stad open, dat was wel handig
alleen ben ik melk vergeten mee te brengen
I know, die ligt achter mn huisquote:
worstjesquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, die ligt achter mn huis
maar nu hebben we worstjes gehaald voor het avondeten
en anders was het droog brood
broodje worst, zo simpel maar zo lekkerquote:
Dat ze je maar goed mogen smakenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know, die ligt achter mn huis
maar nu hebben we worstjes gehaald voor het avondeten
en anders was het droog brood
ze zijn al opquote:
Ja, dat welquote:
I knowquote:
Ik ben wel wat dikker aan het worden de laatste tijdquote:
Ik ga morgen weer sportenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben wel wat dikker aan het worden de laatste tijd
Jij bent een van de weinige die er ook blij mee isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben wel wat dikker aan het worden de laatste tijd
dikker = tietenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige die er ook blij mee is
Flessewesjequote:
Dat is waarquote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikker = tieten
[..]
Flessewesje![]()
jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |