dus we gaan waarschijnlijk wel naar Londen jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oxford is best mooi en maar een uur vanaf Londen ongeveer
Leukquote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus we gaan waarschijnlijk wel naar Londen ja
Ga ik sowieso ook nog met school heen dit jaar...
Een full English breakfast wordt niet elke dag gegeten hoor. Meestal maar 1x per week. Verder vaak toast, cereal of iets als eieren of baconquote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Stu, Eet jij zoals de engelsen warme gerechten s'morgens?
Baconquote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een full English breakfast wordt niet elke dag gegeten hoor. Meestal maar 1x per week. Verder vaak toast, cereal of iets als eieren of bacon
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een full English breakfast wordt niet elke dag gegeten hoor. Meestal maar 1x per week. Verder vaak toast, cereal of iets als eieren of bacon
Jij heb geluk dat het bij jou 15:50 isquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb een biertje kunnen bemachtigen![]()
Ik wacht eerst even de data enz afquote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
Trev, weet je al of je naar Londen gaat?
Zou eens tijd wordenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
Proostquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zit nu nog in Nederland en vlieg morgen dus terug naar Londenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij heb geluk dat het bij jou 15:50 is
Dat kan pas als ze zeker weten dat je meegaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even de data enz af
[..]
Zou eens tijd worden
Snatch...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in Nederland en vlieg morgen dus terug naar Londen
bis spätahquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat van zijn biertje genieten. Tot later misschien mensen![]()
Laterquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Stuart het volgende:
quote:
ze gaan eerst kijken wat ongeveer de kosten zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan pas als ze zeker weten dat je meegaat.
Toch
Bis Later Stuquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Stuart het volgende:
Uitgespeeld?quote:
¤100,- tot ¤150,-.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
ze gaan eerst kijken wat ongeveer de kosten zijn
[..]
Bis Later Stu
[..]
Uitgespeeld?
Nja, nou, ik kreeg meteen een pi om de oren, daarna heb ik de was voorbewerkt en in de machine gedaan, even gestoeid en toen wilde meneer even tv kijken. Hmm. Okeuj.quote:
Zo dus wel druk geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, nou, ik kreeg meteen een pi om de oren, daarna heb ik de was voorbewerkt en in de machine gedaan, even gestoeid en toen wilde meneer even tv kijken. Hmm. Okeuj.
Lastige beslissing dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat kan pas als ze weten als je meegaat
Ik heb ja gezegd maar als ik het niet kan betalen dan houd het opquote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat kan pas als ze weten als je meegaat
Ok, ik moet nog ff kijken idd.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd maar als ik het niet kan betalen dan houd het op
Heb ik gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik moet nog ff kijken idd.
Nu nog een nee dus.
En beantwoord mijn DM eens.
Hey Marijkequote:Op zondag 2 januari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zal ik eens eten?Ik heb wel zin in een broodje ei met kaas
![]()
Hoe is het hier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |