Geen zin om helemaal naar de koelkast te lopenquote:
Dan heb je dus pechquote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin om helemaal naar de koelkast te lopen
Is er iemand thuis?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin om helemaal naar de koelkast te lopen
Straks loop ik die kant wel uit hoorquote:
Balen.quote:
Ik wil ook een wandelende koelkastquote:
Mijn zoontjesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had je je zoontjes kunnen waarschuwen,
quote:
Bis spätah Mariekequote:
zei noemt me altijd beroemde vrouw, en ik haar altijd Marieke...quote:
Fair enoughquote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zei noemt me altijd beroemde vrouw, en ik haar altijd Marieke...
dacht ik ookquote:
Ja, vind het ook jammerlijk stil hierquote:
Om half 5 al bijna etenstijdquote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna etenstijd
Straks Preischotel eten
Okayquote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte hier.. Tussen 16:30 en 18:00 eten we. Komt door sport enz.
Hier dus zeker niet preiquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zou je je bijna afvragen wat volgens jullie de lekkerste groente is.
2 lekkerste:quote:
Heb er zin inquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie is de Mol begint donderdag weer
zou wel veatt zijn jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb er zin inIk denk dat Horace de mol is... Zomaar
ik kom trouwens in de zomervakantie mijn zomerse dagen doorbrengen in Oxfort, waarschijnlijkquote:
Newcastlequote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kom trouwens in de zomervakantie mijn zomerse dagen doorbrengen in Oxfort, waarschijnlijk
kunnen niet zo ver meer ivm m'n vaders rug...
Nou, het regent daar wel maar niet elke dagquote:
Oxford is best mooi en maar een uur vanaf Londen ongeveerquote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kom trouwens in de zomervakantie mijn zomerse dagen doorbrengen in Oxfort, waarschijnlijk
kunnen niet zo ver meer ivm m'n vaders rug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |