Mooi doelquote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen. Ik vind mijn huidige baan alles behalve leuk maar heb dit jaar als taak voor mezelf om iets leukers en beters te vinden
Ja precies... En erfelijkheid speelt vast ook een rol. In mijn moeders familie zijn alle grote rokende mannen we met hart- en of vaatziektes geconfronteerd...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahaGeweeeldig!
Nouja, wel mensen die óf gerookt hebben, óf die nog roken en die dan opgenomen worden ivm dreigend infarct of zoiets. Ook veel overgewicht ja, zowel extreem als 'gewoon' wat overgewicht. Maar het is een combinatie van factoren hè, hoge bloeddruk, hoog cholesterolgehalte (wat door overgewicht kan komen) en schade aan je vaten door bijv. roken. Als je dat alledrie hebt/doet, dan heb je grote kans dat je hart & vaatziekten krijgt.
Wat uiteindelijk kan leiden tot bijv. hartfalen, dus een hart wat slechter werkt, waardoor je vocht kan gaan vasthouden (omdat je hart het niet meer kan rondpompen), ritmestoornissen kan krijgen, en ja, dat is niet echt leuk oud worden lijkt me.
Haha ja XD Is echt mooi, hij gaat dan ook echt een soort terugpraten als je wat zegtquote:
Geniet ervanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Sander is thuis ik ga knuffuhluh![]()
voorzover hij dat wilt
Hahaha, succesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Sander is thuis ik ga knuffuhluh![]()
voorzover hij dat wilt
Echt een lieve poesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Is echt mooi, hij gaat dan ook echt een soort terugpraten als je wat zegt
Dat doet Sofie ookquote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Is echt mooi, hij gaat dan ook echt een soort terugpraten als je wat zegt
He beroemde mevrouwquote:
Klopt, dat helpt ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi doel
[..]
Ja precies... En erfelijkheid speelt vast ook een rol. In mijn moeders familie zijn alle grote rokende mannen we met hart- en of vaatziektes geconfronteerd...
Nou, hup, leuk werk zoeken jijquote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Stuart het volgende:
Wat zal ik zeggen. Ik vind mijn huidige baan alles behalve leuk maar heb dit jaar als taak voor mezelf om iets leukers en beters te vinden
Ja, ga ik over 2 weken ofzo wel mee beginnen. Na de schoolvakantiesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hup, leuk werk zoeken jij
Tfmquote:
Ex-kater, maar, ja, hij is erg liefquote:
Hahaha jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet Sofie ookLeuk is dat he?
Zo gaat ze ook wel eens uit zichzelf tegen me "kletsen"
![]()
Ja, dat lijkt mij ook welquote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Klopt, dat helpt ook niet.
Alhoewel ik toch vaak mensen zie die door hun gedrag in de problemen komen dan dat het echt vooral een kwestie van erfelijke factoren is. Ook diabetes is slecht voor je vaten, mensen met diabetes, overgewicht en dan vaak ook nog hoge bloeddruk & hoog cholesterol hebben dan nog meer kans.
Ik houd van mutsige katersquote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tfm![]()
[..]
Ex-kater, maar, ja, hij is erg liefEn lekker mutsig af en toe XD
[..]
Hahaha ja![]()
Geweldig is dat.
Ojee, nu nog 2 weken schoolvakantie? Veel werken dus?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
Ja, ga ik over 2 weken ofzo wel mee beginnen. Na de schoolvakanties
Dieren gaan op hun baas lijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ex-kater, maar, ja, hij is erg liefEn lekker mutsig af en toe XD
Ehm, ze gaan dinsdag 11 januari terug naar schoolquote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, nu nog 2 weken schoolvakantie? Veel werken dus?
Maar ja goed; aan de andere kant, als mensen zich niet kapotroken/zuipen/eten, heb ik weer geen werkquote:
Hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |