Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ookquote:
Doen ze bij boogschieten ookquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeee. Er IN? NEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja héquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
Nice, val ik net weer in het nieuwe topic binnen
Pff vermoeiend ja. Rustig aan doen dan maar he meisquote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh. Op zich wel beter, maar zo benauwd nog dat ik steeds een uur of twee moet bijkomen als ik iets simpels doe als douchen met Thijs bijvoorbeeld![]()
Hoe is het daar?
Dat is hij zekerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik die kan downloaden, vind het zo'n bijzondere man...
Best wel zwaar en als je dan ziet hoe ze afscheid van hem nemen op de andere botenquote:[..]
JaEn dat ie op een briefje schreef dat er een eind aan het verhaal zou moeten zitten
Oh man...
Hey Enfequote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
En nog de fipo ook!![]()
et is wel te downloaden ik heb het allemaal allang binnenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik die kan downloaden, vind het zo'n bijzondere man...
[..]
JaEn dat ie op een briefje schreef dat er een eind aan het verhaal zou moeten zitten
Oh man...
He meis!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
En nog de fipo ook!![]()
Eens even zoeken danquote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
et is wel te downloaden ik heb het allemaal allang binnen
gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
En nog de fipo ook!![]()
gebruik je torrents?quote:
ja, ik moet alleen effe weten waar ik op moet zoeken voor die nagedachtenis epquote:
Mijn arm vergeet ik steeds, maar af en toe voel ik het een beetje. Echt bij lange na niet zo erg als de vorige keerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pff vermoeiend ja. Rustig aan doen dan maar he meisHeb je nog last van je arm of is dat zo goed als over?
Hier is het koud
Mijn moppie komt zo thuis.... eindelijk knuffen, verder gaat het gewoon lekker zijn gangetje.
Marijkkkquote:
Hee meis!quote:
Jij ookkkk Giertje!quote:
Thanks!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook een fijn 2011![]()
![]()
Hoe is die daar?
Goenienadeeeeequote:Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn arm vergeet ik steeds, maar af en toe voel ik het een beetje. Echt bij lange na niet zo erg als de vorige keer![]()
Oh en jeuj, knuffelen![]()
![]()
was hij ZO lang weg dan, getsie
Volgens mij is de halve ksc ziek of hangt er tegen aanquote:Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkkk![]()
Zo, ik ben lekker in mn bed gebleven vandaag![]()
![]()
Ben toch vrij, dus what the hell
![]()
[..]
Hee meis!Jij ook he!
![]()
![]()
[..]
Jij ookkkk Giertje!En de beste wensen!
![]()
[..]
Thanks!
Beetje kut, ben ziekMaar in mn bed gaat het goed XD
Heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkkk![]()
Zo, ik ben lekker in mn bed gebleven vandaag![]()
![]()
Ben toch vrij, dus what the hell
![]()
[..]
Hee meis!Jij ook he!
![]()
![]()
[..]
Jij ookkkk Giertje!En de beste wensen!
![]()
[..]
Thanks!
Beetje kut, ben ziekMaar in mn bed gaat het goed XD
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is de halve ksc ziek of hangt er tegen aan
Nee, lieverd, het ligt heel vaak aan jou, maar nu een keer nietquote:Op zondag 2 januari 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk iets met meet enzo, maar dat kan ook aan mij liggen
Zeg als je niet heel gauw ophoudt met je onzinposts dan wordt tijd voor wat topic reports denk ik. Je bent echt machtig irritantquote:
Yippiequote:Op zondag 2 januari 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, lieverd, het ligt heel vaak aan jou, maar nu een keer niet
Ja, blijkbaar hebben we elkaar allemaal aangestokenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is de halve ksc ziek of hangt er tegen aan
XD Nee he, dacago egnitquote:Op zondag 2 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Enfermerel![]()
![]()
![]()
Ziek? Da calgonit!![]()
Kusje op je ziek dan, snel beter worden hoor![]()
En nog een gelukkig nieuwjaar natuurlijk![]()
![]()
![]()
Haha ja?! Ohh. Had het gewoon gedaan dan joh!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkIk wou dat ik hetzelfde had gedaan
Heb ik jou al wel de beste wensen gewenst?
In elk geval een heel gezond en gelukkig en super leuk 2011 gewenst
![]()
Ik hou al op...quote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg als je niet heel gauw ophoudt met je onzinposts dan wordt tijd voor wat topic reports denk ik. Je bent echt machtig irritant
Nee joh, jij wordt gewoon niet ziekquote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie, deze keer kerst en oud en nieuw niet echt ziek geweest
komt binnen kort denk ik
Nou ja, ik zou weg, maar ging toch niet want dat zijn rokers en met mijn benauwd en slijm en hoest leek me dat niet handigquote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben we elkaar allemaal aangestokenofzo XD
[..]
XD Nee he, dacago egnitLief
![]()
Doe ik hoor, braaf in bed met thee enzo![]()
Jaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Haha ja?! Ohh. Had het gewoon gedaan dan joh!![]()
Ja, ik kan me er wel tegen gaan verzetten maar dat heeft toch geen zin. En aangezien ik morgen weer vroeg![]()
op
moet
moet ik toch wat he
![]()
Weet ik niet eens XD Thanks, jij ook alle goeds voor 2011!
![]()
![]()
Als ik teveel smilies gebruik moeten jullie het ff zeggen hoor XD
Dan moet ik toch wel een aantal avonden op tijd gaan slapen want dat doe ik de laatste tijd ook al nietquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, jij wordt gewoon niet ziek
En hierquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn gedrag doen.. Ben steeds irritant... Bij 3fm topic, darts
Ik schop je wel vroeg naar bed vanavondquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik toch wel een aantal avonden op tijd gaan slapen want dat doe ik de laatste tijd ook al niet
Hou ik liever stil...quote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hierWat snap je niet aan meeposten dan? Hoe oud ben je? 12?
Ja inderdaad, das niet handig. Ik was ook al half ziek met oud & nieuw, die rook van al het vuurwerk heeft me ook geen goed gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, jij wordt gewoon niet ziek
[..]
Nou ja, ik zou weg, maar ging toch niet want dat zijn rokers en met mijn benauwd en slijm en hoest leek me dat niet handigEn heerlijk toch, een bed-dagje?
Dankje
En ik ben dol op veel smileys![]()
Dank jequote:Op zondag 2 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schop je wel vroeg naar bed vanavondEn veel vitamientjes eten he?
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja inderdaad, das niet handig. Ik was ook al half ziek met oud & nieuw, die rook van al het vuurwerk heeft me ook geen goed gedaanHaha jaaaa
heerlijk.
Jeuj![]()
Me tooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, misschien moet jij mijn foon ook bij me weg houden
Zal vandaar ook wel weer niet gebeuren
Hai Stuquote:
Heb je het bij 3fm over voetbal en bij darts over koffie misschien?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn gedrag doen.. Ben steeds irritant... Bij 3fm topic, darts
Maar ik moet hem nog wel opladenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal je ouders wel de opdracht geven je tel. in te nemen
[..]
Hai Stu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |