ook lekkerquote:
Ik zal GF wel even vragen hoe laat hij m kreegquote:
iets minder mag bij mij wel vind ikquote:Op zondag 2 januari 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dus ook nog steeds
Nja GF heeft me 30 december nog gezien, dus als ik lieg mag hij dat zeggen
Ik heb um van GFquote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal GF wel even vragen hoe laat hij m kreeg
ik heb je al een jaar niet gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
iets minder mag bij mij wel vind ik
het is ongeveer hetzelfde geblevenquote:
Leuke tripquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Ben nog onderweg heVandaag niet veel gedaan, mijn luie ass richting Budapest gesleept na een veel te korte nacht. Net even naar het restaurant op de hoek geweest maar ze hebben bijna niks meer
En het is neukend glad buiten want het dooit en daaronder ligt nog ijs. Dus vanavond maar even vroeg naar bed
Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Er staat tussen de 1600 en 1800 km op het programma. Wat zegt u? Dat
En dinsdagochtend ben ik weer thuis
Ik hoop niet dat er bij mij al te veel bijkomt, iets mag nog dus nog wel, maar geen 10 kilo ofzo, want dan moet ik echt aan afvallen gaan denken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
iets minder mag bij mij wel vind ik
Is er eigenlijk tijdverschil met Hongarije?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Ben nog onderweg heVandaag niet veel gedaan, mijn luie ass richting Budapest gesleept na een veel te korte nacht. Net even naar het restaurant op de hoek geweest maar ze hebben bijna niks meer
En het is neukend glad buiten want het dooit en daaronder ligt nog ijs. Dus vanavond maar even vroeg naar bed
Morgen weer een lange dag in de trein zitten. Er staat tussen de 1600 en 1800 km op het programma. Wat zegt u? Dat
WBquote:
Naaisquote:Op zondag 2 januari 2011 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Marijk![]()
Heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er bij mij al te veel bijkomt, iets mag nog dus nog wel, maar geen 10 kilo ofzo, want dan moet ik echt aan afvallen gaan denken.
Inspirerende klantenkring, ik hoor het alweerquote:
mja nou ja ik kan er wel wat aan doen maar niet geheel oa door meds ben ik enorm aangekomenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er bij mij al te veel bijkomt, iets mag nog dus nog wel, maar geen 10 kilo ofzo, want dan moet ik echt aan afvallen gaan denken.
ik zag hetquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inspirerende klantenkring, ik hoor het alweer
quote:
Deze is mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |