Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ookquote:
Doen ze bij boogschieten ookquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeee. Er IN? NEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja héquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
Nice, val ik net weer in het nieuwe topic binnen
Pff vermoeiend ja. Rustig aan doen dan maar he meisquote:Op zondag 2 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh. Op zich wel beter, maar zo benauwd nog dat ik steeds een uur of twee moet bijkomen als ik iets simpels doe als douchen met Thijs bijvoorbeeld![]()
Hoe is het daar?
Dat is hij zekerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik die kan downloaden, vind het zo'n bijzondere man...
Best wel zwaar en als je dan ziet hoe ze afscheid van hem nemen op de andere botenquote:[..]
JaEn dat ie op een briefje schreef dat er een eind aan het verhaal zou moeten zitten
Oh man...
Hey Enfequote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
En nog de fipo ook!![]()
et is wel te downloaden ik heb het allemaal allang binnenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik die kan downloaden, vind het zo'n bijzondere man...
[..]
JaEn dat ie op een briefje schreef dat er een eind aan het verhaal zou moeten zitten
Oh man...
He meis!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
En nog de fipo ook!![]()
Eens even zoeken danquote:Op zondag 2 januari 2011 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
et is wel te downloaden ik heb het allemaal allang binnen
gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
En nog de fipo ook!![]()
gebruik je torrents?quote:
ja, ik moet alleen effe weten waar ik op moet zoeken voor die nagedachtenis epquote:
Mijn arm vergeet ik steeds, maar af en toe voel ik het een beetje. Echt bij lange na niet zo erg als de vorige keerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pff vermoeiend ja. Rustig aan doen dan maar he meisHeb je nog last van je arm of is dat zo goed als over?
Hier is het koud
Mijn moppie komt zo thuis.... eindelijk knuffen, verder gaat het gewoon lekker zijn gangetje.
Marijkkkquote:
Hee meis!quote:
Jij ookkkk Giertje!quote:
Thanks!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook een fijn 2011![]()
![]()
Hoe is die daar?
Goenienadeeeeequote:Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn arm vergeet ik steeds, maar af en toe voel ik het een beetje. Echt bij lange na niet zo erg als de vorige keer![]()
Oh en jeuj, knuffelen![]()
![]()
was hij ZO lang weg dan, getsie
Volgens mij is de halve ksc ziek of hangt er tegen aanquote:Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkkk![]()
Zo, ik ben lekker in mn bed gebleven vandaag![]()
![]()
Ben toch vrij, dus what the hell
![]()
[..]
Hee meis!Jij ook he!
![]()
![]()
[..]
Jij ookkkk Giertje!En de beste wensen!
![]()
[..]
Thanks!
Beetje kut, ben ziekMaar in mn bed gaat het goed XD
Heerlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkkk![]()
Zo, ik ben lekker in mn bed gebleven vandaag![]()
![]()
Ben toch vrij, dus what the hell
![]()
[..]
Hee meis!Jij ook he!
![]()
![]()
[..]
Jij ookkkk Giertje!En de beste wensen!
![]()
[..]
Thanks!
Beetje kut, ben ziekMaar in mn bed gaat het goed XD
Hoe zou dat toch komen?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is de halve ksc ziek of hangt er tegen aan
Nee, lieverd, het ligt heel vaak aan jou, maar nu een keer nietquote:Op zondag 2 januari 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk iets met meet enzo, maar dat kan ook aan mij liggen
Zeg als je niet heel gauw ophoudt met je onzinposts dan wordt tijd voor wat topic reports denk ik. Je bent echt machtig irritantquote:
Yippiequote:Op zondag 2 januari 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, lieverd, het ligt heel vaak aan jou, maar nu een keer niet
Ja, blijkbaar hebben we elkaar allemaal aangestokenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is de halve ksc ziek of hangt er tegen aan
XD Nee he, dacago egnitquote:Op zondag 2 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
Enfermerel![]()
![]()
![]()
Ziek? Da calgonit!![]()
Kusje op je ziek dan, snel beter worden hoor![]()
En nog een gelukkig nieuwjaar natuurlijk![]()
![]()
![]()
Haha ja?! Ohh. Had het gewoon gedaan dan joh!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkIk wou dat ik hetzelfde had gedaan
Heb ik jou al wel de beste wensen gewenst?
In elk geval een heel gezond en gelukkig en super leuk 2011 gewenst
![]()
Ik hou al op...quote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg als je niet heel gauw ophoudt met je onzinposts dan wordt tijd voor wat topic reports denk ik. Je bent echt machtig irritant
Nee joh, jij wordt gewoon niet ziekquote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie, deze keer kerst en oud en nieuw niet echt ziek geweest
komt binnen kort denk ik
Nou ja, ik zou weg, maar ging toch niet want dat zijn rokers en met mijn benauwd en slijm en hoest leek me dat niet handigquote:Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben we elkaar allemaal aangestokenofzo XD
[..]
XD Nee he, dacago egnitLief
![]()
Doe ik hoor, braaf in bed met thee enzo![]()
Jaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Haha ja?! Ohh. Had het gewoon gedaan dan joh!![]()
Ja, ik kan me er wel tegen gaan verzetten maar dat heeft toch geen zin. En aangezien ik morgen weer vroeg![]()
op
moet
moet ik toch wat he
![]()
Weet ik niet eens XD Thanks, jij ook alle goeds voor 2011!
![]()
![]()
Als ik teveel smilies gebruik moeten jullie het ff zeggen hoor XD
Dan moet ik toch wel een aantal avonden op tijd gaan slapen want dat doe ik de laatste tijd ook al nietquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, jij wordt gewoon niet ziek
En hierquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn gedrag doen.. Ben steeds irritant... Bij 3fm topic, darts
Ik schop je wel vroeg naar bed vanavondquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet ik toch wel een aantal avonden op tijd gaan slapen want dat doe ik de laatste tijd ook al niet
Hou ik liever stil...quote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hierWat snap je niet aan meeposten dan? Hoe oud ben je? 12?
Ja inderdaad, das niet handig. Ik was ook al half ziek met oud & nieuw, die rook van al het vuurwerk heeft me ook geen goed gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, jij wordt gewoon niet ziek
[..]
Nou ja, ik zou weg, maar ging toch niet want dat zijn rokers en met mijn benauwd en slijm en hoest leek me dat niet handigEn heerlijk toch, een bed-dagje?
Dankje
En ik ben dol op veel smileys![]()
Dank jequote:Op zondag 2 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schop je wel vroeg naar bed vanavondEn veel vitamientjes eten he?
Neequote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja inderdaad, das niet handig. Ik was ook al half ziek met oud & nieuw, die rook van al het vuurwerk heeft me ook geen goed gedaanHaha jaaaa
heerlijk.
Jeuj![]()
Me tooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je, misschien moet jij mijn foon ook bij me weg houden
Zal vandaar ook wel weer niet gebeuren
Hai Stuquote:
Heb je het bij 3fm over voetbal en bij darts over koffie misschien?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt iets aan mijn gedrag doen.. Ben steeds irritant... Bij 3fm topic, darts
Maar ik moet hem nog wel opladenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal je ouders wel de opdracht geven je tel. in te nemen
[..]
Hai Stu
Gatverdammeeequote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeEn ze roken ook nog zware sjag
![]()
Vervelend johHet heerst echt nu...
Geniet ervan![]()
![]()
Dat had ik door
![]()
![]()
Dat doen zij dan voor jequote:
3FM had ik p.o goatse gepost, en bij darts een beetje geslowchatquote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je het bij 3fm over voetbal en bij darts over koffie misschien?
Oh! Jij lost jezelf gewoon opquote:Op zondag 2 januari 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
3FM had ik p.o goatse gepost, en bij darts een beetje geslowchat
Ja toen ik nog rookte en in de rokerscoupe in de trein zat, was er een man die zei bij het passeren van die coupe "ah, de zelfmoordcoupe"quote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gatverdammeee![]()
Ja, ik vind het zo fucking ranzig, echt. Vond ik eik altijd al, maar sinds mn werk op cardiologie zie ik wat voor effect het heeft na 20 jaar, het is gewoon eigenlijk heel langzaam, heel pijnlijk zelfmoord plegen.![]()
Haha jaXD
Ja, nog ffies, we gaan rond half 6 weg want we gaan eten bij mn schoonmoeder. Aan de ene kant moet ik me dan weer helemaal opladen enzo, maarja, hoef niet te koken etc, dus das ook wel lekker
Ik heb aanpassingsproblemen, Als ik bij SC ben geweest en naar darts ga, slowchat ik nog een beetje...quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:00 schreef Enfermera het volgende:
Haha mn kat staat naast mn bed te mauwen, doen alsof ie zielig is XD En dan via de spiegel naar mij kijken![]()
Open er een topic overquote:Op zondag 2 januari 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb aanpassingsproblemen, Als ik bij SC ben geweest en naar darts ga, slowchat ik nog een beetje...
Van alles wat :-(
Maar dan is wel de grote boze verveling voorbijquote:
Kun je mij ook schoppen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schop je wel vroeg naar bed vanavondEn veel vitamientjes eten he?
Pfff. Moeilijk he, opletten?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb aanpassingsproblemen, Als ik bij SC ben geweest en naar darts ga, slowchat ik nog een beetje...
Van alles wat :-(
Wat zal ik zeggen. Ik vind mijn huidige baan alles behalve leuk maar heb dit jaar als taak voor mezelf om iets leukers en beters te vindenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar dan is wel de grote boze verveling voorbij
Met liefdequote:
Hahahaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toen ik nog rookte en in de rokerscoupe in de trein zat, was er een man die zei bij het passeren van die coupe "ah, de zelfmoordcoupe"Ik kon daar toen al om lachen, want hij heeft natuurlijk hartstikke gelijk
Maar zie je meer rokers dan niet-rokers voorbij komen dan? En qua overgewicht/gezond gewicht?
Ja, niet hoeven koken is lekker als je je zo nit fit voelt![]()
Wat schattigquote:Op zondag 2 januari 2011 16:00 schreef Enfermera het volgende:
Haha mn kat staat naast mn bed te mauwen, doen alsof ie zielig is XD En dan via de spiegel naar mij kijken![]()
Knuffel zequote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
Sander is thuis ik ga knuffuhluh![]()
voorzover hij dat wilt
Mooi doelquote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen. Ik vind mijn huidige baan alles behalve leuk maar heb dit jaar als taak voor mezelf om iets leukers en beters te vinden
Ja precies... En erfelijkheid speelt vast ook een rol. In mijn moeders familie zijn alle grote rokende mannen we met hart- en of vaatziektes geconfronteerd...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahahaGeweeeldig!
Nouja, wel mensen die óf gerookt hebben, óf die nog roken en die dan opgenomen worden ivm dreigend infarct of zoiets. Ook veel overgewicht ja, zowel extreem als 'gewoon' wat overgewicht. Maar het is een combinatie van factoren hè, hoge bloeddruk, hoog cholesterolgehalte (wat door overgewicht kan komen) en schade aan je vaten door bijv. roken. Als je dat alledrie hebt/doet, dan heb je grote kans dat je hart & vaatziekten krijgt.
Wat uiteindelijk kan leiden tot bijv. hartfalen, dus een hart wat slechter werkt, waardoor je vocht kan gaan vasthouden (omdat je hart het niet meer kan rondpompen), ritmestoornissen kan krijgen, en ja, dat is niet echt leuk oud worden lijkt me.
Haha ja XD Is echt mooi, hij gaat dan ook echt een soort terugpraten als je wat zegtquote:
Geniet ervanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
voorzover hij dat wilt
Hahaha, succesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
voorzover hij dat wilt
Echt een lieve poesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Is echt mooi, hij gaat dan ook echt een soort terugpraten als je wat zegt
Dat doet Sofie ookquote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja XD Is echt mooi, hij gaat dan ook echt een soort terugpraten als je wat zegt
He beroemde mevrouwquote:
Klopt, dat helpt ook niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi doel
[..]
Ja precies... En erfelijkheid speelt vast ook een rol. In mijn moeders familie zijn alle grote rokende mannen we met hart- en of vaatziektes geconfronteerd...
Nou, hup, leuk werk zoeken jijquote:Op zondag 2 januari 2011 16:02 schreef Stuart het volgende:
Wat zal ik zeggen. Ik vind mijn huidige baan alles behalve leuk maar heb dit jaar als taak voor mezelf om iets leukers en beters te vinden
Ja, ga ik over 2 weken ofzo wel mee beginnen. Na de schoolvakantiesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, hup, leuk werk zoeken jij
Tfmquote:
Ex-kater, maar, ja, hij is erg liefquote:
Hahaha jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet Sofie ookLeuk is dat he?
Zo gaat ze ook wel eens uit zichzelf tegen me "kletsen"
![]()
Ja, dat lijkt mij ook welquote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Klopt, dat helpt ook niet.
Alhoewel ik toch vaak mensen zie die door hun gedrag in de problemen komen dan dat het echt vooral een kwestie van erfelijke factoren is. Ook diabetes is slecht voor je vaten, mensen met diabetes, overgewicht en dan vaak ook nog hoge bloeddruk & hoog cholesterol hebben dan nog meer kans.
Ik houd van mutsige katersquote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tfm![]()
[..]
Ex-kater, maar, ja, hij is erg liefEn lekker mutsig af en toe XD
[..]
Hahaha ja![]()
Geweldig is dat.
Ojee, nu nog 2 weken schoolvakantie? Veel werken dus?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
Ja, ga ik over 2 weken ofzo wel mee beginnen. Na de schoolvakanties
Dieren gaan op hun baas lijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ex-kater, maar, ja, hij is erg liefEn lekker mutsig af en toe XD
Ehm, ze gaan dinsdag 11 januari terug naar schoolquote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee, nu nog 2 weken schoolvakantie? Veel werken dus?
Maar ja goed; aan de andere kant, als mensen zich niet kapotroken/zuipen/eten, heb ik weer geen werkquote:
Hehequote:
Jij ook, als je nog even zo doorgaatquote:
quote:
Rustig manquote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, als je nog even zo doorgaat
TFMquote:
quote:
Verkeerde SCquote:
manwijf?quote:
Pfft. Je zou nog maar schoolvakanties hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Stuart het volgende:
Ehm, ze gaan dinsdag 11 januari terug naar school
Klopt, en jij poste Goatsequote:
die van mij is morgen weer voorbijquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Je zou nog maar schoolvakanties hebben
Ja, de een zijn dood de ander zijn broodquote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar ja goed; aan de andere kant, als mensen zich niet kapotroken/zuipen/eten, heb ik weer geen werkDus ja.
![]()
![]()
[..]
Hehe![]()
of een gewone vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alsof, Nu kap ik echt...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkeerde SCBen je echt zo dom of doe je alsof?
quote:
Ik hoop het voor je, want ik ben je eigenlijk wel meer dan zatquote:
qftquote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want ik ben je eigenlijk wel meer dan zatik heb je nu al meermalen aangegeven dat je gezellig mag meeposten en het enige wat jij doet is je irritant opstellen en dat wordt doorgaans niet gewaardeerd in topics als deze
Dat wel jaquote:
Liefquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zei: mama, kom je me halen, dan gaan we spelen
Echt een schatjequote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
dat dusquote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want ik ben je eigenlijk wel meer dan zatik heb je nu al meermalen aangegeven dat je gezellig mag meeposten en het enige wat jij doet is je irritant opstellen en dat wordt doorgaans niet gewaardeerd in topics als deze
quote:
Ja! Als hij nou ook nog even had geslapen...quote:
Je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja! Als hij nou ook nog even had geslapen...
Hihihihi, Thijsquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Zijn monoloog nu: Lekker geslapen? Nee! Haha! Thijs wakker!quote:
Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja! Als hij nou ook nog even had geslapen...
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn monoloog nu: Lekker geslapen? Nee! Haha! Thijs wakker!
Whehehequote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leiden de gekste!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer... Dan in mijn woonplaats
True storyquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, de een zijn dood de ander zijn brood
Zekers, Alleen vraag ik me af waar de optredens worden gehouden, Weinig plekken hier in 't centrumquote:
We'll see, huiskamerconcert voor 3000 mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zekers, Alleen vraag ik me af waar de optredens worden gehouden, Weinig plekken hier in 't centrum
In de gracht natuurlijk, op drijvende pontonsquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zekers, Alleen vraag ik me af waar de optredens worden gehouden, Weinig plekken hier in 't centrum
Ik ben voor dat ze het eens hier moeten doen, plek voor optredens genoegquote:Op zondag 2 januari 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar is 'hier'?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben voor dat ze het eens hier moeten doen, plek voor optredens genoeg
Twentequote:
Garenmarkt is al niet zo groot... Gewoon een parkeerplaats... Waar het mini-koraal voor de ukkies wordt gehouden, Molen de Valk kan best, Zit InCasa vlakbij... Het huis komt op een betonnen stuk in het water..quote:Op zondag 2 januari 2011 16:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We'll see, huiskamerconcert voor 3000 mensen
Geen zin om helemaal naar de koelkast te lopenquote:
Dan heb je dus pechquote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin om helemaal naar de koelkast te lopen
Is er iemand thuis?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen zin om helemaal naar de koelkast te lopen
Straks loop ik die kant wel uit hoorquote:
Balen.quote:
Ik wil ook een wandelende koelkastquote:
Mijn zoontjesquote:Op zondag 2 januari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders had je je zoontjes kunnen waarschuwen,
quote:
Bis spätah Mariekequote:
zei noemt me altijd beroemde vrouw, en ik haar altijd Marieke...quote:
Fair enoughquote:Op zondag 2 januari 2011 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zei noemt me altijd beroemde vrouw, en ik haar altijd Marieke...
dacht ik ookquote:
Ja, vind het ook jammerlijk stil hierquote:
Om half 5 al bijna etenstijdquote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bijna etenstijd
Straks Preischotel eten
Okayquote:Op zondag 2 januari 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een gewoonte hier.. Tussen 16:30 en 18:00 eten we. Komt door sport enz.
Hier dus zeker niet preiquote:Op zondag 2 januari 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan zou je je bijna afvragen wat volgens jullie de lekkerste groente is.
2 lekkerste:quote:
Heb er zin inquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie is de Mol begint donderdag weer
zou wel veatt zijn jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb er zin inIk denk dat Horace de mol is... Zomaar
ik kom trouwens in de zomervakantie mijn zomerse dagen doorbrengen in Oxfort, waarschijnlijkquote:
Newcastlequote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kom trouwens in de zomervakantie mijn zomerse dagen doorbrengen in Oxfort, waarschijnlijk
kunnen niet zo ver meer ivm m'n vaders rug...
Nou, het regent daar wel maar niet elke dagquote:
Oxford is best mooi en maar een uur vanaf Londen ongeveerquote:Op zondag 2 januari 2011 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kom trouwens in de zomervakantie mijn zomerse dagen doorbrengen in Oxfort, waarschijnlijk
kunnen niet zo ver meer ivm m'n vaders rug...
dus we gaan waarschijnlijk wel naar Londen jaquote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oxford is best mooi en maar een uur vanaf Londen ongeveer
Leukquote:Op zondag 2 januari 2011 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dus we gaan waarschijnlijk wel naar Londen ja
Ga ik sowieso ook nog met school heen dit jaar...
Een full English breakfast wordt niet elke dag gegeten hoor. Meestal maar 1x per week. Verder vaak toast, cereal of iets als eieren of baconquote:Op zondag 2 januari 2011 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Stu, Eet jij zoals de engelsen warme gerechten s'morgens?
Baconquote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een full English breakfast wordt niet elke dag gegeten hoor. Meestal maar 1x per week. Verder vaak toast, cereal of iets als eieren of bacon
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een full English breakfast wordt niet elke dag gegeten hoor. Meestal maar 1x per week. Verder vaak toast, cereal of iets als eieren of bacon
Jij heb geluk dat het bij jou 15:50 isquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb een biertje kunnen bemachtigen![]()
Ik wacht eerst even de data enz afquote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
Trev, weet je al of je naar Londen gaat?
Zou eens tijd wordenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
Proostquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Stuart het volgende:
Ik zit nu nog in Nederland en vlieg morgen dus terug naar Londenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij heb geluk dat het bij jou 15:50 is
Dat kan pas als ze zeker weten dat je meegaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even de data enz af
[..]
Zou eens tijd worden
Snatch...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in Nederland en vlieg morgen dus terug naar Londen
bis spätahquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat van zijn biertje genieten. Tot later misschien mensen![]()
Laterquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Stuart het volgende:
quote:
ze gaan eerst kijken wat ongeveer de kosten zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan pas als ze zeker weten dat je meegaat.
Toch
Bis Later Stuquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef Stuart het volgende:
Uitgespeeld?quote:
¤100,- tot ¤150,-.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
ze gaan eerst kijken wat ongeveer de kosten zijn
[..]
Bis Later Stu
[..]
Uitgespeeld?
Nja, nou, ik kreeg meteen een pi om de oren, daarna heb ik de was voorbewerkt en in de machine gedaan, even gestoeid en toen wilde meneer even tv kijken. Hmm. Okeuj.quote:
Zo dus wel druk geweestquote:Op zondag 2 januari 2011 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, nou, ik kreeg meteen een pi om de oren, daarna heb ik de was voorbewerkt en in de machine gedaan, even gestoeid en toen wilde meneer even tv kijken. Hmm. Okeuj.
Lastige beslissing dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat kan pas als ze weten als je meegaat
Ik heb ja gezegd maar als ik het niet kan betalen dan houd het opquote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat kan pas als ze weten als je meegaat
Ok, ik moet nog ff kijken idd.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd maar als ik het niet kan betalen dan houd het op
Heb ik gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik moet nog ff kijken idd.
Nu nog een nee dus.
En beantwoord mijn DM eens.
Hey Marijkequote:Op zondag 2 januari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zal ik eens eten?Ik heb wel zin in een broodje ei met kaas
![]()
Hoe is het hier?![]()
Goedquote:Op zondag 2 januari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?![]()
Broodje ei met mayoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?![]()
Patatjesquote:Op zondag 2 januari 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Gaat, dan maak jij je er toch eentje, hier is het zo patat met een hamburger en paprika
Mooiquote:
Nee, niet als ie gebakken isquote:
Heb ik ook wel eens...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PatatjesEn waar doe je die paprika dan bij?
![]()
Ik denk inderdaad dat ik een eitje ga bakken als avondetenBen gewoon te moe
Ik ben zelfs te moe voor de was
Denk bij de hamburger of gewoon zoquote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik ging net ook de was doen..moest ik eerst tegen de muur staan leunen om bij te komen van het traplopenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Griep, een beest zwarequote:
Lekkerquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk bij de hamburger of gewoon zowant paprika
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ging net ook de was doen..moest ik eerst tegen de muur staan leunen om bij te komen van het traplopen![]()
Stom virus
En als ik kan slapen, dan gezelligquote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk bij de hamburger of gewoon zowant paprika
![]()
![]()
Ga je vanavond lekker met mij op tijd naar bed
Helaas nietquote:
Deze film heeft volgens mij een toffe scenequote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
JaIk heb besloten dat ik het morgen ga doen
Oeh oeh oeh ik heb wel CC en kijk nu de Muppets![]()
Week voor de vakantie had k snotterige neus, Hoofdpijn, buikpijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Griep, een beest zwareIk heb normaal niet dat ik zo ziek ben, maar nu was het raak... Even iets doen en ik ben kapot
Heb jij het gewoon zomaar? Lijkt me ook niet helemaal goed....
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als ik kan slapen, dan gezellig
Dat besloot ik gister, dus ik moest nu welquote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaIk heb besloten dat ik het morgen ga doen
Oeh oeh oeh ik heb wel CC en kijk nu de Muppets![]()
Ben benieuwd, sowieso muppetsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas niet
[..]
Deze film heeft volgens mij een toffe scene
Nu weer helemaal fit? Heb je nog wat leuks gedaan in je vakantie?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Week voor de vakantie had k snotterige neus, Hoofdpijn, buikpijn.
Jaquote:
Dan is er iets mis met de DMquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef Trevland het volgende:
Deze film heeft volgens mij een toffe scene
He, balen is datquote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat besloot ik gister, dus ik moest nu wel![]()
Zeker omdat iemand vergeten was te zeggen dat er 'ergens' ook nog dingen van kerst bij de was van Thijs lagen..met tomatenvlekken er op
Dat zekerquote:
Heb het wel nodigquote:[..]
Nu weer helemaal fit? Heb je nog wat leuks gedaan in je vakantie?
[..]
Ja
quote:
Ik ga weg uit de SC en jullie gaan postenquote:
Oeh, smileys in de DMquote:
Dan moet je blijvenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga weg uit de SC en jullie gaan posten
Jepperzquote:Op zondag 2 januari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben benieuwd, sowieso muppets
[..]
Nu weer helemaal fit? Heb je nog wat leuks gedaan in je vakantie?
[..]
Ja
Ja, dat was ergens nog verstopt in een tasjequote:Op zondag 2 januari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, balen is dat
OMGNee
Heb je vanish? Anders mag je de mijne wel lenen
PWWstof?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jepperz
Darten gekeken, PWWstof maken, Vuurwerk afgestoken... nou dat was 't wel zo'n beetje
Voor 't laatst was ik ziek 2 jaar geleden, Was ik een hele week ziek.. Had de hele kamer onder gekotst
Ik raak niet zo snel ziek..
Proefwerkweekstof. Ik ben niet op stap geweest dat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PWWstof?En lekker
Geen uitjes ofzo gehad?
Oeh jee, ja dan is het meteen raak. Dat heb ik ook eigenlijk wel. Heb ook niet snel koorts ofzo
met jouw DM dan denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 17:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan
[..]
Dat idee heb ik ook
Handigquote:Op zondag 2 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ergens nog verstopt in een tasje![]()
Ik moet er ook niet op rekenen dat dat dan bij de was komt he![]()
Maar goed, het zit nu in de machine, met een berg vanish spray
Wel, beloofdquote:
Ahaquote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Proefwerkweekstof. Ik ben niet op stap geweest dat ik me kan herinneren.
12 Januari begin ik. Doe Havo...quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaHeb je dat binnenkort? Want wat doe je als ik vragen mag?
Jammer
Dat vind ik stomquote:Op zondag 2 januari 2011 17:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met jouw DM dan denk ik![]()
ik krijg die van Marijke lekker wel gewoon hoor, EN met smileys
ik kwam echt een paar seconden nadat jij weg ging terug en ik dacht nog ooooooh, ik hoop dat hij me ziet en dat hij dan blijftquote:
Surequote:Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kwam echt een paar seconden nadat jij weg ging terug en ik dacht nog ooooooh, ik hoop dat hij me ziet en dat hij dan blijft
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik stom, wil je het nog een keer proberen?
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
Goede programmering van Comedy Central vanmiddag.
Was dat die ene die al geweest is, of eentje die nog komt?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
een hele goede en deze heeft een toffe sene er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |