Jij ook, als je nog even zo doorgaatquote:
quote:
Rustig manquote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, als je nog even zo doorgaat
TFMquote:
quote:
Verkeerde SCquote:
manwijf?quote:
Pfft. Je zou nog maar schoolvakanties hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Stuart het volgende:
Ehm, ze gaan dinsdag 11 januari terug naar school
Klopt, en jij poste Goatsequote:
die van mij is morgen weer voorbijquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Je zou nog maar schoolvakanties hebben
Ja, de een zijn dood de ander zijn broodquote:Op zondag 2 januari 2011 16:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar ja goed; aan de andere kant, als mensen zich niet kapotroken/zuipen/eten, heb ik weer geen werkDus ja.
![]()
![]()
[..]
Hehe![]()
of een gewone vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alsof, Nu kap ik echt...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkeerde SCBen je echt zo dom of doe je alsof?
quote:
Ik hoop het voor je, want ik ben je eigenlijk wel meer dan zatquote:
qftquote:Op zondag 2 januari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, want ik ben je eigenlijk wel meer dan zatik heb je nu al meermalen aangegeven dat je gezellig mag meeposten en het enige wat jij doet is je irritant opstellen en dat wordt doorgaans niet gewaardeerd in topics als deze
Dat wel jaquote:
Liefquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zei: mama, kom je me halen, dan gaan we spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |