SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Vrouw wijst er net op dat ze in Isles het veelbetekenende 'is les' hebben verstopt
Zou ons fietsje nou zo desperaat zijn dat ze zelfs genoegen neemt met dergelijke beelden? Ik dacht dat dat in dit internettijdperk niet meer nodig wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me enig, een stel potten gefocust op mijn totaalruptuur...
Negers!
Leuk, die autocorrectie. Ik schreef dus engerd, had niks met huidskleur te maken!
Volgens mij maakt het niet veel uit wiens muts het nou precies is die daar ligt te rupturen hoorquote:
Zal ik nou zeggen, "ja, wie begon er over een totaalrupuur?"...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Vanyel het volgende:
Ja je kunt toch gewoon je ogen dichtdoen..
Wie weet..quote:
Met bijna 40 graden koorts je bed induiken op nieuwjaarsdag is heerlijkquote:
quote:
Ook ziek of "gewoon" zwangerschapsnarigheid?quote:
Iedereen heeft wel een beetje Negers! in zich en bij mij uit zich dit op deze manier.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me enig, een stel potten gefocust op mijn totaalruptuur...
Negers!
Leuk, die autocorrectie. Ik schreef dus engerd, had niks met huidskleur te maken!
Ik kan altijd nog wegkijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef Vanyel het volgende:
Je wil dus liever toch niet komen kijken?
Hoi Lezzer, welkom thuisquote:
quote:
Jep. Maar ik ben dan ook een stuudjequote:
Dit is pas mijn propedeuse. En combineren is ook zo slecht voor de portemonnee.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Vanyel het volgende:
Hoe lang ben je al bezig met deze? Kun je ze niet een jaartje of iets combineren? Heb je straks twee studies, altijd leuk voor je opties.
Hoezo slecht voor de portemonnee?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit is pas mijn propedeuse. En combineren is ook zo slecht voor de portemonnee.
Dat schijnt alleen zo te zijn als je een tweede studie aan dezelfde instelling volgt en dat zou dan in mijn geval niet kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef skunkasaur het volgende:
Juist niet slecht voor de portemonnee... je hoeft maar bij één instelling studiegeld te betalen. Alleen de boekenkosten zijn dan dubbel. Maar als je vertraging oploopt is het wel ineens een stuk duurder... met die nieuwe wetgeving.
De DUO - IBG site heeft een stukje met dit:quote:Op maandag 3 januari 2011 22:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen zo te zijn als je een tweede studie aan dezelfde instelling volgt en dat zou dan in mijn geval niet kunnen.
Woeii!quote:Geen collegegeld
Tijdens een bachelor of master kan je vakken volgen van een andere opleiding of een complete tweede opleiding (aan dezelfde of een andere instelling) zolang je nog geen diploma hebt behaald. Hiervoor kan geen extra collegegeld worden gevraagd naast het wettelijk collegegeld dat al betaald wordt voor de eerste bachelor of master.
Er loopt een topic over op Fok toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind geloof ik de Samsung galaxy tab wel sexy. Toevallig iemand dat ding al in handen heeft gehad?
Dankjewel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
De DUO - IBG site heeft een stukje met dit:
[..]
Woeii!
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind geloof ik de Samsung galaxy tab wel sexy. Toevallig iemand dat ding al in handen heeft gehad?
Omdat die niet leverbaar was, en ik niet kon wachten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:04 schreef Vanyel het volgende:
En waarom heb jij de archos uiteindelijk afgewezen?
Boeken van Jamie Oliver zijn altijd leuk, maar wel prijzig dus ik weet niet in welke prijsklasse je het zoekt en of je nog een voorkeur hebt voor een bepaalde keuken?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef lezzer het volgende:
Hier zijn wel wat kookliefhebbers toch he?
Weet iemand een leuk kookboekje als cadeautje voor m'n zus?
Ik heb er geen verstand van
Ik had geen zin om vanaf m'n iPad te gaan spoileren, maar je snapt wel dat ik die opmerking van mijlen ver af aan zag komenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef lezzer het volgende:
te laat
En nu ga ik dan echt boodschappen doen.
Hij is nu 10¤ bij de V&D.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef Vanyel het volgende:
Toch vind ik ook 50 euro nog best wel veel voor zo'n boek..
Waarom zei je dan zoiets raars?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had geen zin om vanaf m'n iPad te gaan spoileren, maar je snapt wel dat ik die opmerking van mijlen ver af aan zag komen
Die link die je gaf zei 50quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij is nu 10¤ bij de V&D.
En ik heb een Pathé Unlimited Card gekocht.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Om jou de kans te geven er niet over te miereneuken....
Euh, neequote:Op woensdag 5 januari 2011 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Hee dat doe ik straks ook. Je komt vast niet naar Utrecht ervoor?
Dit zou best de verklaring kunnen zijn, ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Magenta het volgende:
doet mij denken aan dit; http://en.wikipedia.org/wiki/McClintock_effect.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:40 schreef Magenta het volgende:
(en waarschijnlijk de reden dat ik vandaag niet naar IKEA ga)
succes danquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Lijkt me ontzettend fijn. Ik lig om de maand plat.
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Avey het volgende:
Ik ben gecast in een stuk van m'n toneelvereniging.
Ik ben er een keer eerder geweest, vorig jaar januariquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Je komt er dus niet vaker begrijp ik?
Ik gokte dat jullie elkaar wel kenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat het maar moet worden jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:21 schreef wonderer het volgende:
Terugbellen en een zware stem opzetten?
Als je je kind maar Fietsje noemt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon een keer doen. Voelt nl best kut als je na een half uurtje winkel al bezweet ergens moet neerzijgen.
Maar je bent een mopje![]()
geschift, maar een mopje
Wel het minst belangrijke deel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou die vreemde acuut van me af slaan, maar dacht ook meer aan het verbale deel van je boodschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Hahahaha, dat is heel erg. En dat laatste vind ik lief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Nope. Ben wat dat betreft een slechte zwangere, ik huil alleen soms heel hard bij extreme home makeover.
Mijn nietzwangere vrouw daarentegen kan opeens wel zomaar gaan huilen omdat mijn aanblik haar ontroert oid
Dus jullie gaan wel voor meerdere kinderen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Ieder op zn beurt hoor, ik ben anderhalf jaar ouder dus logischerwijs de eerste. Maar enkel op voorwaarde dat zij ook in de nabije toekomst haar lichaam aan stukken laat rijten.
Ik kan d'r sowieso nog niet heen, aangezien ik HAVO heb gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij eigenlijk nog twijfels over die tweede studie nu het je geen geld kost?
O, ik dacht dat je het nog over dit jaar had. En ik denk dat ik me dan alleen op die andere studie zou willen focussen, zeker omdat deze studie zulke rare tijden heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Propedeuse halen voldoet niet?
Twee lijkt me trouwens absoluut voldoende. Drie maakt meteen echt horrordruk. En we zijn nog op zoek naar een oppas!
Ik snap er niets van, heb je een ex-man ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Magenta het volgende:
Okeeeeeee..dit was weer even lachen hoor![]()
.
Ik had vorige maand m'n provider gebeld om wat gegevens op te vragen. 'Ja is goed mevrouw [mijn naam], gaan we regelen' (ik had geen voornaam gegeven bij aanvang van het gesprek dus ik dacht; 'ha, mooi, blijkbaar zit het best goed, vocaal.'Ik zou de gegevens via email krijgen.
Nou niks dus.
Ik vandaag weer bellen 'Ja nee mevrouw, die konden we niet sturen. Meneer (die persoonsgegevens zijn natuurlijk al jaren oud, tamelijk irritant, maar goed) moet zèlf bellen. Op dat moment zit je wel even met je mond vol tanden kan ik je zeggen. ('Ja maar, ja maar..'). Uiteindelijk het gesprek maar afgerond..hier had ik geen rekening mee gehouden..
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik snap er niets van, heb je een ex-man ofzo?
Wat is het dan?quote:
Gelukkig niet. Tja wat moet ik er nog aan verduidelijken, kweenie..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een ex-vrouwquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou laat ook maar, ik zal wel weer niet goed opgelet hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Magenta het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Tja wat moet ik er nog aan verduidelijken, kweenie..
Oh Fietsje, als je toch 15 jaar ouder was en ik vrijgezel. Dan zou je een goed datingprofiel hebben.quote:
Nee jij, met je "ik zoek nog een oppas"quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij heeft ze nu nog een veel beter datingprofiel, maar houdt je fatsoen je tegen. Zo'n lekker fris jong hapje (insert vorksmiley)
Ja, tegenwoordig hebben we een echt kantoor he...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:37 schreef Vanyel het volgende:
Mijn boodschappen worden tussen 10 en 12 bezorgd, maar ik hoef er gelukkig alleen voor op te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Hihihihihihi ik droomde over lezzer.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb heul vol haar echt en ook een fijne kleur![]()
Dit werd ooit eens in een reclame samen met beelden van de val van de Duitse Muur afgespeeld. Erg mooi, die combinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:23 schreef lezzer het volgende:
Duitse versie??
-durf ik dat te bekijken? -
En wat gingen we doen dan?
-niet ranzig bedoeld, ik ben gewoon benieuwd-
live edit is funquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Magenta het volgende:
De meeste supermarkten hebben die dingen in de ban gedaan () , dat is alles wat ik weet ..
Haha, ik ken het jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
live edit is fun
Maar ik moet gewoon het beeld hebben, of ze er nou nog zijn of niet.
Ik heb er een stuk of 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Magenta het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die zojuist een 'liefdesverklaring' via PM heeft gekregen of is er iemand druk geweest?
Nee, ik denk niet dat het echt iets met 'liefde' te maken heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Ik niks.
Is dat iets om me zorgen over te maken?
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het echt iets met 'liefde' te maken heeft
Ze hebben de hoop je te converten opgegevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Ik niks.
Is dat iets om me zorgen over te maken?
Wat zei jij, 'Neehee, ik ik ben dat niet op mijn UI"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Ook niet![]()
Ooit vroeg wel iemand (met een account dat nog geen dag oud was) me via pm of ik biseksueel was. Vond ik ook buitengewoon vleiend
Beetje raar verhaal wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb ook niks! Gelukkig maar maybe.
Ik had net trouwens rare mensen aan de deur. Ik woon 3 hoog en de bel ging: "Hallo, wij zijn van *vaag bedrijf* en we willen even kijken van welk type uw gas- en elektriciteitsmeter is". Wtf? Zulke mensen moet je toch nooit binnenlaten??
quote:
Binnengelaten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik had net trouwens rare mensen aan de deur. Ik woon 3 hoog en de bel ging: "Hallo, wij zijn van *vaag bedrijf* en we willen even kijken van welk type uw gas- en elektriciteitsmeter is". Wtf? Zulke mensen moet je toch nooit binnenlaten??
Natuurlijk niet. Gekkenhuis. Ik zo; "Ik ken u niet, dus laat u niet binnen", man: "We kunnen ons legitimeren". 't Is goed met je!quote:
quote:
Klinkt dodgyquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ja, ik ben de enige die hier woont, dus ik neem aan dat ze voor mij kwamen. Maar meestal als de NUON komt, ofzo, en je bent er niet, laten ze een bewijsje achter. Dat hebben deze mensen niet gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef lezzer het volgende:
Kwamen ze ook voor jou eigenlijk?
@Qebbel, Ken jij purser Georgette trouwens?
Ja, dan moeten er toch wel alarmbellen af gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef Avey het volgende:
Ik werd vorige week gebeld door iemand die zei dat ik een prijs had gewonnen en of ik m'n bankrekeningnummer even wilde doorgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Klinkt dodgy
Ik werd vorige week gebeld door iemand die zei dat ik een prijs had gewonnen en of ik m'n bankrekeningnummer even wilde doorgeven
Ja, maar ik heb ook nog nooit een whirlpoolkoelkast gehad. Bovendien zijn ze niet zo makkelijk terug te vinden op de whirlpoolsite door die fijne ikeanamen.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dan moeten er toch wel alarmbellen af gaan
@Qebbel, jouw maatschappij natuurlijk. Zij heeft ons al twee keer gepurserd
Niet bijzonder prettig om te zien of zo verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mn ogen openhouden. Ik ga vanaf nu meer vliegpersoneel ontmoeten, want druk bezig met uitbreiden van mn skills! Gisteren tofste dag ooit: training gehad op platvormen vliegtuigen. HOE VET!! We stonden gewoon tussen de dikke 747's die weggingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Vroeger was het een b-merk van Philips, maar hoe dat nu zit weet ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog nooit een whirlpoolkoelkast gehad. Bovendien zijn ze niet zo makkelijk terug te vinden op de whirlpoolsite door die fijne ikeanamen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus wel elke keer af als ik vlieg, hoe het met je training is en of je mag blijven enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mn ogen openhouden. Ik ga vanaf nu meer vliegpersoneel ontmoeten, want druk bezig met uitbreiden van mn skills! Gisteren tofste dag ooit: training gehad op platvormen vliegtuigen. HOE VET!! We stonden gewoon tussen de dikke 747's die weggingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga over 3 weken met Ryan Air vliegen. Daar kun je geen stoel reserveren!![]()
Ja zo lijkt het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Qebbel het volgende:
Dus je kunt gewoon het toestel inlopen en zomaar ergens gaan zitten??
Nou ja met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze nog niets. Maar de truuk is dat ze je een aantal vragen stellen waar je dan met 'ja' op antwoordt. Dat nemen ze dan op en plakken het dan op een ander bandje waar hele andere vragen gesteld worden. Zo zal het lijken of je bevestigend hebt geantwoord op de vraag of ze gemachtigd zijn om een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat er serieus mensen zijn die in dat soort onzin trappen.
![]()
"U spreekt met ... van de ING. Ons internetbankieren ondergaat een grote verandering. Als u even uw rekening- pasnummer en pin wilt doorgeven, zetten wij het zonder problemen om".
Meen je niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze nog niets. Maar de truuk is dat ze je een aantal vragen stellen waar je dan met 'ja' op antwoordt. Dat nemen ze dan op en plakken het dan op een ander bandje waar hele andere vragen gesteld worden. Zo zal het lijken of je bevestigend hebt geantwoord op de vraag of ze gemachtigd zijn om een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.
Heel sneaky.
Ik ook. Ik moet daar geen gedoe over hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Qebbel het volgende:
Tja, als 't maar een uurtje vliegen is. Maar eigenlijk hecht ik ook wel waarde aan mijn plaats hoor. Als 't kan, regel ik het gewoon van te voren.
Ach, zoals lezzer al zei, als ze zulke dingen vragen gaan er bij de meeste mensen wel alarmbellen afquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Meen je niet!Schandalige lui heb je ook
Ja hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet daar geen gedoe over hebben.
Toen we van Hong Kong naar Bali vlogen wilde die vrouw ons verspreid over het vliegtuig zetten.
Maar sommige incheckers snappen het ook niet, ofzo. Wij hadden net in Shanghai zo'n SUFFERD. Ik had al die stoelen geboekt, dus in principe niks aan de hand. Maar je kunt bij sommige airlines geen nooduitgangen, of voorste rijen zelf boeken. Uiteraard tijdens het inchecken kun je daar om vragen, want iemand moet er op gezet worden en dan hebben ze gewoon al helder wie, of wat voor mensen er komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
Wij op de terugvlucht van Gran Canaria naar huis. Ik wil dan aan het gangpad en vrouw in het midden.
"ja, dat kon niet" volgens die vrouw". Dus ik zeg "waarom niet".
Ja, "wat ze dan met die stoel aan het raam moesten".
Dus ik zeg "many people travel alone".
Toen was het binnen een halve minuut opgelost.
Je gaat mij niet vertellen dat zij daar nog niet op gekomen was![]()
In Hong Kong hadden we niet uitgevogeld gekregen waar we konden printen voor een boarding pass.
En, dan spreken er weinig mensen fatsoenlijk Engels in Hong Kong hoor...
Meestal valt dat reuze mee hoor. Je gaat gewoon t vliegtuig in en ergens zitten. Net als in de trein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja zo lijkt het.
Nou is die priority boarding natuurlijk ook een stuk zinvoller
Maar wat een onzin zeg. Een beetje als een tokkie gaan staan zeiken over een plek in het vliegtuig...
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Meestal valt dat reuze mee hoor. Je gaat gewoon t vliegtuig in en ergens zitten. Net als in de trein.
Nou, als je erop staat...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook geen fantastische penispost.Wie stuurt mij fantastische penispost?
Ik moet ook aan postal gold denken. Is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook geen fantastische penispost.Wie stuurt mij fantastische penispost?
Ik zie dat niet alleen op tv, maar heb het ook zelf meegemaakt. Tig vluchten (toegegeven, de meeste in Azië) en nooit gezeik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereen![]()
quote:
Ik kreeg 450 penismailtjes. Dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet ook aan postal gold denken. Is dat de bedoeling?
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie dat niet alleen op tv, maar heb het ook zelf meegemaakt. Tig vluchten (toegegeven, de meeste in Azië) en nooit gezeik.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren...
Zal ik minder intelligent doen dan?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kreeg 450 penismailtjes. Dat was echt fantastisch!
Ik hik ananas.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren...
Je hebt er wel rellers bij hoor. Volgens mij bestaat er gewoon een type mens dat ALTIJD zeikt. Gewoon om het zeiken. Die mensen zijn niet gelukkig als ze niks te zeiken hebben. Tja...Ik probeer ze altijd met een smile en een grap te 'breken'. Maar er zijn ook mensen die steeds ff een stapje verder gaan, tot echt agressie en uiterst onbeschoft gedrag tegen mij of collega's vertonen. We hebben niet voor niets geen naambordjes meer: collega's werden gezocht op hyves en facebook en bedreigd daardoor. Mensen gaan verder dan je denkt. En ze bereiken het absolute averechtse ermee. Als je iemand aardig benaderd, krijg je veul meer voor elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 't Is soms wel jammer dat ik niet echt een herkenbare lesbo ben. Zou af en toe wel eens handig zijn in mijn functie.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik jou niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
Ik weet hoe Qebbel eruit ziet en ik zou haar denk ik ook straal voorbij lopen
't Is niet expres hoorquote:
Draag je blauw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Qebbel het volgende:
Tja, ik heb echt niks herkenbaars en zie er gewoon net zo uit als ALLE andere gemiddelde blauwe stewardessen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Draag je blauw?![]()
En ik maar zoeken naar een groen pakje![]()
Presentatie voor morgen eindelijk klaar.![]()
Op naar de bank... (met m'n iPad).
Tig gadgets te vinden hoor, doe een ring, armband, ketting en oorbellen met regenboogjes, kan niemand het meer missenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Qebbel het volgende:
Maar ik heb iets bedacht. Wat als ik nou met een regenboogpen, of een pen van gays & gadgets, of het coc ga schrijven? Heeft zaz geen pennen? Een mini sign...
Dat zei ik dus ook en toen ging dat bijdehante mormel aan de andere kant van de lijn sarcastisch lopen doen over hoe anders ik zou piepen als ik belangrijke post (boetes komen daar ook vandaan?) zou missen omdat ik mijn adres niet correct wilde doorgeven...quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat is dus een bug in het synchronisatesysteem lijkt me zo. Prutswerk als je daar (bis) geen rekening mee gehouden hebt zeg
Je bent zelf verantwoordelijk voor hoe het in het GBA staat en daar staat het goed. RDW moet niet zeiken dus...
Ik weet dat het cjib ze verstuurt, maar ik dacht dat ze het adres wel van de RDW kregen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef lezzer het volgende:
Whut? op dvd ofzo?
Olivia
Heb je niet om de chef van dat mormel gevraagd dan?
Boetes komen ergens anders vandaan trouwens (cjib).
Ik had er van de week weer eentje op de mat, ik ben ervaringsdeskundige
GBA. Dat is het centrale basissysteem.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet dat het cjib ze verstuurt, maar ik dacht dat ze het adres wel van de RDW kregen.
I know lovequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:
GBA. Dat is het centrale basissysteem.
quote:Kentekenovertreding
In geval van een kentekenovertreding - als u bijvoorbeeld bent geflitst - gebruikt het CJIB de adresgegevens uit het kentekenregister van de RDW Centrum voor voertuigtechniek en informatie.
Postbode?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
I know love
Toch gek dat mijn boetes bij de benedenburen terechtkwamen dan..
mijn vrouw zit mij hier valselijk te informeren dus....quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
I know love
Toch gek dat mijn boetes bij de benedenburen terechtkwamen dan..
Of niet zo gek:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |