Haha, ik ken het jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
live edit is fun
Maar ik moet gewoon het beeld hebben, of ze er nou nog zijn of niet.
Ik heb er een stuk of 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Magenta het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die zojuist een 'liefdesverklaring' via PM heeft gekregen of is er iemand druk geweest?
Nee, ik denk niet dat het echt iets met 'liefde' te maken heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Ik niks.
Is dat iets om me zorgen over te maken?
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het echt iets met 'liefde' te maken heeft
Ze hebben de hoop je te converten opgegevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Ik niks.
Is dat iets om me zorgen over te maken?
Wat zei jij, 'Neehee, ik ik ben dat niet op mijn UI"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Ook niet![]()
Ooit vroeg wel iemand (met een account dat nog geen dag oud was) me via pm of ik biseksueel was. Vond ik ook buitengewoon vleiend
Beetje raar verhaal wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb ook niks! Gelukkig maar maybe.
Ik had net trouwens rare mensen aan de deur. Ik woon 3 hoog en de bel ging: "Hallo, wij zijn van *vaag bedrijf* en we willen even kijken van welk type uw gas- en elektriciteitsmeter is". Wtf? Zulke mensen moet je toch nooit binnenlaten??
quote:
Binnengelaten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik had net trouwens rare mensen aan de deur. Ik woon 3 hoog en de bel ging: "Hallo, wij zijn van *vaag bedrijf* en we willen even kijken van welk type uw gas- en elektriciteitsmeter is". Wtf? Zulke mensen moet je toch nooit binnenlaten??
Natuurlijk niet. Gekkenhuis. Ik zo; "Ik ken u niet, dus laat u niet binnen", man: "We kunnen ons legitimeren". 't Is goed met je!quote:
quote:
Klinkt dodgyquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ja, ik ben de enige die hier woont, dus ik neem aan dat ze voor mij kwamen. Maar meestal als de NUON komt, ofzo, en je bent er niet, laten ze een bewijsje achter. Dat hebben deze mensen niet gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:26 schreef lezzer het volgende:
Kwamen ze ook voor jou eigenlijk?
@Qebbel, Ken jij purser Georgette trouwens?
Ja, dan moeten er toch wel alarmbellen af gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef Avey het volgende:
Ik werd vorige week gebeld door iemand die zei dat ik een prijs had gewonnen en of ik m'n bankrekeningnummer even wilde doorgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Klinkt dodgy
Ik werd vorige week gebeld door iemand die zei dat ik een prijs had gewonnen en of ik m'n bankrekeningnummer even wilde doorgeven
Ja, maar ik heb ook nog nooit een whirlpoolkoelkast gehad. Bovendien zijn ze niet zo makkelijk terug te vinden op de whirlpoolsite door die fijne ikeanamen.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dan moeten er toch wel alarmbellen af gaan
@Qebbel, jouw maatschappij natuurlijk. Zij heeft ons al twee keer gepurserd
Niet bijzonder prettig om te zien of zo verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mn ogen openhouden. Ik ga vanaf nu meer vliegpersoneel ontmoeten, want druk bezig met uitbreiden van mn skills! Gisteren tofste dag ooit: training gehad op platvormen vliegtuigen. HOE VET!! We stonden gewoon tussen de dikke 747's die weggingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Vroeger was het een b-merk van Philips, maar hoe dat nu zit weet ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog nooit een whirlpoolkoelkast gehad. Bovendien zijn ze niet zo makkelijk terug te vinden op de whirlpoolsite door die fijne ikeanamen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik vraag me dat dus wel elke keer af als ik vlieg, hoe het met je training is en of je mag blijven enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal mn ogen openhouden. Ik ga vanaf nu meer vliegpersoneel ontmoeten, want druk bezig met uitbreiden van mn skills! Gisteren tofste dag ooit: training gehad op platvormen vliegtuigen. HOE VET!! We stonden gewoon tussen de dikke 747's die weggingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ga over 3 weken met Ryan Air vliegen. Daar kun je geen stoel reserveren!![]()
Ja zo lijkt het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Qebbel het volgende:
Dus je kunt gewoon het toestel inlopen en zomaar ergens gaan zitten??
Nou ja met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze nog niets. Maar de truuk is dat ze je een aantal vragen stellen waar je dan met 'ja' op antwoordt. Dat nemen ze dan op en plakken het dan op een ander bandje waar hele andere vragen gesteld worden. Zo zal het lijken of je bevestigend hebt geantwoord op de vraag of ze gemachtigd zijn om een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat er serieus mensen zijn die in dat soort onzin trappen.
![]()
"U spreekt met ... van de ING. Ons internetbankieren ondergaat een grote verandering. Als u even uw rekening- pasnummer en pin wilt doorgeven, zetten wij het zonder problemen om".
Meen je niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze nog niets. Maar de truuk is dat ze je een aantal vragen stellen waar je dan met 'ja' op antwoordt. Dat nemen ze dan op en plakken het dan op een ander bandje waar hele andere vragen gesteld worden. Zo zal het lijken of je bevestigend hebt geantwoord op de vraag of ze gemachtigd zijn om een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.
Heel sneaky.
Ik ook. Ik moet daar geen gedoe over hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Qebbel het volgende:
Tja, als 't maar een uurtje vliegen is. Maar eigenlijk hecht ik ook wel waarde aan mijn plaats hoor. Als 't kan, regel ik het gewoon van te voren.
Ach, zoals lezzer al zei, als ze zulke dingen vragen gaan er bij de meeste mensen wel alarmbellen afquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Meen je niet!Schandalige lui heb je ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |