Haha, ik ken het jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
live edit is fun
Maar ik moet gewoon het beeld hebben, of ze er nou nog zijn of niet.
Ik heb er een stuk of 3quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Magenta het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die zojuist een 'liefdesverklaring' via PM heeft gekregen of is er iemand druk geweest?
Nee, ik denk niet dat het echt iets met 'liefde' te maken heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Ik niks.
Is dat iets om me zorgen over te maken?
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het echt iets met 'liefde' te maken heeft
Ze hebben de hoop je te converten opgegevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef lezzer het volgende:
Ik niks.
Is dat iets om me zorgen over te maken?
Wat zei jij, 'Neehee, ik ik ben dat niet op mijn UI"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef Vanyel het volgende:
Ook niet![]()
Ooit vroeg wel iemand (met een account dat nog geen dag oud was) me via pm of ik biseksueel was. Vond ik ook buitengewoon vleiend
Beetje raar verhaal wel ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb ook niks! Gelukkig maar maybe.
Ik had net trouwens rare mensen aan de deur. Ik woon 3 hoog en de bel ging: "Hallo, wij zijn van *vaag bedrijf* en we willen even kijken van welk type uw gas- en elektriciteitsmeter is". Wtf? Zulke mensen moet je toch nooit binnenlaten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |