abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90934734
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef Qebbel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal mn ogen openhouden. Ik ga vanaf nu meer vliegpersoneel ontmoeten, want druk bezig met uitbreiden van mn skills! Gisteren tofste dag ooit: training gehad op platvormen vliegtuigen. HOE VET!! We stonden gewoon tussen de dikke 747's die weggingen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ .
Ik vraag me dat dus wel elke keer af als ik vlieg, hoe het met je training is en of je mag blijven enzo.
Ik ga over 3 weken met Ryan Air vliegen. Daar kun je geen stoel reserveren! :X
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:51:43 #242
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90934964
Het gaat uitstekend! Maar de vlieg-vacatures zijn er nog steeds niet, dus vandaar dat ik lekker op de grond mn werk uitbreid. Superleuk hoor!

Das ook a-relaxt van die stoel. Moet je dan extra vroeg aanwezig zijn, om te zorgen dat je niet helemaal achterin wordt gepropt?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_90935055
Ja, blijkbaar kun je dan priority boarding boeken. Vriendinnen van ons die meegaan hebben dat per ongeluk geboekt. Wij niet.
Wist ik veel waar dat goed voor was :D
Maar goed, ze houden wel een plekje vrij voor ons, en het is maar een uurtje ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:57:20 #244
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90935271
Dus je kunt gewoon het toestel inlopen en zomaar ergens gaan zitten??
pi_90935386
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Qebbel het volgende:
Dus je kunt gewoon het toestel inlopen en zomaar ergens gaan zitten??
Ja zo lijkt het.
Nou is die priority boarding natuurlijk ook een stuk zinvoller :D

Maar wat een onzin zeg. Een beetje als een tokkie gaan staan zeiken over een plek in het vliegtuig... ;(
pi_90935597
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef Qebbel het volgende:

[..]

_O- :') En dan te bedenken dat er serieus mensen zijn die in dat soort onzin trappen. |:(

"U spreekt met ... van de ING. Ons internetbankieren ondergaat een grote verandering. Als u even uw rekening- pasnummer en pin wilt doorgeven, zetten wij het zonder problemen om".
Nou ja met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze nog niets. Maar de truuk is dat ze je een aantal vragen stellen waar je dan met 'ja' op antwoordt. Dat nemen ze dan op en plakken het dan op een ander bandje waar hele andere vragen gesteld worden. Zo zal het lijken of je bevestigend hebt geantwoord op de vraag of ze gemachtigd zijn om een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.

Heel sneaky. :{
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:04:39 #247
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90935613
Tja, als 't maar een uurtje vliegen is. Maar eigenlijk hecht ik ook wel waarde aan mijn plaats hoor :D. Als 't kan, regel ik het gewoon van te voren.
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:05:54 #248
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90935670
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Avey het volgende:

[..]

Nou ja met alleen je bankrekeningnummer kunnen ze nog niets. Maar de truuk is dat ze je een aantal vragen stellen waar je dan met 'ja' op antwoordt. Dat nemen ze dan op en plakken het dan op een ander bandje waar hele andere vragen gesteld worden. Zo zal het lijken of je bevestigend hebt geantwoord op de vraag of ze gemachtigd zijn om een bepaald bedrag van je rekening af te schrijven.

Heel sneaky. :{
Meen je niet! :o Schandalige lui heb je ook :{w
pi_90935715
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Qebbel het volgende:
Tja, als 't maar een uurtje vliegen is. Maar eigenlijk hecht ik ook wel waarde aan mijn plaats hoor :D. Als 't kan, regel ik het gewoon van te voren.
Ik ook. Ik moet daar geen gedoe over hebben.
Toen we van Hong Kong naar Bali vlogen wilde die vrouw ons verspreid over het vliegtuig zetten. :{
pi_90935751
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Meen je niet! :o Schandalige lui heb je ook :{w
Ach, zoals lezzer al zei, als ze zulke dingen vragen gaan er bij de meeste mensen wel alarmbellen af :P
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_90935933
-wat zal ik eens snaaien?-
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:14:26 #252
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90936115
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik ook. Ik moet daar geen gedoe over hebben.
Toen we van Hong Kong naar Bali vlogen wilde die vrouw ons verspreid over het vliegtuig zetten. :{
Ja hoor :'). Kon je het zelf niet regelen van te voren? Wij hadden het vorig jr naar Beijing: groep van 8, kris kras door het hele toestel. 11u Vliegen! Mens kon niks veranderen (yeah right), dus ik heb aan boord nog als brugman moeten lullen om mij en mn vriendin naast elkaar te krijgen. Ik ga toch geen 11u naast een vreemde zitten, in het midden van een rij van 4 :{w. Dit jaar heel wat geregel van te voren, maar uiteindelijk heb ik onze stoelen van te voren vast kunnen leggen!
pi_90936377
Wij op de terugvlucht van Gran Canaria naar huis. Ik wil dan aan het gangpad en vrouw in het midden.
"ja, dat kon niet" volgens die vrouw". Dus ik zeg "waarom niet".
Ja, "wat ze dan met die stoel aan het raam moesten".
Dus ik zeg "many people travel alone".
Toen was het binnen een halve minuut opgelost.

Je gaat mij niet vertellen dat zij daar nog niet op gekomen was 8)7

In Hong Kong hadden we niet uitgevogeld gekregen waar we konden printen voor een boarding pass.
En, dan spreken er weinig mensen fatsoenlijk Engels in Hong Kong hoor...
pi_90936481
Ja en bij een vlucht van 11 uur zou ik ook echt wel naast elkaar willen zitten!
1. stel je stort neer, dan wil ik haar nog wel vast kunnen houden
2. stel ik moet braken, wie wrijft er over m'n rug?
3. stel, ik ben op een andere manier ongemakkelijk, tegen wie kan ik zeuren?
4. stel, ik wil hangen, dat doe je niet bij een vreemde
Nou, ja, redenen te over zou ik zeggen..
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:38:28 #255
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90937368
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
Wij op de terugvlucht van Gran Canaria naar huis. Ik wil dan aan het gangpad en vrouw in het midden.
"ja, dat kon niet" volgens die vrouw". Dus ik zeg "waarom niet".
Ja, "wat ze dan met die stoel aan het raam moesten".
Dus ik zeg "many people travel alone".
Toen was het binnen een halve minuut opgelost.

Je gaat mij niet vertellen dat zij daar nog niet op gekomen was 8)7

In Hong Kong hadden we niet uitgevogeld gekregen waar we konden printen voor een boarding pass.
En, dan spreken er weinig mensen fatsoenlijk Engels in Hong Kong hoor...
Maar sommige incheckers snappen het ook niet, ofzo. Wij hadden net in Shanghai zo'n SUFFERD. Ik had al die stoelen geboekt, dus in principe niks aan de hand. Maar je kunt bij sommige airlines geen nooduitgangen, of voorste rijen zelf boeken. Uiteraard tijdens het inchecken kun je daar om vragen, want iemand moet er op gezet worden en dan hebben ze gewoon al helder wie, of wat voor mensen er komen.
Wij staan bij de check- in, helemaal vooraan. Ik zie dat er echt weinig mensen zijn, dus verwacht absoluut geen volle kist, geen baby's, geen rolstoelers. Ik vraag, zou u onze stoelen misschien kunnen veranderen naar een van die voorste rijen. Maar daar deed ze zo ingewikkeld over! Kon niet. Uiteindelijk in het toestel: niemand is op die rijen gezet! Wij zijn er gewoon gaan zitten. Ze had dat makkelijk kunnen doen! En die brutale Chinezen gingen allemaal meteen ergens anders zitten, omdat die kist niet eens half vol was. Dus als ze ons nou had geholpen hadden we nog met z'n vieren fijn kunnen zitten, de bitch. }:|

Wij doen bij lege kisten vaak juist 2 mensen per rij (van 3 dus), zodat ze lekker een extra stoel hebben. Sowieso bij mensen die met baby's reizen, proberen we daarop te letten, maar ook als iemand er om vraagt en het kan.

En inderdaad wat je zegt; je wilt gewoon naast je lief zitten om die redenen. Al is het bij mij meestal dat ik alleen maar mijn euforisme wil delen en af en toe kan ik haar geruststellen bij turbulentie ofzo.
pi_90939476
Ik ben een keer echt ziek geweest in het vliegtuig (daarom wil ik tegenwoordig ook aan het gangpad). Ik moet er niet aan denken dat m'n vrouw dan weet ik waar ergens ver weg zit :'(
pi_90940768
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja zo lijkt het.
Nou is die priority boarding natuurlijk ook een stuk zinvoller :D

Maar wat een onzin zeg. Een beetje als een tokkie gaan staan zeiken over een plek in het vliegtuig... ;(
Meestal valt dat reuze mee hoor. Je gaat gewoon t vliegtuig in en ergens zitten. Net als in de trein.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:46:50 #258
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_90940777
En weer terug. Hallo (kale en niet kale) dames. :W

Ik vind dit trouwens een enorm handig schemaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_90940976
Heel handig!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:51:45 #260
309079 Bakfiets.
pi_90941011
Jij snelle editter. :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:52:37 #261
309079 Bakfiets.
pi_90941065
Ik heb trouwens ook geen fantastische penispost. :( Wie stuurt mij fantastische penispost?
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:14:08 #262
309079 Bakfiets.
pi_90941943
O+
pi_90941990
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Meestal valt dat reuze mee hoor. Je gaat gewoon t vliegtuig in en ergens zitten. Net als in de trein.
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereen :{w ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:23:15 #264
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90942353
Mogguh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:32:18 #265
71919 wonderer
pi_90942792
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook geen fantastische penispost. :( Wie stuurt mij fantastische penispost?
Nou, als je erop staat... :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_90943137
Woei, mijn toch wel beetje butch vriendinnetje een paar enkellaarsjes met 10 cm hak cadeau doen.

Ze is nu aan het oefenen. :)
pi_90943448
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet ook aan postal gold denken. Is dat de bedoeling?
pi_90943948
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereen :{w ;)
Ik zie dat niet alleen op tv, maar heb het ook zelf meegemaakt. Tig vluchten (toegegeven, de meeste in Azië) en nooit gezeik.
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:07:29 #269
309079 Bakfiets.
pi_90944538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou, als je erop staat... :')
:D
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik moet ook aan postal gold denken. Is dat de bedoeling?
Ik kreeg 450 penismailtjes. Dat was echt fantastisch!

Ik hik ananas.
pi_90944761
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zie dat niet alleen op tv, maar heb het ook zelf meegemaakt. Tig vluchten (toegegeven, de meeste in Azië) en nooit gezeik.
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren... :*
pi_90945101
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:

[..]

:6

Ben een beetje moe...
pi_90945186
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:6

Ben een beetje moe...
Zal ik minder intelligent doen dan? :7
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kreeg 450 penismailtjes. Dat was echt fantastisch!

Ik hik ananas.
:D
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:32:11 #273
309079 Bakfiets.
pi_90945768
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:

[..]

SPOILER
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:40:15 #274
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90946159
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:

[..]

Je hebt er wel rellers bij hoor. Volgens mij bestaat er gewoon een type mens dat ALTIJD zeikt. Gewoon om het zeiken. Die mensen zijn niet gelukkig als ze niks te zeiken hebben. Tja...Ik probeer ze altijd met een smile en een grap te 'breken'. Maar er zijn ook mensen die steeds ff een stapje verder gaan, tot echt agressie en uiterst onbeschoft gedrag tegen mij of collega's vertonen. We hebben niet voor niets geen naambordjes meer: collega's werden gezocht op hyves en facebook en bedreigd daardoor. Mensen gaan verder dan je denkt. En ze bereiken het absolute averechtse ermee. Als je iemand aardig benaderd, krijg je veul meer voor elkaar. ;)
pi_90946246
Dus als ik ooit nog ergens naartoe ga en niet meer zwanger ben, kom ik bij je flirten in de hoop dat we worden ge-upgrade :D

SPOILER
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:48:08 #276
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90946520
You'll never know ;).

SPOILER
't Is soms wel jammer dat ik niet echt een herkenbare lesbo ben. Zou af en toe wel eens handig zijn in mijn functie.
pi_90946591
Ik loop dan dus op schiphol rond denkend dat iedereen in zo'n pakje Qebbel kan zijn... :')
Zondagochtend werden wij op Schiphol trouwens ontvangen door 4 dames in een delftsblauw kostuumpje met een schaal oliebollen :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:52:45 #278
71919 wonderer
pi_90946750
Ik weet hoe Qebbel eruit ziet en ik zou haar denk ik ook straal voorbij lopen :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:55:10 #279
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90946866
Tja, ik heb echt niks herkenbaars en zie er gewoon net zo uit als ALLE andere gemiddelde blauwe stewardessen :'). En ik ben bijna 30, maar men schat mij 22, dus daar kan je ook al niet op afgaan. Maar ik heb iets bedacht. Wat als ik nou met een regenboogpen, of een pen van gays & gadgets, of het coc ga schrijven? Heeft zaz geen pennen? Een mini sign...
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
Ik weet hoe Qebbel eruit ziet en ik zou haar denk ik ook straal voorbij lopen :')
Ik jou niet hoor ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:56:27 #280
71919 wonderer
pi_90946933
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ik jou niet hoor ;)
't Is niet expres hoor :D Ik ben alleen echt zo slecht in gezichten... Ik zat ooit te twijfelen of ik Brad wel zou herkennen op het vliegvled...
pi_90947059
quote:
Tja, ik heb echt niks herkenbaars en zie er gewoon net zo uit als ALLE andere gemiddelde blauwe stewardessen :').
Draag je blauw? :o
En ik maar zoeken naar een groen pakje _O-

Presentatie voor morgen eindelijk klaar. *O*
Op naar de bank... (met m'n iPad).
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:06:20 #282
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_90947419
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:

[..]

Draag je blauw? :o
En ik maar zoeken naar een groen pakje _O-

Presentatie voor morgen eindelijk klaar. *O*
Op naar de bank... (met m'n iPad).
:D _O- Dan ben ik het sowieso niet!
pi_90948170
Maar van die met blauw zijn er keiveel :o

Ik weet trouwens niet of ik nog ooit T vanaf Schiphol vlieg hoor. Het is voor ons toch wel een heel gedoe. Eindhoven Airport is echt zo ontzettend veel makkelijker.
De laatste keer was echt een noodgeval, omdat er niks anders meer te krijgen was.
pi_90948280
Mag je trouwens een soort van teken dragen? Zijn daar niet allerlei richtlijnen voor?
pi_90948523
quote:
Maar ik heb iets bedacht. Wat als ik nou met een regenboogpen, of een pen van gays & gadgets, of het coc ga schrijven? Heeft zaz geen pennen? Een mini sign...
Tig gadgets te vinden hoor, doe een ring, armband, ketting en oorbellen met regenboogjes, kan niemand het meer missen :D

Ik zou trouwens niet gemeen doen. Ik ben meestal heel fatsoenlijk. Dat houdt pas op als mensen (m.n. telefonisch) me gaan vertellen dat ik bijvoorbeeld mijn eigen computerkast niet mag openmaken of me van kastje naar muur sturen en tegen me liegen (probeer maar eens een adres te wijzigen dat de RDW verkeerd heeft overgenomen van de gemeente. Tenminste, is het de RDW waar je APKpost vandaan komt?
pi_90948595
Staat je adres fout in het GBA?
Dat moet wel, want het RDW synct met het GBA (automatisch, meerdere keren per dag zelfs).
Oh ja, APK-post komt van RDW.

[ Bericht 36% gewijzigd door lezzer op 06-01-2011 20:39:32 ]
pi_90949373
Niet zoals het hoort dus, dat is de grap. Ik woon op een bovenwoning (bis) en dat staat perfect in de GBA, maar de toevoeging is bij de RDW niet goed overgekomen (bis is blijkbaar een moeilijke toevoeging in den lande).
Toch zeggen ze bij de RDW dat ik maar moet zorgen dat de gemeente het goed doorgeeft, terwijl de gemeente mij gewoon de juiste gegevens opgeeft als ik daarheen bel. Bovendien gaan ze me dan bij de RDW ook nog vertellen dat het mijn eigen schuld/verantwoordelijkheid is als ik hun post niet krijg omdat ik mijn adres niet goed heb laten doorgeven.

Maar gelukkig is dit alweer even gelee, inmiddels staat er geen auto meer op mijn naam dus heb ik dat probleem niet meer. Ooit komt er vast een nieuwe auto, maar wie dan leeft, dan zorgt.
pi_90950152
Oh, dat is dus een bug in het synchronisatesysteem lijkt me zo. Prutswerk als je daar (bis) geen rekening mee gehouden hebt zeg :')
Je bent zelf verantwoordelijk voor hoe het in het GBA staat en daar staat het goed. RDW moet niet zeiken dus...
pi_90950425
Op de radio Randy Crawford met Almaz....
Wat en snif-lied is het toch ook. :'(
pi_90951141
Dus Sandra Bullock op tv en iedereen hier pleite?
pi_90951202
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat is dus een bug in het synchronisatesysteem lijkt me zo. Prutswerk als je daar (bis) geen rekening mee gehouden hebt zeg :')
Je bent zelf verantwoordelijk voor hoe het in het GBA staat en daar staat het goed. RDW moet niet zeiken dus...
Dat zei ik dus ook en toen ging dat bijdehante mormel aan de andere kant van de lijn sarcastisch lopen doen over hoe anders ik zou piepen als ik belangrijke post (boetes komen daar ook vandaan?) zou missen omdat ik mijn adres niet correct wilde doorgeven...

Oeh, Olivia Benson in Law and Order. Terwijl het niet eens SVU is O+
pi_90951227
Ik ben dus geen Sandra Bullock aan het kijken.. Ik krijg nu de derde L&O voorgeschoteld.
pi_90951580
Whut? op dvd ofzo?
Olivia O+

Heb je niet om de chef van dat mormel gevraagd dan?
Boetes komen ergens anders vandaan trouwens (cjib).
Ik had er van de week weer eentje op de mat, ik ben ervaringsdeskundige ;)
pi_90951796
13th street. Kanaal 16. Maar ze heeft wel maar een bijrolletje nu.
pi_90951888
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:24 schreef lezzer het volgende:
Whut? op dvd ofzo?
Olivia O+

Heb je niet om de chef van dat mormel gevraagd dan?
Boetes komen ergens anders vandaan trouwens (cjib).
Ik had er van de week weer eentje op de mat, ik ben ervaringsdeskundige ;)
Ik weet dat het cjib ze verstuurt, maar ik dacht dat ze het adres wel van de RDW kregen.
pi_90951928
*zapt*
Zo dan, dat is een prettig blauw truitje :9~
pi_90952172
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik weet dat het cjib ze verstuurt, maar ik dacht dat ze het adres wel van de RDW kregen.
GBA. Dat is het centrale basissysteem.
pi_90952176
You dyke you!
pi_90952210
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:
GBA. Dat is het centrale basissysteem.
I know love :)
Toch gek dat mijn boetes bij de benedenburen terechtkwamen dan..

Of niet zo gek:
quote:
Kentekenovertreding

In geval van een kentekenovertreding - als u bijvoorbeeld bent geflitst - gebruikt het CJIB de adresgegevens uit het kentekenregister van de RDW Centrum voor voertuigtechniek en informatie.
pi_90952387
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Postbode?
Onze buren hebben de À-variant van ons huisnummer en ik loop zeker 1 keer per week naar hun brievenbus.

Barbara Barend is bevallen.
Het idee dat Vanyel misschien stiekem Barbara Barend is kan overboord dus :P
pi_90952465
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Of niet zo gek:

[..]

mijn vrouw zit mij hier valselijk te informeren dus....

[edit]
Oh... oi.
Hier verder dus: Lesbeau #311 - Vanyel is dus niet Barbara Barend

[ Bericht 13% gewijzigd door lezzer op 06-01-2011 21:44:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')