Ja hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet daar geen gedoe over hebben.
Toen we van Hong Kong naar Bali vlogen wilde die vrouw ons verspreid over het vliegtuig zetten.
Maar sommige incheckers snappen het ook niet, ofzo. Wij hadden net in Shanghai zo'n SUFFERD. Ik had al die stoelen geboekt, dus in principe niks aan de hand. Maar je kunt bij sommige airlines geen nooduitgangen, of voorste rijen zelf boeken. Uiteraard tijdens het inchecken kun je daar om vragen, want iemand moet er op gezet worden en dan hebben ze gewoon al helder wie, of wat voor mensen er komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef lezzer het volgende:
Wij op de terugvlucht van Gran Canaria naar huis. Ik wil dan aan het gangpad en vrouw in het midden.
"ja, dat kon niet" volgens die vrouw". Dus ik zeg "waarom niet".
Ja, "wat ze dan met die stoel aan het raam moesten".
Dus ik zeg "many people travel alone".
Toen was het binnen een halve minuut opgelost.
Je gaat mij niet vertellen dat zij daar nog niet op gekomen was![]()
In Hong Kong hadden we niet uitgevogeld gekregen waar we konden printen voor een boarding pass.
En, dan spreken er weinig mensen fatsoenlijk Engels in Hong Kong hoor...
Meestal valt dat reuze mee hoor. Je gaat gewoon t vliegtuig in en ergens zitten. Net als in de trein.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja zo lijkt het.
Nou is die priority boarding natuurlijk ook een stuk zinvoller
Maar wat een onzin zeg. Een beetje als een tokkie gaan staan zeiken over een plek in het vliegtuig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Meestal valt dat reuze mee hoor. Je gaat gewoon t vliegtuig in en ergens zitten. Net als in de trein.
Nou, als je erop staat...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook geen fantastische penispost.Wie stuurt mij fantastische penispost?
Ik moet ook aan postal gold denken. Is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens ook geen fantastische penispost.Wie stuurt mij fantastische penispost?
Ik zie dat niet alleen op tv, maar heb het ook zelf meegemaakt. Tig vluchten (toegegeven, de meeste in Azië) en nooit gezeik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereen![]()
quote:
Ik kreeg 450 penismailtjes. Dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet ook aan postal gold denken. Is dat de bedoeling?
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zie dat niet alleen op tv, maar heb het ook zelf meegemaakt. Tig vluchten (toegegeven, de meeste in Azië) en nooit gezeik.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren...
Zal ik minder intelligent doen dan?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kreeg 450 penismailtjes. Dat was echt fantastisch!
Ik hik ananas.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Schatje, doe eens die smilies andersom interpreteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Je hebt er wel rellers bij hoor. Volgens mij bestaat er gewoon een type mens dat ALTIJD zeikt. Gewoon om het zeiken. Die mensen zijn niet gelukkig als ze niks te zeiken hebben. Tja...Ik probeer ze altijd met een smile en een grap te 'breken'. Maar er zijn ook mensen die steeds ff een stapje verder gaan, tot echt agressie en uiterst onbeschoft gedrag tegen mij of collega's vertonen. We hebben niet voor niets geen naambordjes meer: collega's werden gezocht op hyves en facebook en bedreigd daardoor. Mensen gaan verder dan je denkt. En ze bereiken het absolute averechtse ermee. Als je iemand aardig benaderd, krijg je veul meer voor elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie dat elke dag op dat airline programma hè... Dus zo is het in het echt ook, dat weet iedereen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |